مجله ی زیبایی و سلامتی

  • ۰
  • ۰

قیمت لحظه ای پولکادات + نمودار تغییرات

قیمت لحظه ای پولکادات یکی از مهمترین نکاتی است که بیشتر افراد به دنبال آن هستند، ارز پولکادات جزء ده ارز برتر در بازار ارز دیجیتال است. بیشتر رمز ارزها با هدف رفع مشکل در فضاهای بلاکچینی بوجود می‌آیند، همچنین نکته قابل توجهی که کارکرد شبکه ارز پولکادات را از سایر ارزها متمایز و جدا می‌کند این است که پولکادات به منظور حل مشکلات بسترهای بلاکچینی توسعه و گسترش پیدا کرده است. بر همین اساس خرید ارز پولکادات و قیمت لحظه ای پولکادات مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفته است.

 

 براساس گزارش‌های انتشار یافته وبسایت رسمی این بلاکچین، پولکادات در واقع یک فناوری چند زنجیره ایست که سایر بلاکچین‌ها را به یکدیگر متصل می‌کند. یکی از اهداف اصلی ارز پولکادات، رفع و جلوگیری مشکلات هنگام ورود بلاکچین به زندگی روزمره است. بنابراین در این مقاله از صرافکس قصد داریم شما را با قیمت لحظه ای پولکادات، خرید ارز پولکادات و همچنین خرید dot آشنا کنیم:

پولکادات چیست؟

 شبکه‌ی بلاک چین پولکادات با ارز رسمی خود با نماد DOT با هدف ایجاد پلتفرمی به منظور تبادل و اشتراک گذاری داده‌ها در میان شبکه‌های بلاکچینی ارائه و عرضه شده است. در حقیقت هدف این پروژه ارائه یک اینترنت کاملا غیر متمرکز است. لازم به ذکر است که یکی از مدیران ارشد بلاکچین polkadot  از بنیانگذاران بلاکچین است که در طی چند ماه اخیر این شبکه با ارائه توکن رسمی خود، رویکردی و برخوردی مشابه با افزایش سرمایه در بازار سهام داشته و همچنین قرار گرفتن در لیست صرافی بایننس نیز یکی دیگه از دلایل رشد قیمت این نوع ارز دیجیتال است.

 

قیمت پولکادات چقدر است؟

 

قیمت پولکادات

ارز پولکادات با نماد DOT  شناخته شده و یک ارز دیجیتال یا شکل و بخشی از دارایی یک دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۵.۴۱ میلیارد دلار، در رتبه ۱۳ در بازار قرار گرفته و سهم ۰.۶۲ درصدی از کل بازار در اختیار خود قرار دارد. قیمت لحظه ای پولکادات در هر واحد با قیمت ۴.۶۷ دلار، با احتساب نرخ تتر ۴۰,۴۱۰ تومان معادل ۱۸۸,۷۴۷ تومان معامله و به فروش می‌رسد و حجم مبادلات روزانه آن ۱۲۱.۳۱ میلیون دلار محاسبه شده است. قیمت در ۲۴ ساعت اخیر ۱.۰۷% افزایش یافته و بالاترین قیمت پولکادات در ۲۴ ساعت اخیر معادل ۵.۱۵۵.۷۱۸.۶۵۰ دلار  آمریکا بوده است که هم اکنون %۹۱.۵۰ پایین‌تر از زمان اولیه آن قرار دارد. تعداد واحدهای در گردش پولکادات ۱.۱۵ میلیارد و همچنین تعداد کل واحدهای آن حدود ۱.۲۷ میلیارد خواهد بود.

قیمت پولکادات چقدر است؟

توجه کنید که قیمت لحظه ای پولکادات که به تومان وابسته است، به قیمت دلار بوده و ممکن است در اثر خبر‌های سیاسی و اقتصادی داخلی و جهانی، روزانه در حال تغییر باشد، بنابراین در صورتی که می‌خواهید در داخل ایران به خرید ارز پولکادات بپردازید، علاوه بر تغییرات و تحولات بین الملل، به تغییرات سیاسی و اقتصادی داخل ایران نیز باید توجه کافی داشته باشید. قیمت لحظه ای پولکادات در طول زمان تغییرات و نوسانات زیادی را سپری و طی می‌کند و در جدول زیر تغییرات قیمت خرید dot و تغییرات و نوسانات نرخ آنی ارز در بازه‌های مختلف ارائه و به شما مخاطبین عزیز گزارش شده است.

یک ساعت یک روز یک هفته دو هفته یک ماه شش ماه یک سال دو سال
0.02% 2.07% 7.98% 4.49% 4.49% -30.72% -81.19% -53.75%

 

خرید ارز dot 

برای خرید dot در صرافکس، تنها مسیری که باید دنبال کنید این است که در صرافی ثبت نام کرده و مراحل احراز هویت را به ترتیب انجام دهید. بعد از آن می‌توانید حساب خود را با ریال و از طریق کارت بانکی خود شارژ نمایید. امکان خرید  dot هم با تتر و هم با ریال قابل انجام است. بنابراین با توجه به سلیقه و راحتی خود، می‌توانید یکی از این دو روش را برای خرید ارز پولکادات انتخاب و استفاده کنید.

برای کسب اطلاعات از اخبار ارز، قیمت لحظه ای پولکادات، خرید و فروش انواع ارز دیجیتال می‌توانید با صرافی بزرگ صرافکس (sarrafex.com) همراه باشید. 

سخن آخر

آنچه در این مقاله از صرافکس به بررسی آن پرداختیم:

  • ارز پولکادات جزء ده ارز برتر در بازار ارز دیجیتال است.

  • یکی از اهداف اصلی ارز پولکادات، رفع و جلوگیری مشکلات هنگام ورود بلاکچین به زندگی روزمره است.

  • توجه کنید که قیمت لحظه ای پولکادات که به تومان وابسته است، به قیمت دلار بوده و ممکن است در اثر خبر‌های سیاسی و اقتصادی داخلی و جهانی، روزانه در حال تغییر باشد.

  • قیمت لحظه ای پولکادات در طول زمان تغییرات و نوسانات زیادی را سپری و طی می‌کند.

  • و...

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی