مجله ی زیبایی و سلامتی

۱۰ مطلب در مهر ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

 

در گذشته کسب و کارها ساده بودند و مدیریت آن راحت بود اما امروزه با تغییرات بزرگی که در قوانین و روابط به وجود آمده است، کسب و کارها پیچیده‌تر شده اند و دغدغه‌های متفاوت‌تری دارند.

امروزه راه‌اندازی کسب و کار و مدیریت آن کار دشواریست و یکی از بخش‌های مهم هر کسب و کاری، امور مالی آن می‌باشد. پرداخت مالیات یکی از بزرگترین چالش‌های کارآفرینان می‌باشد.

بی‌توجهی به قوانین مالیاتی یا ناآگاهی از آن می‌تواند صدمه بزرگی به کسب و کار وارد نماید. پس اگر صاحب کار هستید شاید به دادرسی مالیاتی که نقش حیاتی برای یک سازمان دارد، نیاز پیدا کنید. در اپلیکیشن حقوقی شهرداد می‌توانید به تمامی قوانین مالیاتی مربوطه دسترسی داشته باشید.

دادرسی مالیاتی

دادرسی مالیاتی چیست؟

هر گونه اختلافی که بین پرداخت کنندگان مالیات (یا مؤدیان مالیات) و اداره امور مالیاتی پیش آید، از طریق دادرسی مالیاتی رفع می‌گردد. دادرسی مالیاتی به این روال شروع می‌شود: 

از آنجایی که تمامی اشخاص حقیق و حقوقی که از ایران درآمد کسب می‌کنند، موظف هستند که اظهارنامه مالیاتی خود را تحویل اداره امور مالیاتی بدهند. مأمورین ممیزه امور مالیاتی این اظهار نامه بررسی می‌کنند و پس از بررسی تأیید یا رد می‌کنند.

در صورت رد کردن اظهارنامه، فرد بر اساس آنچه که اقرار کرده باید مالیات تعیین شده را پرداخت نماید. اما در صورت رد شدن، باید مبلغ بیشتری پرداخت کند که این مبلغ توسط اداره مالیاتی مشخص می‌شود. فرد می‌تواند با تشکیل دادرسی مالیاتی، این مبلغ تعیین شده توسط ممیز مالیاتی را نپذیرد. البته در دادرسی مالیاتی می‌توان درخواست تغییر شیوه وصول مالیات را هم داد.

دادرسی مالیاتی

مراجع دادرسی مالیاتی کجاست؟

برای تشکیل دادرس مالیاتی و حل اختلاف خود با اداره مالیاتی باید به مراجع دادرسی مالیاتی مراجعه نمایید. مقامات این مراجع، دادرس مالیات محسوب نمی‌شوند بلکه به لحاظ اداری مافوق مامورین ممیزی به حساب می‌آیند و وظیفه آن‌ها رسیدگی به فرم‌های اعتراض مؤدیان می‌باشد. همچنین جرح و تعدیل نظر مأموران مالیاتی و وصول مالیات در حوزه اختیاراتشان می‌باشد.

 

در این مراجع در مرحله اول باید به رئیس امور مالیاتی مراجعه کنید. در صورتی که اعتراض شما پذیرفته نشد، پرونده شما به هیئت حل اختلاف تحویل داده می‌شود. اگر اعتراض شما در این مرحله حل نشد می‌توانید شکایت خود را به شورای عالی مالیاتی ببرید البته این کار شرایط و قوانین خاص خودش را دارد. باز هم اگر پرونده پذیرفته نشد می‌توانید تحت شرایط خاصی به هیئت سه نفره مراجعه کنید. هیئت سه نفره توسط وزارت امور اقتصادی و دارایی تعیین می‌شود.

در نهایت و با پذیرفته نشدن دادرسی مالیاتی، می‌توانید از اداره امور مالیاتی نزد دیوان عدالت اداری شکایت کنید. در این مرحله بهتر است که یک وکیل پایه یک دادگستری پرونده را عهده‌ دار شود چرا که پرونده جنبه حقوق قضایی پیدا کرده است.

 

 

دادرسی مالیاتی

 

اجرای پروسه دادرسی مالیاتی طولانی و زمان‌بر می‌باشد و مراحل مختلفی دارد. از آن گذشته انجام کارهای مربوط به هر مرحله و حل کردن پرونده که به قوانین و ماده مختلفی وابسته می‌باشد، کاری تخصصی است. برای اینکه درگیر این چرخه دادرسی مالیاتی نشوید، می‌توانید از همان تمامی امور دادرسی مالیاتی را به یک وکیل تام الاختیار بسپارید. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به اپلیکیشن حقوقی شهرداد مراجعه نمایید.

  • th beauty
  • ۰
  • ۰

سامسونگ، این شرکت  کره ای ، چندین سال است که در حوزه قفل دیجیتال هم فعالیت دارد و این یکی از مظاهر پیشرفت و نفوذ گسترده سامسونگ در زندگی مردم می باشد. هم اکنون قفل دیجیتال سامسونگ از جمله قفل کارتی و قفل رمزی این شرکت یکی از پرفروش ترین ها در این زمینه است. از دیگر مارک های قفل دیجیتال می توان به yale ، gateman ، Orient ، HG و Hayvan اشاره کرد. اگر با پدیده قفل دیجیتال آشنا باشید ، می دانید که قفل دیجیتال سامسونگ از  رمز عبور ، کارت RFID ، مشخصات بیومتریک و اتصال بلوتوث برای شناسایی و استفاده از کلیدها به جای آن استفاده می کند. در اینجا سعی داریم شما را با 3 مدل قفل دیجیتال سامسونگ آشنا کنیم که دارای بهترین ویژگی های فناوری می باشند و در صدر لیست قرار می گیرند.

 

قفل کارتی سامسونگ مدل  SHS-H700 | زیبایی در عین سادگی

 

این محصول نوعی نسخه به روز شده قفل SHS-5230 می باشد. در این مدل قفل کارتی شرکت سامسونگ با نوآوری در مدار مدل قبلی ، این قفل را در برابر شوک الکتریکی ولتاژ بالا (روشی برای از کار انداختن قفل کارتی و انواع مختلف قفل دیجیتال) ایمن کرده است. همچنین در این قفل دیجیتال سامسونگ سیستم تشخیص آتش سوزی نیز وجود دارد به گونه ای که اگر دمای محیط داخلی از  60 درجه سانتیگراد بالا برود ، سیستم هشدار صوتی این قفل کارتی به سرعت فعال می گردد  و اگر دمای بالا باعث شود که  قفل خاموش گردد ، قادر خواهید بود با یک اهرم مکانیکی کوچک درب را باز کنید. اگر هنگام وارد کردن رمز، خطا وجود داشته باشد، خطاهای مکرر در تایید اعتبار رخ می دهد، یا حتی وقتی در خانه نیستید و یکی از درهای داخلی باز می گردد، سیستم هشدار صوتی همچنان فعال می شود و در کنار آن یک اخطار نیز برای شما ارسال می شود.

قفل 700.jpg

قفل دیجیتال سامسونگ مدل SHS-2920 

 

سیستم امنیتی این مدل دو عدد را در مکانی تصادفی به شما نشان می‌دهد و بعد از وارد کردن آن دو عدد رمز عبور اصلی خود را وارد می‌کنید. (سیستم امنیتی تابع تصادفی) سامسونگ در این مدل هم از سیستم ضد حریق در دمای بالای 60 درجه استفاده می‌کند. سیستم ضد سرقت این قفل کارتی دیجیتال سامسونگ درب را پس از بسته شدن به طور اتوماتیک قفل می‌کند و در صورتیکه درب اصلی قفل باشد و  درب های داخلی باز گردد، سیستم هشدار فعال می‌شود.

shs2920.jpg

قفل کارتی سامسونگ مدل shp-dh537 را بشناسید.

 

این قفل دارای احراز هویت و قفل اتوماتیک دو مرحله ای (سیستم امنیتی دوبل) می باشد  و از کارت های RfID نیز  پشتیبانی می کند. جالب است بدانید این قفل در حین آزمایش و پس از 5 بمب گذاری،  در حالیکه همچنان هشدار صوتی پخش می کرد سیستم خود را غیرفعال کرد پس می توانید مطمئن باشید که سارقان با مشکلی بسیار جدی در باز کردن درب روبرو خواهند بود. علاوه بر اینها آلارم  ضد حریق، سیستم خاموش شدن اتوماتیک قفل  (برای زمانهایی که تلاش هایی مشکوک برای باز کردن درب صورت می گیرد)، قفل کودک و سیستم پشتیبان گیری در مواقع بحرانی دارد.

قفل دیجیتال سامسونگ


 

برای تهیه قفل کارتی دیجیتال سامسونگ چه کنیم؟

 

فروشگاه قفل دیجیتال بارمان در digitaldoorlock.ir به شما امکان مقایسه ویژگی ها و خرید محصولاتی از تولید کنندگان پیشرو در جهان از قفل های دیجیتال ساخته شده در اروپا و آسیای شرقی از جمله قفل دیجیتال سامسونگ و یال را می دهد تا شما بی هدف و نادانسته وارد بازار نشوید. با توجه به شرایط دشوار تحریم ها و واردات ، تلاش های بارمان همیشه بر اساس تهیه لیست متنوع و جذاب از مدل های قفل دیجیتال متنوع مانند قفل کارتی، قفل رمزی و …. موجود در بازار بوده است.

 

  • th beauty
  • ۰
  • ۰

ریمل یکی از ابزارهای آرایشی است که خانم ها در آرایش های روزانه خود از آن قطعا استفاده می کنند. خانم ها ترجیح می دهند که در هر موقعیتی شیک و زیبا به نظر برسند. چه در مهمانی باشند چه در دانشگاه و باشگاه این ظاهر زیبای خود را حفظ می کنند. نمونه ای از این محصول آرایشی، که در بالاترین میزان درخواست است خرید ریمل استخری است. 

در این مقاله می خواهیم در مورد اینکه چرا خرید ریمل استخری مورد توجه خانم ها قرار گرفته است و ممکن است چه ضررهایی داشته باشد صحبت کنیم. پس با ما همراه باشید.

ریمل استخری چیست؟

ریملها براساس نوع فرمولاسیون شدن آن به دو نوع بر پایه آب و ضدآب طراحی شدهاند.

ریمل های ضدآب از میزان کم تری آب استفاده شده است و قسمت بیشتر آن را روغن تشکیل میدهد.

خرید ریمل استخری

ریملهای ضد آب در تماس با آب، مثلا در شستشوی صورت یا استخر و تعرق پخش نمیشوند و زیر چشم را سیاه نمی کنند. با توجه به ماندگاری بالاتر و اطمینان از پاک نشدن آرایش چشم، استفاده از ریملهای ضد آب در بین خانمها بسیار رواج پیدا کرده است. 

خانمها نیاز دارند از ریملی استفاده کنند که زیبایی چشم هایشان در طول روز حفظ شود و بدون نگرانی از پخش شدن ریمل و ریزش خورده ریمل به زیر چشم به فعالیتهای روزانه خود مثل ورزش و استخر بپردازند.

در نتیجه ریمل های ضد آب را با عنوان ریمل استخری می شناسیم. به دلیل اینکه این ریمل در برابر آب و رطوبت ایستایی بالایی دارد و آرایش خانم ها را حفظ می کند خرید ریمل استخری بسیار باب شده است.

اما قبل از اینکه برای خرید ریمل استخری اقدام کنید بهتر است بدانید که هرچه ریمل سخت تر از روی مژه های شما پاک شود آن ریمل برای مژه های شما مضرتر است.

خرید ریمل استخری

ریملهای بر پایه آب با آب گرم و صابون به راحتی از روی مژه های شما شسته میشود. اما برای پاک کردن ریملهای ضد آب یا ریمل استخری باید از مواد آرایش پاک کن قوی تری استفاده شود. 

به احتمال زیاد با این مورد مواجه شده اید، زمانی که از ریمل استخری استفاده میکنید، با آرایش پاک کن های قوی هم این ریمل از روی مژه ها به راحتی پاک نمیشود و باید فشار بیشتری به مژه ها وارد کنید. این کار باعث ریزش مژه ها و شکنندگی آنها میشود.

استفاده مداوم از ریملهای استخری باعث خشکی و نازک شدن تارهای مژه میشود. پس اگر به دنبال تقویت مژه چشم هایتان هستید استفاده از ریمل ضد آب را کمتر کنید.

آسیب هایی که با خرید ریمل استخری برای شما اتفاق می افتد

اگر شما هم یکی از علائم زیر را در هنگام استفاده از ریمل دارید توصیه میشود استفاده از آن ماده آرایشی را متوقف کنید تا آسیب بیشتری به چشمهای خود نزنید.

  • قرمز شدن چشم، خارش و سوزش آن

  • سرازیر شدن اشک از چشم

  • التهاب چشم و گل مژه زدن

  • حساسیت چشم به نور

زمانی که چشم به مواد تشکیل دهنده ریمل حساس باشد با هر پلک زدنی این مواد وارد اشک چشم میشود و نشانه های حساسیت به مواد، بروز پیدا میکند.

ریملهای استخری و ضد آب به نسبت ریمل های بر پایه آب به مژه ها آسیب بیشتری می زند.

استفاده مداوم از ریمل استخری باعث آسیب به چشم و مژه میشود. اما اگر برای مهمانی ها و استفاده محدود خرید ریمل استخری انجام می دهید می توانید آسیبی که به چشم هایتان وارد می شود را کمتر کنید.

 در خرید ریمل استخری عجله نکنید این وسیله آرایشی به دلیلی اینکه در مجاورت مستقیم با چشم است می تواند آسیب فراوانی ایجاد نماید.

برای خرید ریمل به دنبال اصالت و کیفیت باشید. برای ریمل استاندارد باید به فروشگاه های معتبر آرایشی مراجعه کنید تا خیالتان از بابت کیفیت راحت باشد. روبی سان یکی از برندهای معتبر آرایشی است که میتوانید با خیال راحت از آن خرید کنید. و از چشم های زیبا و سالم لذت ببرید.



 

  • th beauty
  • ۰
  • ۰

کمپین چیست؟ چرا از این لغت استفاده های فراوانی می شود؟ کمپین های تبلیغاتی به چه معنی هستند؟ آیا بدون کمپین هم می توان انتظار موفقیت داشت؟ کلمه ی انگلیسی Campaign در لغت نامه به معانی لشکر کشی، سفر داخلی و یک رشته عملیات جنگی ترجمه شده است. تا اینجا احتمالا برایتان مشخص شده که چرا از این کلمه استفاده های مختلفی می شود. در واقع نزدیکترین مفهوم به کمپین در زبان فارسی همان رشته عملیات است با این تفاوت که همیشه قرار نیست جنگی در کار باشد. در این مطلب قصد داریم کمپین رپورتاژ آگهی را به عنوان یک رشته تبلیغات پشت سر هم به شما معرفی کنیم.

کمپین رپورتاژ آگهی

 با استفاده از کمپین رپورتاژ آگهی شما می توانید اهداف بزرگی را هم از لحاظ اقتصادی و هم از نظر سئو سایت به دست بیاورید. فراموش نکنید که مورد دوم هم قرار است به اولی کمک کند و سئو در آخر دوست جیب شما خواهد بود.

مفهوم رپورتاژ آگهی 

اگر نمی دانید که کمپین رپورتاژ آگهی چیست و چگونه عمل می کند اول باید با خود رپورتاژ آشنا شوید. شاید نزدیک 15 سال است که من هر وقت در حال جستجو در اینترنت هستم، مواردی مثل تبادل لینک یا خرید بک لینک از جلوی دید من عبور کرده است. چرا در دهه ی 80 و اوایل 90 تبادل لینک انقدر پر طرفدار بود؟ پاسخ واضح است، موتور های جستجو و در صدر آنها گوگل با این پیوندهای خارجی ارزش سایت شما را می سنجیدند. در مورد خرید بک لینک هم همین اتفاق می افتاد و همچنان هم تکرار می شود؛ منتها در خرید بک لینک این رابطه یک طرفه بود و فقط لینک شما درون سایت مرجع قرار می گرفت. تبادل لینک در حال حاضر با جریمه ی گوگل روبرو می شود ولی خرید بک لینک در صورت جریمه می شود که قابل شناسایی باشد ...

رپورتاژ آگهی

بله قابل شناسایی بودن موضوعی است که در مورد کمپین رپورتاژ آگهی هم قابل اثبات نیست. یک وب سایت خبری جامع می تواند راجع به هر کسب و کاری صحبت کند. اگر دوست داشته باشند لینک سایت آنها را هم در مطلب قرار دهند. این کار قرار نیست در همه ی پست های خبرگزاری تکرار شود یا با تعداد بسیار زیادی پیوند (link) شکل بگیرد. 

کمپین رپورتاژ آگهی

کمپین رپورتاژ آگهی چگونه شکل می گیرد؟

در هر فروشگاهی معمولا برای خرید عمده قیمت کمتری در نظر می گیرند و برای مشتری به صرفه تر است؛ هدف کمپین رپورتاژ آگهی فقط این نیست، کمپین رپورتاژ یعنی شما به جای یک شانس چند شانس برای بالاتر رفتن رتبه ی سایت و دریافت بک لینک ارزشمند خواهید داشت. کاری که از یک کمپین رپورتاژ آگهی بر می آید، تقریبا با هیچکدام از روش های سئو خارجی برابر نیست. مهم ترین چیز این است که وقتی می خواهید یک کمپین رپورتاژ آگهی شامل چند رپورتاژ داشته باشید، با یک کارشناس مشورت کنید تا هم انتخاب های جامع تری داشته باشید و هم از قدرتمندترین ها و مرتبط ترین ها استفاده کنید. ایران رپرتاژ با وجود کارشناسان با تجربه در زمینه سئو و تولید محتوا به شما کمک خواهد کرد. برای راه اندازی کمپین با ایران رپرتاژ تماس بگیرید.

  • th beauty
  • ۰
  • ۰

یکی از ابزارهای آرایشی که بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و خانم ها به آن ارادت خاصی دارند کانسیلر است. کانسیلر قدرت فوق العاده ای در کاور و پوشش لکه های تیره و قهوه ای پوست دارد. نه تنها می تواند این لکه ها را بپوشاند بلکه اگر به صورت صحیح استفاده شود می تواند بسیاری از ایرادات پوست را بپوشاند و به پوست صورتتان شادابی و نشاط دهد.

اما متاسفانه خانم ها در استفاده از این ابزار آرایشی دچار اشتباهات زیادی می شوند و در نتیجه روی کل آرایش شان تاثیر منفی دارد. اگر شما هم ترجیح می دهید که آرایشی بی نقص و اشتباه داشته باشید و زیباتر به نظر برسید پیشنهاد می کنیم که در خواندن این مقاله با ما همراه باشید.

کانسیلر استاندارد

اشتباهات رایج در استفاده از کانسیلر چیست؟

قبل از استفاده از ابزارهای آرایشی باید صورت خود را آماده کنید. به عنوان مثال اگر شما خانمی با پوست خشک هستید بهتر است قبل از استفاده از لوازم آرایشی ابتدا صورت خود را با کرم های آبرسان و مرطوب کننده ماساز دهید تا مقداری از خشکی صورت تان کم شود. مرحله بعدی استفاده از کانسیلر است.

یا اگر شما خانمی با پوست چرب هستید بهتر است قبل از استفاده از کانسیلر ابتدا صورتتان را با شوینده های مناسب پوستتان بشویید تا مقداری از چربی پوست کم شود و کانسیلر روی پوستتان نماسد.

اشتباه بعدی که خانم ها بسیار مرتکب می شوند این است که رنگ این ابزار آرایش را درست انتخاب نمی کنند. در واقع نمی دانند که رنگ این محصول آرایشی را از کدام تنالیته رنگ انتخاب نمایید. رنگ کانسیلر باید یک درجه روشن تر از کرم پودر باشد تا بتواند تاثیر گذاری بیشتری داشته باشد.

استفاده از کانسیلر با چند درجه روشن تر نتیجه عکس روی لکه ها دارد. یعنی به جای اینکه لکه ها کاور شود خودشان را بیشتر نشان می دهند.

روشن بودن کانسیلر از کرم پودر در همه جا صدق می کند مگر اینکه شما بخواهید کانسیلر را برای پوشاندن پف ناحیه چشم استفاده کنید. در این حالت باید کانسیلری که انتخاب می کنید کمی تیره تر از کرم پودر باشد.

اشتباه بعدی این است که کانسیلر را متناسب با نوع و خصوصیات پوستتان انتخاب نمی کند. انتخاب نوع کانسیلر اشتباه می تواند روی صورت شما نمای نازیبایی ایجاد نماید. مثلا کانسیلر روی پوستتان می ماسد، خودش باعث ایجاد لکه های سفید روی پوست می شود.

کانسیلر انواع مختلفی دارد که این شما هستید مناسب ترین آن را انتخاب کنید. کانسیلر مناسب پوست های چرب باید فاقد چربی باشد. در نتیجه بهترین مدل انتخاب می تواند کانسیلر جامد استیکی باشد. کانسیلر جامد مدادی هم برای افرادی که پوست نرمال دارند مناسب است. کانسیلر جامد مدادی کمی بیشتر از استیکی چربی دارد. 

کانسیلر اصل

کانسیلرهای مایع هم برای خانم هایی که پوست خشک دارند مناسب است. اما اگر خانمی با پوست چرب اصرار به استفاده از این محصول آرایشی داشت می تواند از کانسیلر مایع بدون چربی که روی آن درج شده باشد Free Oil استفاده کند.

همه خانم ها شاکی از این هستند که ماندگاری کانسیلر کم است. اما باید بدانید که اگر کانسیلر به درستی انتخاب شود ماندگاری مناسبی و پوشش دهی کافی خواهد داشت. اما برای بالاتر بردن ماندگاری کانسیلر می توانید از پنکک استفاده کنید. قرار گرفتن یه لایه پنکک روی کانسیلر می تواند ماندگاری نه تنها کانسلیر بلکه تمام آرایش را بالا ببرد. در واقع از کانسیلر به عنوان فیکساتور آرایش استفاده میشود.

بزرگترین اشتباهی که خانم ها نه تنها در مورد کانسیلر بلکه در مورد همه محصولات آرایشی مرتکب می شوند این است که به دلیل بالاتر بودن قیمت محصولات آرایشی اصل و استاندارد به دنبال محصولات فیک و تقلبی هستند. این محصولات نه تنها شما را زیبا نمی کند بلکه در اثر استفاده بلند مدت می تواند به شما هم آسیب بزند و از زیبایی خدادادی شما هم بکاهد.

برای خرید محصولات آرایشی اصل باید به فروشگاه های آرایشی معتبر که تمام محصولاتشان اصل است مراجعه نمایید. برای خرید کانسیلر اصل می توانید به روبی سان یک برند ایرانی ایتالیایی مراجعه نمایید.


 

  • th beauty
  • ۰
  • ۰

همیشه به هنگام خروج از منزل عزیزانتان از شما درخواست می کنند که مواظب خود باشید. کار نباید به سلامتی شما لطمه بزند. اگر این جمله را قبول ندارید باید در فلسفه ی زندگی خود بازنگری کنید. کار برای بقا، سلامتی، پیشرفت و در راستای عملی کردن آرزوها منطقی است. وقتی به دنبال شغلی می گردید در آمد بالاتر مد نظر شماست ولی باید این ریسک های شغلی پذیرفتنی باشد. دستکش کار و کفش کار تولید شده اند تا شما بتوانید خود را از این خطرات محافظت کنید. اگر از دستکش کار استفاده نمی کنید، شاید کارتان واقعا بی خطر باشد. مثلا چیزی شبیه به کاری که من الان در حال انجام آن هستم. کیبورد در هنگام تایپ کردن من جرقه نمی زند، دکمه های آن برنده نیستند، با این وجود اگر من یک دستکش کار لاتکس داشته باشم و در این وضعیت کرونا سرکار یا در راه استفاده کنم، شاکی خصوصی نخواهد داشت.

دستکش کار

دستکش کار دوست حساسیت های پوستی 

وقتی اسم یک محصول با کار پیوند خورده همه ی مشاغل سخت جلوی چشم شما می آید. دستکش کار جوشکاری که دارد درب آهنی جوش می دهد یا دستکش برشکاری که به آن دستکش کار ضد برش هم می گویند و قرار است مقاومت بالایی داشته باشد. دستکش کار چرمی که مانع از حرارت بالا و انتقال آن روی سطح نازک پوست شما می شود. تمام این ها برای محافظت از پوست دستی است که شما شبانه روز به آن احتیاج دارید. یک مسواک زدن و نگه داشتن آن در دستی که پوست آن بریده و با برخورد به آب می سوزد را در نظر بگیرید. آیا باید توضیح بیشتری برای لزوم استفاده از دستکش کار داد؟

دستکش کار

حساسیت های پوستی باعث می شود که برخی اقشار جامعه همیشه دستکش کار یا دستکش عادی نیاز داشته باشند. بهتر است نسبت به آنها عادی برخورد کنیم، حتی اگر مثل امروز به خاطر ویروس همه دستکش نداشتند. 

کفش کار برای حفظ نشاط

شما باید سرزنده باشید تا بتوانید در کیفیت بالایی به کار روزانه ادامه دهید. کفش کار راحت با تهویه مناسب و یا حرارت بالا برای کار در زمستان می تواند بسیار به شما کمک کند. پیشنهاد من کفش کاری است که بتوان زمستان و تابستان از آن استفاده کرد، کفی آن نرم باشد و جنس آن به گونه ای باشد که لک روغن یا مواد ریختنی دیگر رویش باقی نماند. کفش کار خوب حتی در عملکرد قلب شما تاثیر دارد. شرکت یونکس با تولید این محصولات درون کشور ضمن اشتغالزایی، قیمت های بهتری روی دستکش و کفش کار به شما ارائه می کند. می توانید خرید اینترنتی از آن ها را امتحان کرده و به اقتصاد داخلی کمکی کرده باشید.

کفش کار

  • th beauty
  • ۰
  • ۰

 

 

 

تغییرات فراوانی  در شکل اولیه درمانگاه ها و بیمارستان ها در حال انجام گیری می باشد. قبل از این وقتی شما وارد درمانگاه می شدید با شیب سرعت بالاتری روند درمان آغاز می شد. خیلی وقت ها شما در حال درمان بودید و در همان زمان پرونده تشکیل می شد. در حال حاضر اما با گذشته اوضاع خیلی فرق می کند. نرم افزارهای دندانپزشکی وارد شده اند تا سطحی که تشکیل پرونده یکی از جزئی ترین کارهای آن ها به حساب می آید. در این بین وجود یک نسخه ی حرفه ای اندروید برای همراه داشتن اطلاعات به خصوص توسط مدیریت اهمیت بسیار زیادی پیدا کرده است و سبب این شده که نرم افزار اندروید دندانپزشکی هم ساخته شود و در کنار نرم افزارهای مطب و کلینیک دندانپزشکی برای تکمیل آنها قرار گیرد.

مدیریت کلینیک با نرم افزار اندروید دندانپزشکی

نرم افزار اندروید دندانپزشکی چه ویژگی هایی را باید دارا باشد؟

برای پاسخ به این سوال باید با نرم افزار دندانپزشکی به طور کامل آشنا باشید و بدانید که چه توقعاتی را می تواند بر طرف نماید. در ادامه نرم افزار اندروید دندانپزشکی مانند نرم افزار اندروید دندانپزشکی وارد  داستان می گردد تا اطلاعات اساسی را برای مدیریت کلینیک ارسال کند. نرم افزار اندروید دندانپزشکی اطلاعات نوبت دهی و لیست آن را از طریق سرور اصلی برنامه به صورت آنلاین دریافت می کند و سپس آن را برای صاحب نرم افزار ارسال می کند. نرم افزار اندروید دندانپزشکی پیغام های شما را در بخش های مختلف کنترل می کند. دسترسی شما باید به طور کامل داده شده باشد تا مثلا به عنوان سوپروایزر بخش لابراتوار، فعالیت امروز تیم خود را از راه دور مشاهده و مدیریت کنید. از طرفی نرم افزار های اندروید نسبت به ios در کشور ما بیشتر جا افتاده اند، چرا که تحریم های ضد بشری باعث شده اند که ما نتوانیم از امکانات هزینه بر شرکت اپل استفاده کنیم.


 

راهکاری که در بیشتر مواقع برای حل مشکلات این نرم افزار ها استفاده شده و نرم افزار اندروید دندانپزشکی هم آن را دنبال می کند، برقراری نرم افزارهای تحت وب است تا به جای اپلیکیشن ios و اندروید کارایی داشته باشد و شما دیگر درگیر عدم دسترسی به اپلیکیشن نباشید.

بهترین نرم افزار اندروید دندانپزشکی

 اگر نظر ما را بخواهید، نرم افزار اندروید دندانپزشکی باید زمانی مورد استفاده قرار گیرد که از برنامه دندانپزشکی کاملی برخوردارید و فقط نیاز به چک کردن  آن بر روی اسمارت فون خود دارید.

 برای اینکه بیشتر در مورد فواید استفاده از یک نرم افزار اندروید دندانپزشکی و بخش هایی از محیط دندانپزشکی که به اصلاح فیزیکی و شبکه سازی نیاز فراوان دارند، بیشتر بدانید؛ پیشنهاد ما وب سایت لبخند به عنوان یکی از اولین طراحان نرم افزار اندروید دندانپزشکی و حتی نرم افزار کلینیک دندانپزشکی و مطب می باشد. این که شما با بهترین ها آشنا شوید همیشه به شناخت و تصمیم گیری شما کمک می کند. نرم افزار روی ویژگی هایش استوار است و آن را باید در عمل و با کیفیت عملکردش سنجید. 

نرم افزار اندروید دندانپزشکی لبخند

  • th beauty
  • ۰
  • ۰

 

آیا شما صاحب یک کسب و کار تجاری هستید؟ آیا شما قصد انجام یک پروژه مرتبط با صنعت را دارید؟

اگر جواب شما بله باشد، پس به احتمال فراوان راهتان به بازار خرید کاسه نمد و بلبرینگ برای اطلاع از قیمت بلبرینگ و کاسه نمد خورده است. این بازار همانند بازارهای دیگر تجاری ایران پر از واسطه گر و دلال است که برای افزایش حاشیه سود، دست به هر کاری می زنند و مشتری را به اصطلاح سر کیسه می کنند. به خاطر همین اطلاع داشتن از قیمت بلبرینگ در بازار و هم چنین قیمت کاسه نمد برای خرید کاسه نمد الزامی است.

ما در این مقاله به بررسی این موضوع می پردازیم تا شما بتوانید از قیمت بلبرینگ روز اطلاع کسب کنید و با اطمینان کافی به خرید بلبرینگ بپردازید. پس با ما همراه باشید.

بلبرینگ چیست؟

بلبرینگ یکی از قطعات صنعتی موجود در بازار است که کاربردهای بسیار فراوان و زیادی دارد.

 به طور کلی می توان گفت که هر قطعه ای در بازار صنایع مختلف، نیاز به چرخش و دوران داشته باشد، در تولید آن از بلبرینگ استفاده می شود. 

برای مثال در طراحی اجزای 2 (یکی از دروس رشته مکانیک)، در طول ترم یک پروژه مهندسی طراحی گیربکس (چرخدنده) به دانشجویان داده می شود و دانشجویان بنابر طراحی مد نظر خود، باید از یک یا چند بلبرینگ استفاده کنند.

بلبرینگ انواع مختلف فراوانی دارد که به صورت خلاصه به شرح زیر است:

  1. بلبرینگ شیار عمیق

  2. بلبرینگ کف گرد

  3. بلبرینگ خود تنظیم

  4. بلبرینگ تماس زاویه ای

و…..

قیمت بلبرینگ صنعتی

چه عواملی بر قیمت بلبرینگ تاثیر می گذارند؟

برای اینکه بدانیم چه عواملی بر قیمت بلبرینگ صنعتی تاثیر می گذارند، باید به این موضوع دقت کنیم که جنس بلبرینگ، نوع بلبرینگ، برند سازنده بلبرینگ و کیفیت متریال ساخته شده همگی بر قیمت بلبرینگ موثرند. 

مثلا در بین انواع مختلف بلبرینگ، قیمت بلبرینگ خود تنظیم از همه گرانتر است؛ زیرا این بلبرینگ از سیستم پیچیده تری برای دفع بار استفاده می کند.

هم چنین در مورد تاثیر برند سازنده بر قیمت بلبرینگ، می توان گفت که برای مثال، برند skf جزو برندهای معروف و پرسابقه در این موضوع است که حتی به تولید بلبرینگ برای فضاپیماها نیز می پردازد.

متریال و کیفیتی که این شرکت در زمینه ساخت بلبرینگ به کار می برد، بسیار متفاوت با یک برند ارزان قیمت ایرانی می باشد. پس هنگام خرید بلبرینگ حتما به این موضوع توجه نمایید.


 

برای خرید یک کاسه نمد مناسب چه کاری انجام دهیم؟

این سوال را خیلی می شنویم که برای خرید کاسه نمد از کجا و چه طور اقدام کنیم. به طور کلی می توان گفت که هنگام خرید یک کاسه نمد با نکاتی همانند همان نکاتی که در هنگام خرید بلبرینگ رعایت می کردیم، دقت کنیم. 

برای مثال، اول از همه باید بدانیم که کاسه نمد ما برای چه مصرفی است. اگر برای دماهای بسیار بالا می باشد، خرید کاسه نمد سیلیکونی به دلیل تحمل دمای بالا گزینه مناسبی برای خرید کاسه نمد می باشد. پس هنگام خرید کاسه نمد به این موضوع دقت کنید.


 

  • th beauty
  • ۰
  • ۰

وقتی کسی تصمیم میگیرد بینی خودش را عمل کند قطعا یکی از مهمترین فاکتورها برایش هزینه عمل بینی است؛ اما هیچ وقت قیمت پایه ای برای جراحی بینی وجود ندارد. باید بگوییم که در سرتا سر کشور و حتی در مناطق مختلف یک شهر، پزشکان مختلف با قیمت های متفاوت عمل بینی را انجام میدهند. در این مقاله میخواهیم به بررسی عواملی که روی هزینه جراحی بینی تاثیر دارند بپردازیم؛ پس پیشنهاد میکنیم که تا آخر این مقاله با ما همراه باشید.

هزینه عمل بینی

هزینه جراحی بینی فقط مختص عمل نمیشود، بلکه قبل و بعد از عمل هم هزینه های زیادی دارد.

  • هزینه قبل از عمل

آزمایش خون، سی تی اسکن، عکس آتلیه

عکس آتلیه با عکس سی تی اسکن فرق میکند. در عکس آتلیه معمولا پزشک با دید بازتری مشکلات بینی را می بیند و عیب و نقص های آن را بیان میکند. هزینه آتلیه معمولا بین ۱۰۰۰۰۰ تومان تا ۱۵۰۰۰۰ تومان است.

  • دستمزد جراح

بستگی به سابقه و تجربه جراح هزینه عمل بینی متفاوت است. در ادامه به طور مفصل به عوامل تاثیرگذار در هزینه جراحی بینی می پردازیم.

  • هزینه بیهوشی

پزشکان در اکثر مواقع، بیهوشی کامل را تجویز میکنند چون بیمار در بیهوشی موضعی، بعد از عمل، درد خیلی زیادی را باید تحمل کند. بنابراین درصورت تجویز بیهوشی کامل توسط پزشک، باید هزینه پزشک بیهوشی پرداخت بشود.

هزینه عمل بینی

چه عواملی در هزینه عمل بینی تاثیر دارند؟

  • سابقه، تجربه و تحصیلات پزشک

شما چقدر اطمینان میکنید که یک پزشک تازه کار بینی شما را عمل کند؟ قطعا شک و تردید زیادی دارید چون احتمال اینکه پزشک متخصص خطا بکند خیلی زیاد است. هرچقدر سابقه و تجربه پزشک بیشتر باشد هزینه عمل بینی هم بیشتر خواهد شد چون این پزشکان، با دقت بینی را عمل میکنند و به واسطه سال ها تجربه میتوانند مشکلاتی که سر عمل پیش می آیند را پیش بینی و حل بکنند.

درباره تحصیلات هم که باید بگوییم پزشکان فوق تخصص معمولا بیشتر از پزشکان متخصص پول میگیرند.

  • موقعیت جغرافیایی مطب یا بیمارستان

این موضوع فقط درباره مطب صدق نمیکند. مطب هایی که در قسمت های بالای شهر هستند ویزیت و هزینه عمل بینی گران تری دارند. البته این را بگوییم که هزینه عمل بینی در مطب و کلینیک با بیمارستان تفاوت زیادی دارد.

  • نوع بینی، گوشتی، استخوانی یا ترمیمی

عمل بینی گوشتی به دلیل اینکه پوست ضخیم و غضروف نرمی دارند، بسیار سخت تر از عمل بینی استخوانی است. به همین دلیل هزینه عمل بینی گوشتی بیشتر از عمل بینی استخوانی است. عمل بینی استخوانی در صورتی که پلیپ یا انحراف بینی شاملش نشود نسبت به جراحی گوشتی کمتر است.

عمل ترمیمی وقتی اتفاق می افتد که بیمار یک بار بینی اش را عمل کرده ولی از نتیجه عمل خود راضی نیست یا اینکه دچار مشکلات تنفسی شده است. به همین دلیل یک عمل دیگر روی بینی انجام میگیرد که نسبت به عمل اولیه سخت تر است به همین دلیل هزینه این نوع از جراحی بالاتر است.

هزینه عمل بینی چقدر است؟

آیا بیمه هزینه عمل بینی را تقبل می کند؟

بیمه هزینه عمل زیبایی بینی را تقبل نمیکند اما بعضی از شرکت های بیمه در شرایطی که عیب و نقص های بینی باعث مشکلات تنفسی در بیمار بشوند هزینه جراحی بینی را پرداخت میکنند. مواردی نظیر شکستگی استخوان بینی، تنگ شدن دهلیز بینی و مخروط بینی که بزرگ شده باشد از دسته مواردی هستند که بیمه هزینه عمل آنها را پرداخت میکنند.

چه هزینه ای برای عمل بینی معقول است؟

از قدیم گفته اند هرچقدر پول بدهی آش میخوری. متوسط هزینه عمل جراحی در سال۹۹ بین ۵ تا ۳۵ میلیون تومان است که با توجه به فاکتورهایی که در این مقاله ذکر کردیم اینقیمت از هر پزشک به پزشک دیگر متفاوت است. بینی یکی از مهم ترین اجزای بدن است و اگر آن را به دست جراح بی تجربه ای بدهید ممکن است آسیب های جبران ناپذیری به آن بزند. ما پیشنهاد میکنیم که حتما به یک پزشک حاذق و با تجربه مراجعه کنید. توصیه ما این است که به وب سایت دکتر تهران بیوتی مراجعه کنید.

 

  • th beauty
  • ۰
  • ۰

 

وقتی برای اولین بار به شهر یا محله ای مراجعه می کنید چه دغدغه هایی دارید؟ اولین جایی که با آن آشنا می شوید و یا در آن حضور می یابید کدام است؟ وقتی شما به یک شهر به اصطلاح غریب سفر می کنید و قصد اقامت کوتاه مدت را دارید لازم است تا در اولین اقدام جایی برای اسکان پیدا کرده و در گام دوم به دنبال یک غذای سالم و پرانرژی باشید. البته برای بنده و در زمان نوشتن این مطلب یک غذای خوشمزه اولویت اول است و فودلند کیش جایی است که قصد دارم آن را به شما معرفی کنم.

فودلند کیش 

چرا فودلند؟

توقعات و سلیقه ی هر فردی در انتخاب غذا متفاوت است؟ ممکن است شما بیماری داشته باشید یا به خاطر یک رژیم غذایی مصرف بعضی مواد یا غذاهای فست فودی را برای خود ممنوع کنید. نقش فودلند کیش اینجا تعیین کننده می شود. شما می توانید به همراه دوستان، مهمانان یا خانواده ی خود به جایی بروید که مجموعه ای از بهترین رستوران ها و بهترین غذاهای ایتالیایی، ایرانی و آمریکایی با سرآشپزهای حرفه ای را گرد هم آورده است. فودلند کیش به خصوص برای زمان هایی که شما مهمان ویژه یا خارجی دارید می تواند پیشنهاد عالی باشد؛ قطعا شما نمی خواهید به مهمان خارجی تان بد بگذرد و از سفر خود پشیمان شود.

فودلند کیش 

حالت دیگری که در اینجا پیش می آید مربوط به زمانی است که شما می خواهید حق انتخاب را در عین حال به تمام مهمانان خود بدهید. شاید بچه ها و جوان تر ها بخواهند فست فود و غذاهای سرخ کردنی به همراه سس های خوش طعم داشته باشند و بزرگترهای جمع بخواهند از یک ماهی جنوبی با کیفیت عالی لذت ببرند.

پیتزای سبزیجات فودلند کیش

 شما با مراجعه به فودلند کیش تمام نیازها را با یک انتخاب پاسخ می دهید. اگر نظر افرادی که زیاد به کیش سفر می کنند یا حتی افراد محلی را راجعبه مجموعه فودلند کیش جویا شوید آن ها به شما خواهند گفت که از نظر کیفیت و همزمان از نظر قیمت و به صرفه بودن خرید، فودلند کیش می تواند یک غذای خاطره انگیز را برای شما رقم بزند. یک فودلند بی نظیر در جزیره ی شگفتی ها منتظر شماست تا خاطرات خوبی از استان هرمزگان برای شما رقم بزند.

فودلند کیش را به راحتی می توانید با یک سرچ ساده و از روی نقشه ی گوگل گوشی تلفن همراه پیدا کنید و با ثبت آن به عنوان مقصد مسیر را روی نقشه داشته باشید.

  • th beauty