مجله ی زیبایی و سلامتی

۵ مطلب در آبان ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

درباره تتر چه می دانید؟

این ارز دیجیتالی در سال ۲۰۱۵ به نام realcoin نام گرفت و راه اندازی شد. خرید و فروش تتر هم مانند بقیه ارزهای دیجیتال در شبکه بلاکچین اتفاق می افتد و این یعنی تمام معاملات مالی تتر توسط رمزهای غیر قابل هک و شکسته شدن حفاظت می شوند. امروزه این ارز دیجیتال، با ارزش ۲ میلیارد دلار و به نام USTD در گردش است. 

خرید و فروش تتر

خرید و فروش تتر تحت تسلط چه شرکتی است؟

توکن های تتر توسط Tether Limited، یک شرکت مستقر در جزایر ویرجین بریتانیا صادر می شود. به گفته وب سایت این رمز ارز دیجیتال، تتر در هنگ کنک به ثبت رسیده و با دفاتر گوناگون در ایالات متحده آمریکا در حال فعالیت است. تیم مدیریتی این ارز شبیه به تیم مدیریتی بیتفینکس است که یکی از بزرگترین صرافی های ارزهای دیجیتال در جهان است و مقر آن در هنگ کنک می باشد. رئیس شرکت بیتفینکس و تتر آقای ژان والدر است.

نحوه خرید و فروش تتر

برای خرید هر نوع ارز دیجیتالی مانند بیت کوین، اتریوم  یا تتر در مرحله اول باید کیف پول آن را تهیه و سپس در صرافی مراحل احراز هویت را طی کنید. منظورمان از صرافی، صرافی فیزیکی نیست. سایت های صرافی آنلاین که به صورت دیجیتالی و بین المللی ارزهای دیجیتال را جا به جا می کنند که سایت تترلند نیز جزء آنهاست.

 

خرید تتر

خرید تتر

هر سایتی برای خرید تتر مراحلی دارد اما همان طور که گفتیم باید اول کیف پول آن را تهیه کنید. شما از سه راه می توانید کیف پول تتر را تهیه کنید:

  • ساده ترین راه این است که به سایت تتر مراجعه کنید و کیف پول آن را تهیه کنید که البته به دلیل تحریم ها برای کاربران ایرانی امکان ثبت نام و تهیه این کیف پول وجود ندارد.

 

  • کیف پول های تحت وب مانند MyErherWallet، Omniwallet، coinpayment


 

  • از کیف پول هایی که مخصوص سیستم عامل های اندروید یا ios هستند استفاده کنید، مانند Freewallet برای سیستم عامل های اندروید و coinomi که هم برای اندروید و هم برای سیستم عامل ios کاربرد دارد.

برای خرید تتر، بعد از تهیه کیف پول آن به یک صرافی معتبر و با تجربه مانند تترلند مراجعه کنید تا مراحل احراز هویت انجام شود.

  • مراحل احراز هویت به صورت کامل باید انجام شود

  • ورود به سایت یا نرم افزار تترلند

  • گزینه خرید تتر را پیدا و روی آن کلیک کنید.

  • کلیک بر روی گزینه احراز هویت کرده ام

  • شماره گوشی همراه خود را در کادر مشخص شده وارد کنید.

  • کدی که از طریق پیامک به گوشی شما ارسال شده است را وارد کرده و وارد پنل کاربریتان شوید.

  • شماره کارت خود را وارد کنید.

  • آدرس کیف پول خود که با آن می خواهید تتر ذخیره کنید را وارد کنید.

  • وارد کردن مبلغ تتر درخواستی

  • شرایط و قوانین حریم خصوصی تترلند را مطالعه و سپس تایید می کنید.

  • ورود به درگاه و پرداخت وجه ریال

فروش تتر

فروش تتر

قطعا هر چیزی که امکان خرید داشته باشد، امکان فروش هم دارد. اگر می خواهید تتر بفروشید، می توانید از خدمات اول پرداخت معادل ریالی اندوخته تتر خود را در کارت بانکی خود دریافت کنید.  سایت تترلند این امکان را برای شما عزیزان فراهم کرده تا این ارز دیجیتال را با هر قیمتی که می خواهید به صورت رایگان در سایت به فروش برسانید. برای اطلاعات بیشتر از قیمت خرید و فروش تتر به سایت تترلند مراجعه نمایید.

 

  • th beauty
  • ۰
  • ۰

همیشه برای همه ی ما موقعیت هایی پیش می آید که سوالات حقوقی پیدا می کنیم یا در یک دعوای حقوقی قرار می گیریم و نیاز به دفاع از خود داریم. در چنین موقعیتی یا باید خودمان تمام قوانین و تبصره ها و پیچ و خم های قانونی را بدانیم یا از یک فرد مطلع کمک بگیریم. به چنین متخصصی وکیل می گویند. اما دیگر نیازی نیست که برای برطرف کردن مشکل یا سوالات خود لزوما به دفتر یک وکیل یا یک موسسه حقوقی مراجعه کنید، استفاده از وکیل آنلاین راهکار بهتری است که هم هزینه و هم وقت کمتری از شما می گیرد.

وکیل آنلاین

چرا بهتر است از وکیل آنلاین کمک بگیریم؟

دنیای امروز را دنیای ارتباطات می نامند. با وسایل ارتباط جمعی مانند ایمیل، واتس آپ، تلگرام و غیره انسان ها بیشتر، ساده تر و سریع تر با یکدیگر ارتباط برقرار می کنند. وقتی فناوری این قابلیت را برای ما فراهم کرده تا با هزینه ای کم و خیلی سریع تر بتوانیم کارهای روزمره خود را انجام بدهیم، چرا از این راه در گرفتن وکیل استفاده نکنیم؟ علاوه بر آن شما هر زمان که بخواهید و در هر موقعیت و مکانی که باشید می توانید با وکیل آنلاین در ارتباط باشید. بعضی از موسسات حقوقی مانند شهرداد وکلای بسیار ماهر و با تجربه دارند که در هر زمینه ای مانند حقوق کیفری، حقوق قضایی، حقوق خانواده، ارث و غیره دارای دانش و تجربه کافی هستند. به دلیل وسیع و گسترده بودن قانون مدنی بعضی از وکلای پایه یک دادگستری در یک حوزه خاص فعالیت می کنند. مشکل یا سوال شما در هر زمینه ای که باشد وکیل آنلاین همان حوزه به شما پاسخ کامل و جامعی می دهد.

وکیل آنلاین رایگان

مزایای وکیل آنلاین

هزینه کمتر

رفت و آمد کمتر

سرعت بالاتر در انجام کارها

ارائه مستندات

صحبت با وکیلی که در مورد مشکل ما تخصص کافی دارد

دسترسی ۲۴ ساعته و همه روزه

نحوه کار با وکیل آنلاین چگونه است؟

اول از همه شما باید یک موسسه حقوقی معتبر مانند شهرداد پیدا کنید. مهم ترین خصوصیتی که یک وکیل آنلاین باید داشته باشد مورد اعتماد بودن و صداقت کاری اوست. بعد از تحقیق، بررسی و در نهایت انتخاب یک موسسه حقوقی خوب می توانید از طریق تلفن، ایمیل، واتس آپ، تلگرام و ابزارهای دیگری که آنها در اختیار شما قرار می دهند با وکیل آنلاین در ارتباط باشید. بعد از این که مسئله حقوقی یا دعاوی خود را به او توضیح دادید اگر نیاز به مدارک و مستندات بیشتر بود، وکیل انلاین از شما مدارک بیشتری می خواهد و شما می توانید تصویر این مدارک را برای او ارسال کنید.

بهترین وکیل آنلاین

بهترین وکیل آنلاین

همان طور که در ابتدای متن اشاره شد داشتن دانش و تخصص به تنهایی کافی نیست. وکیل آنلاین باید مورد اطمینان، صادق و امانت دار باشد. در موسسه حقوقی شهرداد وکلای بسیار ماهر و باتجربه ای گرد هم جمع شده اند که از نظر سلامت اخلاقی هم هرگز به موکل خود خیانت نمی کنند. همچنین شهرداد یک نرم افزار حقوقی دارد که بیش از ۱۵۰۰۰۰ ماده و قانون را به صورت کاملا دسته بندی شده و مرتب در اختیار کاربران قرار داده است. شما می توانید به صورت کاملا رایگان این نرم افزار را دانلود کنید و از وکلای آنلاین شهرداد برای مشکلات خود کمک بگیرید.

  • th beauty
  • ۰
  • ۰

کاردانو، بیت کوین، اتریوم و تتریوم یا به اختصار تتر و دیگر ارزهای دیجیتالی هستند که قیمت ها و روش های خرید متفاوت دارند.

 تتر یک ارز دیجیتالی خاصی است که تقریبا یک قیمت یکسانی دارد و شما در سرمایه گذاری های ارز دیجیتال می توانید از بابت نوسانات بازار ارز دیجیتال آسوده خاطر باشید. نرخ تتر و قیمتی که برای آن در نظر گرفته می شود برابر با یک دلار آمریکاست. اگر نرخ دلار در کشور ما ثابت شود می توانید از نرخ تتر خود هم اطمینان داشته باشید.

براین اساس دو نوع  توکن تتر داریم. توکن تتر دلاری که با دلار پشتیبانی می شود و توکن تتر یورو که بر اساس این واحد پولی پشتیبانی می شود.

توکن یک واحد ارزش گذاری شده در ارزهای دیجیتال است. مانند ارز و حواله که دارای ارزش هستند توکن هم ارزش دارد. مثلا محبوب ترین توکن تتر usdt است و یا توکن اتریوم به نام توکن ترون نام دارد. در واقع یک usdt یک دلار دیجیتالی است که در صرافی ها به جای دلار خرید و فروش می شود. توکن دلار تتر از یورو تتر محبوب تر و پرفروش تر است.

تمام معادلات، خرید و فروش تتر بر مبنای همین توکن انجام می شود. ارزش هر توکن تتر معادل یک دلار امریکا می باشد.

 

نرخ تتر

 برای اینکه سرمایه ای که در ارزهای دیجیتالی مانند بیت کوین و اتریوم یا دیگر ارزهای دیجیتالی دارید و دچار کاهش نرخ ارز می شود می توانید سریعا آن را به تتر تبدیل کنید و خیالتان از بابت ارزش پولتان مطمئن شوید.

برای خرید و فروش تتر باید نرخ لحظه ای تتر را به دست آورید.

همانطور که گفتیم و اشاره کردیم قیمت تتر ثابت است. اما در ایران شرایط قیمت و نرخ تتر چگونه است؟ این ارز دیجیتال اگر با قیمت دلار پشتیبانی می شود پس در ایران به دلیل نوسانات قیمت دلار یا یورو، دارای قیمت متفاوتی است. اگر قیمت دلار کاهش یابد به همان نسبت قیمت تتر هم کاهش می یابد.

 

نرخ تتر

اگر قصد خرید و فرشو تتر و یا سرمایه گذاری روی آن را دارید در وهله اول باید قیمت دلار را از صرافی های ارزی استخراج نمایید و برای نرخ تتر هم به صرافی های آنلاین ارز دیجیتالی سر بزنید.

برای به دست آوردن آخرین نرخ تتر هر صرافی یک قیمت متفاوتی به شما می دهد و آن هم به دلیل کارمزدی است که کسر می کنند. برای به دست آوردن قیمت و نرخ مناسب تتر می توانید به تترلند مراجعه نمایید.




 

  • th beauty
  • ۰
  • ۰

حتما از افرادی که درباره عمل بینی صحبت می کنند، اصطلاحاتی مانند بینی گوشتی و بینی استخوانی را شنیده اید. این دو اصطلاح دو دسته است که انواع فرم های بینی به این دو دسته تقسیم می شود. هر کدام از این دو دسته ویژگی های خاص خود را دارند و جراحی بینی گوشتی و استخوانی هر یک با شیوه های مختلفی انجام می شود.

 ویژگی بینی های استخوانی، بافت استخوانی و غضروفی محکم و قوی است و مشکل رایج این فرم بینی، قوز روی بینی یا اصطلاحا مدل بینی عقابی است. پوست این مدل بینی معمولا بسیار نازک است و غدد چربی فعال اندکی دارد. در نقطه ی مقابل آن بینی گوشتی قرار دارد. بینی های گوشتی بر خلاف بینی استخوانی معمولا غضروف ضعیف و انعطاف پذیر و پوست  ضخیم و چربی دارند. بینی های گوشتی معمولا پره ها و نوک بزرگ و پهن دارند و پوست ضخیم آنها نیز باعث بیشتر بزرگ دیده شدن بینی می شود.

روش جراحی بینی گوشتی

 

ویژگی بینی های گوشتی

همانطور که گفته شد، اصلی ترین ویژگی بینی های گوشتی، ضخیم بودن پوست و غدد چربی فراوان آن است. حجمی که از بینی گوشتی دیده می شود، عمدتا مربوط به پوست آن است. در بینی های گوشتی برخلاف بینی استخوانی پهن ترین قسمت بینی اندکی بالاتر از نوک بینی است. به صورتی که وقتی از زیر به بینی گوشتی نگاه کنید با یک فرم دایره یا ذوزنقه ای مواجه می شوید. در حالی که در بینی های استخوانی این فرم به شکل مثلث است.

نتیجه جراحی بینی گوشتی

روش انجام جراحی بینی گوشتی

در رابطه با جراحی بینی گوشتی همواره تردیدهایی وجود داشته است. علت آن هم پیچیدگی جراحی بینی گوشتی به علت ضعف غضروف بینی و ضخامت پوست آن است. برای جراحی بینی گوشتی بر خلاف بینی استخوانی نمی توان تنها با ایجاد برش و تراش ساختمان بینی به نتیجه ی مطلوب رسید. زیرا ضعیف بودن غضروف باعث می شود پس از عمل فرم بینی به حالت قبلی خود بازگردد یا نوک بینی به سمت پایین متمایل شود. اکنون اما روش های عمل بینی ارتقا یافته اند و جراحان برای عمل بینی های گوشتی به کاهش دادن حجم غضروف اکتفا نمی کنند بلکه غضروف بینی را تقویت می کنند تا احتمال بازگشت حالت بینی کاهش یابد و قسمتی از تغییرات روی پوست بینی و با برداشتن غدد چربی اضافی انجام می شود.

بهترین جراح جراحی بینی گوشتی

اگر بینی شما گوشتی است و قصد انجام عمل را دارید، باید بدانید جراحی بینی گوشتی حساسیت بیشتری دارد و بعد از عمل نیز نیاز به مراقبت ویژه تری دارد. زیرا روش های متفاوتی برای اعمال تغییرات لازم به کار بسته می شوند. مثلا عمل بینی های گوشتی عمدتا به روش باز انجام می شود. یعنی پوست بینی از جای آن بلند می شود. در نتیجه جراحی بینی گوشتی زمان بیشتری می برد و دوره ی نقاهت طولانی تری دارد زیرا پوست نیز برای اتصال مجدد نیاز به زمان دارد. همینطور زمان بیشتری باید از چسب محافظ بینی استفاده شود.

جراحی بینی گوشتی

نتیجه ی جراحی بینی گوشتی

هر نتیجه ای که از جراحی انتظار دارید را باید به طور واضح با پزشک در میان بگذارید. به یاد داشته باشید که انتظار شما از عمل بینی باید انتظاری منطقی و بر اساس واقعیت باشد تا برآورده شدن آن امکان پذیر باشد. درباره بینی های گوشتی معمولا گفته می شود که درآوردن فرم عروسکی یا فانتزی برای این مدل بینی ممکن نیست زیرا غضروف های ضعیف آن توان پذیرش این مدل را ندارند. بهترین مدل و نتیجه برای جراحی بینی گوشتی مدل طبیعی است.

در صورتی که به یک پزشک با تجربه در زمینه عمل بینی گوشتی مراجعه کنید، بدون نگرانی از نتیجه آن می توانید مراحل جراحی را پشت سر بگذارید و از بینی زیبای خود لذت ببرید.

 

  • th beauty
  • ۰
  • ۰

آیا تا به حال با خود فکر کرده‌اید یک سایت راه اندازی کنید؟ یا اینکه چطور یک سایت می تواند به موفقیت زیادی دست پیدا کند؟ یا ترکیبی از این دو سوال؛ چگونه می توانم سایت موفقی داشته باشم؟

در پاسخ به این سوالات باید بگوییم راه حل بسیار ساده است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که سئو سایت را رعایت کنید. با سئو سایت و نکات ریز و درشت آن می توانید به جایگاه بالایی در زمینه وب و دنیای مجازی داشته باشید. 

سئو سایت

منظور از سئو سایت چیست؟

سئو سایت یک فرآیند و قاعده منظمی است که به منظور بهینه کردن عملکرد سایت انجام می شود. موتورهای جستجو مختلف متن ها، تصاویر و ویدئوهای مختلفی که در سایت ها وجود دارند را پردازش می کنند. هر یک از موتورهای جستجو مانند گوگل یا بینگ یک سری قوانین مربوط به خودشان را دارند. شما باید در ایجاد یک وب سایت تمامی این قوانین را رعایت کنید. نتیجه سئو سایت افزایش ترافیک سایت و برتری جایگاه شما نسبت به رقبا خواهد بود.

سئو سایت شامل چه مواردی می شود؟

سئو سایت در چندین بخش مختلف باید انجام شود. اما به طور کلی سئو سایت به سه دسته سئو داخلی، سئو خارجی و سئو تکنیکال تقسیم می شود. هر یک از این سه نوع سئو به نوبه خودشان اهمیت دارند و مجموعه آن ها با هم باعث رشد یک سایت می شوند. اگر بخواهیم خیلی اجمالی و سریع درباره این سه نوع تکنیک حرف بزنیم، می توان گفت:

  • سئو داخلی به معنی هر نکته و قانونی است که باید داخل سایت مورد نظر رعایت شود. هر چیزی مانند کدهای سایت، مطالب سایت، بخش های مختلف و سایر اجزای داخلی سایت مربوط به سئو سایت داخلی هستند.

  • به اقدامات و مواردی که مربوط به خارج از یک وب سایت می شوند سئو خارجی می گوییم. تبلیغات، لینک سازی های خارجی و حتی استفاده از شبکه های اجتماعی جزو سئو خارجی محسوب می شوند.

  • سئو تکنیکال بیشتر روی مواردی مانند ظاهر و گرافیک سایت، واکنش پذیر بودن سایت و تنظیمات کلی آن تمرکز دارد.

اصول سئو سایت

ضرورت سئو در چیست؟

همانطور که به احتمال زیاد می دانید موتور جستجو گوگل محبوبترین موتور جستجو بوده و تقریبا 85 درصد از ترافیک کاربران و بازار جستجو را به خود اختصاص داده است. بنابراین بسیار مهم است که در این موتور جستجو قدرتمند جایگاه خود را حفظ کنید. 

زمانی که سئو سایت را رعایت کرده و به درستی روی سایت کار کنید،‌ موتورهای جستجو بیشترین ترافیک را به سمت سایت شما هدایت می ‌کنند. به علاوه اعتماد و اطمینان مشتریان را به سمت سایت شما جلب می کند. نتیجه همه این موارد افزایش فروش یا بازدید سایت شما خواهد بود. 

معرفی وب سایت های فعال در زمینه سئو سایت

اگر بخواهیم یک سایت را در این زمینه معرفی کنیم، سئو اینجا گزینه بسیار مناسبی می باشد. این وب سایت معتبر در زمینه سئو فعال بوده و مقالات و آموزش های مفیدی را به شما ارائه می دهد. برای دریافت مشاوره و ارتباط با متخصصان سئو به این سایت مراجعه کنید.

  • th beauty