مجله ی زیبایی و سلامتی

  • ۰
  • ۰

در این روزهای پر از استرس یکی از دغدغه‌های صاحبان ماشین داشتن یک دزدگیر مناسب برای خودروهای خود هستند. مخصوصا در شهرهای بزرگ مانند تهران که به دلیل کمبود پارکینگ مجبور به پارک کردن خودروی خود در فضای باز هستند، داشتن دزدگیر خودرو مطمئن بیش از هر چیزی نیاز می‌شود.

قیمت خودروها نیز هر روز درحال افزایش است و مالکان خودرو تمام تلاش خود را می‌کنند تا از دارایی‌های خود به بهترین نحو ممکن محافظت کنند.اگر شما صاحب خودرو شوید و به دنبال بهترین دزدگیر خودرو هستید، پیشنهاد می‌کنم تا انتهای این مقاله را مطالعه کنید تا بهترین دزدگیر خودروی موجود (مانند دزدگیر ماجیکار) در بازار را خریداری کنید.

خلاصه نکات مهم دزدگیر خودرو

به طور خلاصه می‌توان گفت که بهترین دزدگیر خودرو، دزدگیری است که بتواند خیال شما را بابت امنیت خودرویتان آسوده کند. البته بهترین دزدگیر خودرو می‌بایست علاوه بر این بر اینکه دربردارنده‌ی یک سری از ویزگی‌های معمول هر دزدگیر خودرویی است، باید دارای آپشن‌های بیشتری هم باشد تا در هنگام سرقت خودرویتان بتواند به شما کمک کند و حتی مانع آن شود.

دزدگیر خودروی مناسب شاید نتواند به صورت مشخص دزد خودروی شما را بگیرد ولی می‌تواند در هنگام ربوده شدن خودرویتان، به شما کمک کند.

دزدگیر خودرو

انواع دزدگیر خودرو

 ممکن است نام بعضی از دزدگیرهای تصویری به گوشتان خورده باشد و تصور کنید که این مدا از دزدگیرها برای خودروی شما مناسب باشند. ولی آیا تاکنون از معایب آن‌ها با خب شده بودید؟ بعد از سال‌ها دزدگیرهایی وارد بازار شد که علاوه بر آژیر زدن‌، یک ویژگی جالبی داشت و آن داشتن یک مانیتور در ریموت این مدل از خودروها بود.

باعث شد مالکان این دزدگیرهای خودرو این تصور را داشته باشند که یک دزدگیر با ایمنی بسیار بالا دارند، ولی کاملا در اشتباه هستند. برای اینکه بتوانیم بهترین دزدگیر خودرو را انتخاب کنیم باید ابتدا با ویزگی‌ها و انواع آن‌ها آشنا شوید.

به صورت کلی دزدگیرهای خودرو را می‌توان به 2 دسته تقسیم کرد.

دزدگیرهای خودروی معمولی

دزدگیرهای معمولی در شرایط اضطراری فقط صدای آژیر می‌دهند. به این صورت که شما متوجه نمی‌شوید کدام سنسور ماشین به صدا درآمده و به چه علت است. به صورت کلی می‌توان گفت ویژگی‌های دزدگیرهای معمولی معایب آن‌ها نیز است.

اگر صاحب خودرو از خودروی خود فاصله زیادی داشته باشد، ممکن است نتواند صدای آژیر خودروی خود را بشنود، همان صدای آژیر نیز بی‌فایده می‌شود و تنها زمانی کاربرد دارد که شما در نزدیکی خودروی خود باشید.

این نکته نیز نباید فراموش شود که اگر شما از خودروی خود دور شوید، دزدگیر خودروی شما نیز کار نکند.

دزدگیر ماجیکار

دزدگیرهای خودروی تصویری

دسته دوم، دزدگیرهای تصویری هستند که علاوه بر صدای آژیر، در ریموت آن‌ها به این مانیتور کوچک مجهز شده است. کاربرد این مانیتورها به این صورت هستش که هر سنسوری که در خودروی شما فعال شود، بر روی مانیتور نیز علامت هشدار نمایان می‌شود.

به طور مثال اگر کسی به خودروی شما ضربه بزند، تصویر یک چکش بر روی مانیتور نمایان می‌شود و یا اگر کسی وارد ماشین شود و سیگنال التراسونیک قطع شود، علامت چشمی التراسونیک بر روی نمایشگر دزدگیر تصویری نمایان می‌شود.

دزدگیر ماجیکار

از مزایای این دزدگیر تهیه راحت آن‌هاست، یعنی می‌تواند به راحتی آن‌ها را تهیه کنید. دزدگیر ماجیکار دارای یک آنتن برای افزایش برد دزدگیر می‌باشد. با ریموت می‌توانید به راحتی دزدگیر خودرو را خاموش و یا روشن کنید و همینطور میزان حساسیت سنسور، یعنی با ریموت می‌توانید میزان حساسیت را مشخص کنید.

دزدگیر ماجیکار دارای قفل مرکزی می‌باشد و نمایندگان پخش دزدگیر ماجیکار، کار نصب آن را به صورت رایگان انجام می‌دهند.

کلام آخر

ممنون تا اینجای مقاله با ما همراه بودید. امیدواریم مطالب مفیدی در اختیارتون قرار بدیم و در انتخابتون برای پیدا کردن بهترین دزدگیر خودرو کمک کرده باشیم. شما برای اطلاع بیشتر در رابطه با انواع دزدگیرهای خودرو و قسمت آن‌ها می‌توانید به سایت ما مراجعه کنید.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی