مجله ی زیبایی و سلامتی

۸ مطلب در شهریور ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

عمل جراحی بینی (rhinoplasty) را به دو دسته کلی تقسیم بندی کرده اند که اساس این دسته بندی نوع بینی فرد است. آیا بینی شما انحرافی دارد که شامل غضروف و استخوان می‌شود و یا فقط بعضی قسمت ها ضخیم تر از چیزی که باید هستند و زیبایی صورت شما را تحت تاثیر قرار داده اند؟ اگر پاسخ شما گزینه‌ی دوم است یعنی نیاز به یک عمل بینی گوشتی دارید، باید بدانید که بر خلاف آنچه به نظر می‌رسد عمل بینی گوشتی پیچیده تر است و سطح محسوس بودن نتایج آن کمتر است، احتمالا فقط افرادی که دقت زیادی دارند متوجه تغییرات چهره شما خواهند‌ شد و هنر دست جراح پلاستیک شما نقش اساسی‌تری ایفا خواهد کرد. 

عمل بینی

ویژگی های بینی در صورتی که گوشتی باشد

اگر هر کدام از موارد زیر را دارید بینی شما گوشتی است و نیاز به یک عمل بینی گوشتی خواهید داشت :

  • قسمت زیر بینی شما (نوک بینی) بیش از حد پهن و گوشتی است .

  • پوست روی بینی شما از سایر قسمت های صورتتان ضخیم تر و معمولا چرب تر است.

  • سوراخ های بینی شما (پره ها) بزرگ است و یا ارتفاع زیادی دارد که تناسبی با دیگر قسمت های بینی ندارد.

  • پذیرش انعطاف بینی شما زیاد است؛

توجه داشته باشید که این احتمال وجود دارد که بینی شما همزمان به یک عمل بینی گوشتی و یک عمل بینی استخوانی نیاز داشته باشد و صرفا نباید عضو یکی از این دو دسته باشد؛ اتفاقا طبق مشاهدات پزشکان در کشورمان تعداد افرادی که بینی آنها شامل هر دو دسته می‌شود، بیشتر است.

 

معضلات قابل پیش بینی عمل بینی گوشتی

احتمالا شما هم از اطرافیان شنیده باشید که عمل بینی گوشتی خطر بازگشت دارد؛ یعنی شکل بینی شما پس از عمل تغییر خواهد کرد و به شکل اول باز می‌گردد؛ بهتر است بدانید این حرف هیچ توجیه و پیش زمینه علمی ندارد. کافی است با چند دکتر خبره مشورت کرده و از آنها سوال کنید. بعضا مشاهده شده که بینی های گوشتی پس از عمل تورم بیشتری داشته‌اند و مدت زمان بیشتری طول می‌کشد تا به حالت عادی بازگردند. تنها ایرادی که ممکن است منجر به تغییر حالت بینی پس از عمل بینی گوشتی شود، ضعف غضروف های قسمت پایینی بینی است که قطعا یک پزشک متخصص به هنگام عمل و انجام تغییرات در قسمت های پایینی بینی به قدرت غضروفی که آن قسمت روی آن سوار شده است توجه کرده و با پیوند قسمتی از غضروف بینی یا گوش ساختار آن قسمت را تقویت می‌کند.

عمل بینی گوشتی


 

  • th beauty
  • ۰
  • ۰

 

جراحی بینی ازجمله جراحی هایی است که کمتر کسی پیدا می شود تمایلی به انجام آن نداشته باشد. امروزه همه (به خصوص جوان ها) به دنبال شیک پپوشی و داشتن چهره جذاب هستند. شیک پوشی را می توان با خرید لباس های باکیفیت و خاص حل نمود. اما زیبایی و جذابیت چهره چطور امکان پذیر است؟

می خواهیم علت محبوبیت جراحی بینی در جهان را به شما بگوییم. همانطور که می دانید بینی در مرکز صورت قرار دارد، به همین دلیل نقشی اساسی در زیبایی چهره ایفا می کند. وقتی بینی متناسب و خوش فرم نباشد زیبایی سایر اجزای چهره را نیز تحت تاثیر قرار می دهد. به همین دلیل با جراحی بینی می توان زیبایی چهره را چندین برابر کرد.

شاید شما هم از نزدیکان خود افرادی را دیده اید که عمل زیبایی بینی انجام داده اند. احتمالا بعد از دیدن این افراد متوجه شده اید که تغییر قابل توجهی در چهره آن ها به وجود آمده ولی متوجه نشده اید علت این تغییر چیست. این همان معجزه جراحی بینی است که بدون فریاد زدن تغییرات انجام شده، تحول بزرگی در زیبایی صورت بوجود می آورد.

مهمترین ابهام قبل از جراحی بینی

افرادی که قصد انجام عمل زیبایی بینی دارند معمولا ابهامات زیادی در این مورد دارند که پاسخی برای آن پیدا نمی کنند. یکی از این ابهامات عدم اطمینان از نتیجه جراحی بینی و نامشخص بودن است که باعث می شود باعث می شود درصد قابل توجهی از متقاضیان عمل زیبایی بینی به کلی قید آن را بزنند. فکر می کنید به چه علت نتیجه جراحی بینی برای کسانی که متقاضی عمل زیبایی بینی محسوب می شوند مبهم و نامشخص است؟ 

پاسخ روشن است. وقتی که در آینه خود را نگاه می کنید، تصور کردن فرم و حالتی متفاوت از حالت فعلی چهره تان بسیار سخت است. شما تقریبا نمی توانید تصور کنید که چه تغییرات مثبتی می تواند روی بینی شما انجام شود و در صورت اعمال این تغییرات، حالت کلی چهره شما به چه شکل در می آید. علت آن هم این است که با این که بعد از جراحی بینی تناسب های صورت به کلی تغییر می کند و به نظر می آید صورت فرد بسیار تغییر کرده، اما این تغییرات در عمل تغییرات کوچکی هستند و تا وقتی که به چشم خود نبینید نمی توانید چهره پس از عمل زیبایی بینی خود را تصور کنید.

تاثیر عمل زیبایی بینی در چهره

متقاضیان عمل زیبایی بینی دلایل متفاوتی برای تصمیم خود دارند. بزرگ و گوشتی بودن بینی، داشتن قوز روی بینی و انحراف بینی برخی از مشکلاتی هستند که به خاطر آن عمل زیبایی بینی انجام می دهند. هر کدام از این ایرادات می تواند بزرگ و به راحتی توسط دیگر افراد قابل تشخیص باشد یا اینکه فقط خود شما آن را بدانید و فکر کنید که نیاز به جراحی بینی دارید. در هر صورت برای هر مشکلی در فرآیند عمل زیبایی بینی روشی وجود دارد که آن مشکل را برطرف کند.

عمل زیبایی بینی می تواند بینی های بزرگ را تا اندازه ممکن کوچک کند، انحراف بینی را اصلاح کند و قوز بینی را از بین ببرد. شاید تصورش کمی دشوار و سخت باشد اما در واقع چهره شما پس از جراحی بینی بسیار متفاوت و زیباتر خواهد بود. البته تمام این ها به شرطی رخ می دهد که با آگاهی کامل نسبت به شرایط لازم برای عمل زیبایی بینی اقدام کنید و در انتخاب پزشک جراح خود وسواس و دقت زیادی به خرج دهید.

سخن پایانی

جراحی بینی نکات بسیار زیادی دارد که شما هرچقدر اطلاعاتتان بیشتر شود، می توانید انتخاب های بهتری داشته باشید. نکاتی مانند مراقبت های قبل و بعد از عمل زیبایی بینی، ویژگی های بینی گوشتی و استخوانی، مدل های جراحی بینی و... که دانستن آنها ضروری است.

  • th beauty
  • ۰
  • ۰

 

در فیلم های هالیودی بیشتر شرکت ها و سازمان ها از تکنولوژی های شناسایی و احراز هویت بیومتریک استفاده می کنند. وقتی صبح کارمند قصد ورود به شرکت را دارد، انگشت سبابه ی خود را روی اسکنر دستگاه قرار می دهد و ساعت حضور و نام وی در حافظه ی دستگاه ثبت می شود. در زمان برگشت و تعطیلی کار هم همین اتفاق تکرار می شود. قفل هایی وجود دارند که از همین روش ها به علاوه ی فناوری های امنیتی برای باز و بسته کردن زبانه قفل استفاده می کنند. در این مطلب می خواهیم به استفاده های این قفل اثر انگشتی و دلایل محبوبیت جهانی این قفل ها بپردازیم و بررسی کنیم که چرا در کشور ما کمتر استفاده شده اند.

قفل اثر انگشتی هوشمند

سازنده های قفل اثر انگشتی

شرکت سامسونگ توانسته به زمینه ی قفل های هوشمند ورود کرده و موفق نیز باشد ولی چرا ؟ ساخت قفل های الکترونیکی شباهت بسیار زیادی به تلفن های هوشمند دارد. قفل اثر انگشتی یک اسکنر اثر انگشت و یک حافظه ی ثبتی دارد که برای معرفی یک نفر به این قفل لازم است دو یا سه بار انگشت وی روی دستگاه قرار داده شود. شرکت شیائومی به تقلید از سامسونگ به این زمینه وارد شده و توانسته به سرعت روی قفل های اثر انگشتی به موفقیت برسد. قبل از این ها قفل های دیجیتال توسط شرکت های تخصصی تری در اروپا و آمریکا تولید می شد. شرکت های مثل یال و الکسا و های وان. معمولا وقتی وسیله ای به تولید شرق آسیا می رسد یعنی تقاضای آن از عرضه سبقت گرفته و سودآوری تولید آن به حد بالایی رسیده است.

چرا به قفل اثر انگشتی احتیاج است؟ 

برترین سطح امنیت در کنار عدم احتیاج به کلید و یک کنترل سراسری به رفت و آمد های قفل اثر انگشتی، یعنی خیالی راحت برای شما. شاید دوست باشید لیستی از اسم و ساعت ورود خروج اعضای خانواده داشته باشید یا اینکه مجبور نباشید دسته کلیدی به فرزند کوچکتان بسپارید که هفته ای یکبار آن را گم کند و نیاز به ساخت کلید جدید داشته باشید. پس با خرید قفل اثر انگشتی شما با یک تیر چند نشان زده اید.

قفل اثر انگشتی درب منزل

قیمت قفل هوشمند اثر انگشتی چه قدر است؟

وقتی قرار است یک نگهبان حرفه ای و شیک برای شرکت و منزل خود استخدام کنید باید به فکر هزینه ی آن هم باشید. ولی در مورد قفل اثر انگشتی بدون شک ناآگاهی بیشتر از هزینه در کشور ما تاثیر گذار بوده است. قیمت بهترین برندهای این قفل هوشمند در وضعیت فعلی ریال در بازه ی 10 تا 20 میلیون تومان است. هزینه خرید قفل اثر انگشتی که سالها می تواند امنیت شما را تضمین کند برابر با یک گوشی هوشمند ساده در بازار تکنولوژی ایران است. تصمیم قطعا با شماست پس اگر می خواهید در رابطه با قفل های اثر انگشتی درب منزل بیشتر بدانید به وب سایت قفل دیجیتال بارمان به آدرس digitaldoorlock.ir رفته و از صفحه محصولات و مجله ی قفل دیجیتال آن ها دیدن کنید.

  • th beauty
  • ۰
  • ۰

 

رژ لب یکی از پرمصرف ترین لوازم آرایشی است که خانم ها در طول یک روز ممکن است چند بار از آن استفاده کنند. این وسیله آرایشی را همه خانم ها دوست دارند. چرا که باعث ایجاد روحیه و نشاط در خانم ها می شود. خرید رژ لب جامد اگر لذت فراوانی دارد می تواند جزء سخت ترین کارهای مربوط به خانم ها باشد.

یک رژ لب جامد می تواند روی صورت و لب خانمی تاثیر فوق العاده داشته باشد اما روی صورت فرد دیگری تاثیر کاملا متفاوتی داشته باشد. در نتیجه هر خانمی باید خودش خرید رژ لب جامد را برای خود انجام دهد. 

خرید رژ لب جامد اورجینال

هنگام خرید رژ لب جامد فاکتورهای زیادی دخیل است که می تواند روی تصمیم گیری شما تاثیر داشته باشد. مثلا حالت و فرم لب ها یکی از فاکتورهای مهم در خرید رژ لب جامد  است.

اگر شما یک خانم با لب های درشت و برجسته هستید بهتر است هنگام خرید رژ لب جامد اصلا و به هیچ وجه سمت رنگ های روشن مانند صورتی نروید . این رنگ ها باعث می شود لب ها را کمی بزرگتر نشان دهد. در مورد شما این بزرگ نشان دادن باعث می شود از حالت عادی و نرمال خارج شود و زیبایی و طبیعی بودن چهره شما را به شدت کاهش می دهد.

بهترین رنگ برای شما رنگ های تیره رژ لب جامد است.

اگر لب هایتان نازک است بهتر است رژ لب جامد رنگ روشن انتخاب کنید. خرید رژ لب جامد تیره می تواند لب های نازک شما را محو کرد.

بعد از اینکه طیف رنگی رژ لب جامد خود را شناختید بهتر است رنگ دقیق آن را براساس موقعیت اجتماعی که درون آن حاضر می شوید را ملاک قرار دهید.

خرید رژ لب جامد برای مهمانی

برای اینکه بتوانید در یک موقعیت اجتماعی خاص، زیبا و شیک به نظر برسید باید متناسب با موقعیت رنگ رژ خود را انتخاب کنید. اگر در انتخاب و خرید رژ لب برای محیط های رسمی و کاری محدودیت دارید در مورد مهمانی ها و مراسم دست و بالتان باز است و می توانید هر رنگ رژی که به لباس یا آرایشتان می آید انتخاب کنید.

اما برای آرایش مهمانی ها حتما از رژ لب جامد استفاده کنید. خرید رژ لب جامد یکی از نکات مهم آماده شدن برای مهمانی است. این نوع رژ لب آرایش شما را تمیز و حرفه ای تر نشان می دهد. فقط کافی است که رنگ آن را درست انتخاب نمایید. برای مثال اگر لباس سفید یا مشکی به تن دارید بهتر است از رژ لبی استفاده کنید تا بتواند به ظاهر بی روح تان کمی رنگ و لعاب ببخشید. خرید رژ لب جامد به شما پیشنهاد می شود.

خرید رژ لب جامد اصل

اینکه صورت شما روشن است یا سبزه مطمئن باشید که زدن رژ لب جامد قرمز قطعا به شما می آید.

در مورد خرید رژ لب جامد حتما به سمت برندهای معتبر آرایشی باشید تا بتوانید در کنار زیبایی و حفظ استایل، سلامتی خود را نیز تضمین کنید. اکثر رژ لب های جامد، لب های شما را خشک و پوسته پوسته می کند.

 اما با انتخاب و خرید رژ لب جامد از برند روبی سان نه تنها لب هایتان خشک نمی شود بلکه می تواند به لبهایتان هم رسیدگی و خشکی لب را برطرف کند. رژ لب جامد روبی سان دارای عسل است و می تواند علاوه بر زیبایی منحصر به فردی که در شما ایجاد کند موجب آبرسانی به پوست لطیف لبتان هم شود. 

روبی سان برند ایتالیایی است که کالاهای خود را با ضمانت اصالت در اختیار شما قرار می دهد.

  • th beauty
  • ۰
  • ۰

در ده های گذشته صنعت گردشگری در ایران به ویژه شهرهای ساحلی و مذهبی پیشرفت چشمگیری داشته و ایران را تبدیل به یک مقصد ایده آل برای گردشگران خارجی کرده است. همچنین تعداد زیادی از شهروندان خارجی به دلیل موقعیت های کم شغلی در کشورشان مجبور به مهاجرت به ایران شده اند. در این نوشته قصد داریم تا بررسی کنیم که این اشخاص تحت چه شرایطی می توانند اقدام به خرید ملک در ایران بنمایند.

اتباع خارجی چه کسانی هستند

اتباع خارجی را می توان به دو دسته مقیم و غیر مقیم تقسیم نمود. اشخاص مقیم عبارتند از اشخاصی که در خاک ایران اقامت دائمی دارند مانند کارگران مهاجر، کارمندان کنسولی، معلمین و .... . دسته دیگری از این اشخاص غیر مقیم می باشند که اقامت دائمی در ایران نداشته و معمولا برای دوره کوتاهی به ایران سفر می کنند. براساس مقررات کشور ما، اشخاص نامبرده جز در موارد استثنایی حق برخورداری از همه حقوق خصوصی را دارند.

استثنائات قانونی حقوق اتباع بیگانه

ماده 961 قانون مدنی سه دسته از حقوق را تنها مختص به اتباع ایرانی می داند که عبارتند از :

1. حقوقی که قانون آن را مختص اتباع ایرانی می داند ( تملک زمین های زراعی)

2. موارد مربوط به احوال شخصیه ( ارث، وصیت و ...)

3. در مورد حقوق مخصوصه که صرفا از نقطه نظر جامعه ایرانی ایجاد شده باشد

بنابراین اصل بر این است که افراد بیگانه حق تمتع از حقوق خصوصی ایران را داشته باشند، لیکن در این میان مواردی وجود دارد که منحصر به اشخاص ایرانی می باشد. لازم به ذکر است در خصوص حق تمتع توسط اشخاص نامبرده قانونگذار قائل به شرط نشده است و جز موارد مندرج در ماده 961 اتباع بیگانه حق تمتع از حقوق مدنی را خواهند داشت.

آیا اتباع خارجی حق خرید ملک در ایران را دارند؟

قوانین مرتبط با خرید ملک توسط اتباع خارجی

براساس آیین نامه استملاک 1328 هیئت وزیران باید میان اتباع خارجه تفکیک قائل شویم. تنها اتباع بیگانه ای که دارای اقامت دائمی در ایران می باشند بعد از کسب شرایط لازم اجازه خرید املاک برای سکونت و کسب و کار را دارند. وزارت خارجه  در سال  1374 اقدام به تصویب آیین نامه چگونگی تملک اموال غیر منقول توسط اتباع خارجی غیر مقیم نمود که در سال 1378 توسط دیوان عدالت اداری ابطال گردید. دیوان این رای را در راستای جلوگیری از سلطه بیگانگان بر اقتصاد و منابع طبیعی ایران صادر گردیده است.

شرایط خرید ملک توسط اتباع خارجی

با توجه به موارد ذکر شده در قوانین مربوطه اشخاص خارجی حق تملک زمین های زراعی را نخواهند داشت، با این حال این قانون در خصوص ملک مسکونی و محل کسب و کار این استثنا را قائل نشده است لیکن باتوجه به ماده 8 قانون مدنی این ملک تابع قوانین و مقررات ایران خواهد بود. همچنین ماده 966 قانون مدنی مقرر می دارد مالکیت هر مال منقول یا غیرمنقولی تابع قوانین آن کشوری است که مال در آن قرار دارد. بنابراین هر تبعه خارجی که در ایران اقامت دائمی داشته باشد حق دارد یک ملک را به عنوان محل زندگی  یا مکانی برای کسب وکارصاحب شود.

خلاصه

اتباع خارجی  مقیم تحت شرایطی حق خرید ملک برای زندگی و کسب و کار را دارند که باید حتما به این  موضوع توجه کرد که این مالکیت نباید با قانون اساسی و قانون مدنی ناسازگار باشد.

در اپلیکیشن شهرداد می توانید پاسخ انواع سوالات حقوقی خود را بیابید.

http://shahrdaad.ir/

  • th beauty
  • ۰
  • ۰

 

 

پیشرفت های بشر در زمینه برنامه نویسی و هم چنین مشکلات و دردسرهای  استفاده از کاغذ، باعث آن شد که برنامه نویسان کامپیوتر برای رفع نیاز این مشکل، نرم افزارهای مدیریت محور را ارائه دهند.

نرم افزار دندانپزشکی لبخند یکی از نرم افزارهایی است که در حوزه مدیریت مطب و کلینیک دندانپزشکی برنامه نویسی شده است. هدف به وجود آمدن این برنامه، راحتی وآسایش کار دندانپزشکان گرامی است. 

این نرم افزار دندانپزشکی شامل ویژگی های منحصر به فردی است که در هیچ یک از برنامه های مشابه، یافت نخواهد شد.

 در این پست ما به بررسی نرم افزار دندانپزشکی لبخند می پردازیم و نکات مثبت و نکات منفی این برنامه را برای شما به طور کامل بازگو می کنیم. پس با ما همراه باشید. در ضمن پست های قبلی وبلاگ نیز شامل مطالب مفیدی برای شما است که پیشنهاد می کنم آن ها را نیز حتما مطالعه کنید.

 

نرم افزار دندانپزشکی لبخند | تعداد دسترسی نرم افزار

در این برنامه لیست امکانات فراوانی برای مشتری یعنی دندانپزشکان عزیز فراهم گردیده است که استفاده از آن را برای مدیریت کلینیک و مطب و حتی دانشگاه مناسب می کند.

 در نسخه مطب این نرم افزار، حداکثر 4 دندانپزشک می توانند از این برنامه استفاده کنند؛ در صورتی که در نسخه کلینیک و دانشگاه آن این عدد نامحدود است.

 

نرم افزار دندانپزشکی لبخند | ویژگی های نرم افزار

 

ماژول حسابداری

بخش حسابداری نرم افزار دندانپزشکی لبخند

یک برنامه مدیریت محور خوب، برنامه ای است که به تمامی زوایای حسابداری به صورت کامل رسیدگی کرده باشد. نرم افزار دندانپزشکی لبخند، از کامل ترین و مورد نیاز ترین ابزارهای ممکن برای یک دندانپزشک استفاده کرده است تا در هنگام کار با برنامه، هیچ خلا برای خود شخص دندانپزشک و یا منشی پیش نیاید. در بخش حسابداری شما می توانید تمامی هزینه های مربوط به کلینیک و یا مطب را مشاهده کنید. در ضمن گزارش بیماران بدهکار را ببینید و به ازای هر بیمار خود، صورت حساب دریافت کنید. در اخر نیز می توانید با استفاده از تحلیل داده هایی که نرم افزار به شما می دهد، هزینه های خود را مدیریت کنید.

 

ماژول انبارداری 

بخش انبارداری نرم افزار دندانپزشکی لبخند

یک مطب یا کلینیک دندانپزشکی نیاز به مواد اولیه و محصولاتی دارد که هر کدام از این محصولات را شرکت های خاصی ارائه می دهند. در این قسمت از برنامه، شما می توانید محصولات و شرکت های فروشنده این محصولات را ثبت کنید. در ضمن می توانید ورود و خرو ج محصولات از انبار را ثبت کنید. با استفاده از این ویژگی، نرم افزار به شما در گزارشی، محصولاتی که در انبار موجود نیست را به شما اطلاع می دهد تا برای خرید آن ها اقدام کنید.

 

ماژول بیمه

بخش بیمه نرم افزار دندانپزشکی لبخند

هر کلینیک یا مطب دندانپزشکی، ممکن است تحت قرارداد با بیمه خاصی باشد. حتما اطلاع دارید که خدمات ارائه شده به بیمار، در هر نوع بیمه ای متفاوت است و این کار را برای دندانپزشک و یا منشی به شدت سخت می کند. ماژول بیمه در راستای همین مشکل به وجود آمده است. شما در این قسمت می توانید لیست بیمه های تحت قرارداد خود را وارد کنید. در راستای تعرفه بیمه نیز، بخش دیگری در این نرم افزار دندانپزشکی با همین نام تعبیه شده است که شما می توانید در آن می توانید هزینه های درمانی پرداخت شده توسط بیمه را وارد کنید.

 

امیدوارم از پست راضی بوده باشید. حتما نظرات خود را درباره این نرم افزار را با ما در میان بگذارید.

  • th beauty
  • ۰
  • ۰

ریمل یکی از بهترین لوازم آرایشی است که همه خانم ها عاشق آن هستند. ریمل می تواند مژه های شما را مشکی تر، حجیم تر، بلند تر و حالت دار نشان دهد. در نتیجه شما میتوانید از داشتن چشم هایی رویایی، جذاب و گیرا لذت ببرید. 

 

اما در خرید ریمل به چه نکاتی دقت می کنید تا بتوانید بهترین خرید را انجام دهید.

خرید ریمل بر اساس ویژگی های مژه

یکی از مهم ترین نکاتی که هنگام خرید ریمل باید به آن دقت کرد و با عجله تصمیم نگرفت این است که باید حتما قبل از خرید ریمل ویژگی های مژه های خود را بشناسید.

خرید ریمل

ریمل انواع مختلفی دارد و شما باید بر اساس نساز خود یکی از انواع ریمل را انتخاب و خریداری نمایید.

در این مقاله می خواهیم ویژگی های مژه های یک چشم را بررسی نماییم و بهترین ریمل موجود را معرفی کنیم. پس با ما همراه باشید.

اگر شما چشمانی با مژه های کوتاه و نازک دارید: 

بهترین انتخاب و خرید ریمل برای شما جزء ریمل های دو کاره است. ریمل حجم دهنده و بلند کننده. برس این ریمل درست و دارای مویچه های فراوان است که بتواند قسمت حجم دهندگی ریمل را ایجاد نماید و از طرفی برای اینکه بتواند مژه هایتان را بلند کند دارای دندانه های بلند شانه مانند است.

اگر مژه های بلند و نازک دارید:

خرید ریمل باید جزء ریمل حجم دهنده باشد. این نوع ریمل دارای برس درشت با مویچه های فراوان است. مایع درون ریمل دارای میزان زیادی خورده مژه است. این خرده مژه ها به تارهای نازک مژه می چسبد و آن را حجیم نشان می دهد.

خانم هایی با مژه های کوتاه و بی حالت

شما باید ریمل دو کاره انتخاب کنید. بهترین انتخاب و خرید ریمل برای شما ریمل بلند کننده و حالت دهنده است. برس این نوع ریمل دارای انحنا است تا بتواند مژه ها را حالت دهد و فر کند. از طرفی دندانه های این نوع ریمل شانه مانند است تا بتواند مژه هایتان را نیز بلند کند.

خانم هایی با مژه های بلند و بدون حالت

خرید یک ریمل  حالت دهنده که دارای برس موج داری است می تواند راه حل زیبا شدن چشم های شما باشد. این نوع ریمل دارای رزین است که میتواند به چشم های شما خاصیت فر شدن موقت دهد.

خانم هایی با مژه های حجیم و کوتاه:

بهتر است ریملی را انتخاب کنید که با کمک آن بتوانید مژه های خود را بلندتر از حد معمول نشان دهید. این نوع ریمل دارای برس شانه مانند و دندانه دندانه است و می تواند لابه لای تارهای مژه قرار بگیرد و آن ها را بلند کند.

خانم هایی با مژه های نازک و کوتاه:

شما نیاز به یک ریمل دو کاره دارید که بتواند حجم مژه های شما را حجیم تر و بلند نشان دهد. در نتیجه ریملی که مناسب این افراد است باید دارای مویچه های ریز همراه با مویچه های بلند و شانه مانند باشد. با این دو حالت می توانید انتظاری که از ریمل را دارید برآورده کنید.

در ضمن در مایع این نوع ریمل خرده مژه فراوان وجود دارد تا به تارهای نازک مژه بچسبد و آن ها را درشت تر نشان دهد.

خرید ریمل

خانم هایی که مژه های کوتاه، بدون حالت و نازک دارند.

ریمل مخصوصی وجود دارد که می تواند تمام این مشکلات را برای خانم ها برطرف کند.ریمل سه کاره بسیار مورد استقبال خانم ها قرار گرفت و به جای استفاده از ابزارهای مختلف برای زیباتر نشان دادن مژه ها، از یک ریمل سه کاره استفاده می کنند و پس از آن از داشتن چشم هایی زیبا و درشت لذت می برند.

در هر خرید ریملی حتما به دنبال انواع اصل و استاندارد بروید تا بتوانید در کنار زیبایی از سلامتی چشم هایتان نیز برخوردار باشید.

یکی از برندهای معتبر جهانی که می توانید با خیال راحت از آن با قیمت مناسب خرید کنید روبی سان است. 




 

  • th beauty
  • ۰
  • ۰

برنامه های کامپیوتری امروزه کل زندگی ما را تحت تاثیر قرار داده اند. برای فروش غذا، کرایه تاکسی و همه ی کارهای های روزانه، از برنامه هایی استفاده می کنیم که به ما کمک می کنند کارها را آسانتر انجام دهیم. برنامه دندانپزشکی یکی از همین برنامه هاست و اما اینکه چطور می تواند به ما کمک کند، جای شرح بیشتری دارد. برنامه دندانپزشکی مثل تمام برنامه های دیگر به علت وجود یک احتیاج شدید ایجاد شد. دندانپزشکان خسته از این شرایط پیچیده برای رفع مشکلات خود از مهندسین نرم افزار کمک خواستند که حاصل آن یک برنامه جامع دندانپزشکی بود. برنامه ای که بتواند کلیه امور ممکن را به صورت غیر فیزیکی انجام دهد تا هم سرعت کار بالا برود و صف ها کوتاه شود، هم حجم کاغذ بازی و درگیری های روزمره مردم و مراجعین کم بشود. 

برنامه دندانپزشکی

نقش برنامه دندانپزشکی در کمک به دندانپزشک

اینکه شما بخواهید به مطب یا کلینیک شلوغ خود نظم ببخشید، لابراتوار دندانپزشکی خود را پیشنهاد کنید، حسابداری را به صورت برخط انجام دهید تا حسابی باقی نماند در حدی که به مشتریان بد حساب و بدهکار دیگر خدماتی داده نشود، همه ی این ها می تواند توسط یک برنامه دندانپزشکی منظم شود. برنامه دندانپزشکی قرار است در همه ی امور دخالت کامل داشته باشد و شما نظارت کنید. در همان زمانی که انباردار مشغول فعالیت ورود اجناس جدید و ثبت آن هاست شما می توانید ببینید که چه اجناسی وارد شده است. زمانی که بیمار در لابراتوار حاضر شده، می توانید حساب آنلاین بیمار تا همان لحظه را مشاهده کنید.

بهترین برنامه دندانپزشکی

کدام برنامه دندانپزشکی بهترین است؟

اینکه شما بتوانید یک برنامه دندانپزشکی خوب و مطمئن انتخاب کنید و بعدا از خرید این برنامه دندانپزشکی ناامید نشوید، به عوامل زیادی بستگی دارد. شما باید ابتدا همه ی نیازهای خود را لیست کنید. بعد وارد سایت labkhandsoft.com اولین ارائه دهنده نرم افزار دندانپزشکی کشور شده و با بررسی امکانات ورژن های مختلف، برنامه دندانپزشکی مناسب مطب خود را پیدا کنید. این که موردی در لیست شما از قلم افتاده باشد و جلوتر بخواهید اضافه کنید، در صورتی که از برنامه دندانپزشکی لبخند استفاده می کنید اهمیتی نخواهد داشت. این برنامه دندانپزشکی قابلیت بروزرسانی و تیم پشتیبانی قدرتمندی را همراه خود می بیند که دلیل این پیشنهاد ما به شما هستند. باید هم نیازهای فعلی و هم نیازهای آینده دندانپزشکی شما تامین شود تا دغدغه ای بابت تغییر در سیستم هایی که با صرف وقت و هزینه گردآوری شده اند، نداشته باشید.

  • th beauty