مجله ی زیبایی و سلامتی

۸ مطلب در تیر ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

در این مطلب به برخی توضیحات در مورد دندانپزشک زیبایی مانند روکش دندان، روش سفید کردن دندان‌ها و همچنین درمان ارتودنسی می‌پردازیم. تا آخر موضوع همراه ما باشید.

درمان با ارتودنسی چگونه است؟

بعضی از ابزار ارتودنسی وجود دارد. ارتودنسی متحرک و ثابت که هر دو به تغییر وضعیت دندان ها و فکین کمک می کنند. دستگاه ارتودنسی به آرامی فشاری بر دندان ها و فک وارد می کند که به مرور زمان تغییر دلخواه را ایجاد می نماید. 

شدت شکل بد دندان ها و سن و خصوصیات فیزیولوژیک بیمار مشخص می کند که کدام نوع ارتودنسی برای درمان انتخاب شود. این متخصص ارتودنسی است که در هر مرحله با معاینه وضعیت بیمار روش درمان با ارتودنسی را تعیین و اجرا می کند.

ارتودنسی بخشی از تخصص های دندانپزشکی است که به منظور مرتب کردن و ردیف کردن دندانها و هماهنگ نمودن فک ها به کار برده می شود. از اصلی ترین وظایف ارتودنسی، تشخیص، پیشگیری و درمان ناهنجاری های دندانی فکی است. 

این جراحی می تواند توسط درمانهای ثابت یا متحرک، ارتودنسی با براکت های هم رنگ دندان (سرامیکی) (کامپوزیتی)، یا توسط ارتودنسی نامرئی توسط سیستم لینگوال (قرار دادن براکت ها در پشت دندانها) یا ارتودنسی نامرئی با پلاک شفاف (Invisalign) و غیره انجام شود. 

ارتودنسی ثابت می‌تواند به وسیله روش های Straight ،Edgewise ،Roth یا دیمون و غیره انجام شود. در ضمن می توان از تکنیک های جدید مانند مینی اسکرو Mini Screw در درمان ناهنجاریها کمک گرفت.

روکش دندان در مطب دندانپزشک زیبایی

استفاده انواع روکش‌های سرامیکی، زیرکونیا و فلزی جهت ایجاد یکنواختی و زیبایی ظاهری مناسب برای دندانها فرد از جمله روشهای زیبایی دندان است. روکش‌های زیرکونیا و سرامیکی جز بهترین روکش‌های دندانی محسوب می شوند که دندانپزشک زیبایی بنا به تشخیص خود و متناسب با نیاز بیمار بهترین روکش دندانی برای بیمار را به کار می‌برد. 

روکش‌های زیرکونیا و سرامیکی هماهنگی عالی با دندان‌ها دارند. بهترین دندانپزشک زیبایی در تهران بایستی بتواند بهترین نوع روکش‌های دندانی را برای دندان‌های فرد فراهم آورد.

سفید کردن دندان توسط دندانپزشک زیبایی

سفید کردن دندان‌ها با پیشرفته ترین روشهای موجود من جمله استفاده بهینه لیزر در مرکز دکتر سعید کریمی ارائه می‌شود. با محلول بلیچینگ سفیدی دندان بدست آمده که لیزر بهترین فرایند مورد استفاده در بلیچینگ جهت اثر بخش تر شدن فرایند سفید کردن دندان به حساب می آید. بهترین دندانپزشک زیبایی تهران بایستی بتواند از فناوری‌های نوینی نظیر لیزر در سفید کردن دندان‌ها استفاده نماید.

بریج دندان

بریج جهت جایگزینی یک یا چندین دندان است. با بریج فضای خالی بین دندانی به بهترین نحو پر می شود. کمبود دندانها منجر به بدشکلی و عدم تقارن لازم میان دندانها می‌شود. بهترین دندانپزشک زیبایی ایران بنا به تشخیص خود در صورت نیاز بریج دندان را برای بیمار در نظر گرفته و اقدام به درمان می نماید. بدست آوردن دندانهای یک دست و کامل از اهداف دندانپزشک جهت استفاده بریج است.

لمینت دندان

لمینت دندان باعث اصلاح رنگ و سایز دندانها می شود. با لمینت جذاب‌ترین شکل دندانی را می توان بدست آورد. با لمینت شکل زیبایی به دندانها داده می شود. بهترین دندانپزشک زیبایی در تهران باید بتواند لمینت را به بهترین نحو برای دندان‌های فرد فراهم آورد.

در پایان این را هم بدانید، بعد از انجام تمام مراحل ارتودنسی و پایان آن مراجعه به دندانپزشک زیبایی توصیه می‌شود.

 

  • th beauty
  • ۰
  • ۰

 

لیزر موهای زائد یکی از پرطرفدارترین روش های رفع موهای ناخواسته است، در سال های اخیر تقاضا براى لیزر موهای زائد افزایش زیادی داشته است. این روش باعث خلاص شدن از سالن های اپیلاسیون، تیغ، موم، موبر و دستگاه اپیلیدی همچنین جوش ها و موهای زیرپوستی افراد میشود. اما لیزر موهای زائد مانند هر تکنولوژى جدیدی که ممکن است مورد سواستفاده قرار بگیرد بسیارى ازکسانی که بدون مطالعه قبلی و صرفاً براساس تبلیغات یا قیمت ارزان تر، اقدام به انجام لیزر موهای زائد کردند را مأیوس کرده است. 

لیزر موهای زائد

عملکرد لیزر موهای زائد

در فرآیند رفع موهای زائد به وسیله لیزر، نور از مولد نور لیزر تابانده شده و سپس توسط رنگ دانه های مو جذب می شود. این نور در حین جذب و عبور از راه مو، به گرما تبدیل می شود و سپس گرما بر روی فولیکول های مو تاثیر می گذارد. در ریشه‌ی موها بلافاصله تبخیر اتفاق می افتد و به اصطلاح، می سوزند و بدین ترتیب دیگر رشد نخواهند کرد. برای از بین بردن فولیکول مو، لازم است پیاز فولیکول مو که در آن، خون، مو ها را با اکسیژن تغذیه می کند و همچنین سلول های اصلی که مسئول بازسازی موها هستند سوزانده شوند. برای این منظور گرمای تولید شده توسط لیزر در ساق و ریشه مو، به دمای حدود 70 درجه می‌رسد.

مشاوره قبل از لیزر موهای زائد

مشاوره با سرپرست و مسئول بخش لیزر قبل از انجام لیزر موهای زائد الزامی است و بلافاصله پس از آن کار لیزر موهای زائد انجام می گردد. در جلسه مشاوره، رنگ پوست و جنس و ضخامت ریشه موهای ناحیه مورد نظر بررسی می شود. در صورت مشاهده علائم بیماری های پوستی مانند اگزما، تبخال، کهیر، پسوریازیس و … لیزر موهای زائد انجام نخواهد شد. همچنین نواحی که پوست حساس و موها نازک و کرکی هستند نیز لیزر نمیشود.

کدام دستگاه لیزر موهای زائد مناسب من است؟

انواع طول موج‌های دستگاه لیزر موهای زائد

لیزر الکساندرایت با طول موج 755 نانومتر: این لیزر مناسب برای پوست‌های روشن و معمولی است.

سیستم لیزر دایود با طول موج 800 نانومتر: این لیزر بـرای پوسـت‌هـای معمولی رو به تیره مناسب است.

لیزر‌های ان‏دیاگ با طول موج 1064 نانومتر: این لیزر بـرای پـوسـت‌هـای تیـره و بـرنـز شـده مناسب است.

دستگاه لیزر موهای زائد

آمادگی برای لیزر موهای زائد

رفع موهای زائد بیش از حذف و از بین بردن موهای ناخواسته میباشد. لیزر یک روش پزشکی به شمار می رود که نیاز به آموزش دارد و ممکن است خطراتی را به برای مراجع به همراه داشته باشد. شما باید قبل از درمان به طور کامل مدارک پزشک یا تکنسینی که میخواهد لیزر موهای زائد را انجام دهد را بررسی کنید.

اگر تصمیم به لیزر دارید، باید ۶ هفته قبل از درمان از اصلاح، وکس و اپلیدی اجتناب کنید. زیرا لیزر ریشه های مو را هدف قرار میدهد که در صورت اصلاح کردن به طور موقت از بین میرود.

همچنین شما باید به مدت ۶ هفته قبل و بعد از لیزر از قرار گرفتن در معرض تابش خورشید، تا حد امکان پرهیز کنید. چرا که نور خورشید تأثیر لیزر را کاهش داده و ممکن است باعث ایجاد عوارضی مانند لک پس از درمان شود.

  • th beauty
  • ۰
  • ۰

در این مقاله به بررسی هزینه لیپوماتیک و همچنین خصوصیات بهترین دکتر لیپوماتیک می پردازیم.

هزینه عمل لیپوماتیک چقدر است؟

هزینه لیپوماتیک بستگی به تعداد ناحیه مورد عمل دارد. قیمت جراحی هر ناحیه از حدود 4 تا 10 میلیون تومان متفاوت است. توصیه ویکی درمان به شما جراحی در بیمارستان ها و به‌دست تیم جراحی معتبر است.

گول هزینه های پایین جراحی های زیبایی را نخورید. قطعا تنها دلیل هزینه کم هر عمل مهارت پایین جراح و تیم اوست. یک نکته خیلی مهم این است که ریسک عمل با چنین جراحانی بالاتر از 50 درصد است. یعنی از هر دو نفر یک مورد ناراضی دیده می شود. 

جالب اینجاست که هزینه ترمیم لیپوماتیک قبلی خیلی بیشتر از عمل اولیه است. ما اینجاییم تا بصورت تخصصی بهترین شرایط را برای شما فراهم کنیم. هزینه عمل لیپوماتیک از حدود 10 تا 30 میلیون تومان است و قیمت دقیق آن بستگی به ناحیه عمل دارد.

هزینه لیپوماتیک در ایران

هزینه های لیپوماتیک شکم و پهلو به عوامل متعددی مانند:

  • مهارت و تخصص پزشک

هر چقدر مهارت پزشک پیکرتراش بیشتر باشد نتایج با کیفیت تری از انجام لیپوماتیک شکم و پهلو به دست می آید ، از این رو است که تخصص پزشک بر روی هزینه لیپوماتیک شکم و پهلو اثر می گذارد.

  • هزینه های کلینیک

یکی دیگر از عوامل های تاثیر گذار بر روی هزینه لیپوماتیک شکم و پهلو ، دستگاه های مورد استفاده لیپوماتیک در کلینیک ها است.

به طور مثال امکاناتی مانند : تخت های مخصوص برای انجام لیپوماتیک ، وجود مشاور برای راهنمایی بیمار، رعایت نکات بهداشتی و استفاده از لوازم یک‌ بار مصرف نیز بر روی قیمت لیپوماتیک اثر می گذارد.

  • محل مورد نظر برای انجام لیپوماتیک

یکی دیگر از عواملی که روی هزینه لیپوماتیک تاثیر بسزایی می گذارد محل انجام لیپوماتیک است . هرچه چربی های محل مورد نظر بیشتر باشد قیمت انجام لیپوماتیک بیشتر است.

معمولا قیمت انجام عمل لیپوماتیک شکم و  پهلو نسبت به دیگر بخش های بدن گران تر است .

بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران

افرادی که خواهان انجام لیپوماتیک هستند، این سوال ذهن آن‌ها را درگیر کرده است که بهترین دکتر لیپوماتیک کیست ؟

برای انتخاب بهترین دکتر لیپوماتیک، مشاهده نمونه کارها کمک بسیار شایانی می‌کند، لیپوماتیک یک عمل بسیار حساسی می‌باشد که باید با دقت بسیار بالایی انجام گیرد تا نتایجی که مدنظر است بتوان از آن دریافت کرد.

بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران

کاندید مناسب عمل لیپوماتیک

علاوه بر انتخاب بهترین دکتر لیپوماتیک لازمه دریافت یک نتیجه مطلوب از لیپوماتیک این است که شما کاندیدای مناسبی برای این عمل باشید، در صورتی که چربی های تجمع شده در نواحی مختلف بدن شما بسیار زیاد باشد لیپوماتیک برای شما گزینه مناسبی نیست.

زیرا با استفاده از این روش می‌توان میزان خاص از چربی را از بدن استخراج کرد، به‌عنوان مثال در صورتی که چربی های جمع شده در قسمت شکم شما به اندازه ای زیاد باشد که شکم حالت افتاده‌ای پیدا کرده باشد، لیپوماتیک برای شما گزینه مناسبی نمی باشد. 

برای رفع افتادگی پوست شکم به دلیل تجمع بیش از حد چربی بهترین گزینه ابدومینوپلاستی است که به نسبت لیپوماتیک تهاجمی تر است.

در این مطلب بعضی نکات مهم در مورد هزینه لیپوماتیک، عوامل مختلف آن صحبت شد. همچنین ویژگی بهترین دکتر لیپوماتیک را تا حدودی بررسی کردیم چنانچه علاقه‌مند به کسب اطلاعات بیشتر و همچنین پاسخ به سوالات شما به سایت بزرگ ویکی درمان با اطلاعات جامع و دقیق وارد شوید و اگر نکته ای را مد نظر دارید حتما با کارشناسان ما درمیان بگذارید.

  • th beauty
  • ۰
  • ۰

بهترین راهکار برای خلاص شدن از نور شدید آفتاب نصب سایبان چتری میباشد. شاید برایتان سوال شود هزینه آن چقدر است. که در ادامه عوامل تشکیل دهنده قیمت سایبان چتری را بررسی می کنیم. 

عوامل تاثیرگذار در قیمت سایبان چتری

نوع سایبان چتری

اولین عاملی که در انتخاب سایبان‌ها مهم است، نوع سایبان است که با توجه به مدل‌های متنوع و همچنین کاربردهای متفاوت، قیمت‌های مختلفی نیز دارند. به طور کلی سایبان‌ها به دو دسته برقی و دستی تقسیم می‌شوند که طبیعتا قیمت سایبان چتری برقی بیشتر از سایبان دستی می‌باشد و خود سایبان‌های برقی و دستی نیز چندین مدل مختلف دارند.

ارزان ترین قیمت سایبان چتری

جنس پارچه سایبان

یکی از عوامل بسیار مهم در قیمت سایبان چتری، جنس پارچه می‌باشد که به چند نوع تقسیم می‌شود مثل: نخی، پی وی سی، نانو و بسیاری دیگر که هرکدام با توجه به کاربردها و تکنولوژی‌های به کار رفته در ساخت آن، قیمت‌های متفاوتی نیز دارند.

تاثیر لوازم جانبی در قیمت سایبان چتری

برخی از صاحبان خانه ها لوازم جانبی مانند پرده های جانبی را نیز با سایبان های خود نصب می کنند.این ممکن است هزینه اضافی داشته باشد.اگر لوازم جانبی را همزمان با نصب سایبان نصب کنید، می توانید در هزینه اضافی نیز صرفه جویی کنید. به غیر از پرده، می توانید لوازم جانبی دیگری را نیز اضافه کنید، مانند پشه بند.

نصب سایبان کار دشواری نیست، به خصوص هنگام کار با یک شرکت معتبر.با کمک یک متخصص مشهور می توانید کار را با سهولت و سرعت بیشتری انجام دهید.به دنبال نصب کننده های قابل اطمینان سایبان در منطقه خود باشید و برای این منظور با مجموعه متین هوشمند ارتباط برقرار کنید.

جنس تکیه‌گاه و چهارچوب

پس از نوع سایبان و جنس روکش سایبان، مسئله سوم در قیمت سایبان چتری جنس تکیه‌گاه است که به انواع مختلفی تقسیم می‌شود، مثل: آلومینیوم، گالوانیزه و غیره که با توجه به کاربرد و مزایای مختلفی که هر یک دارند، از قیمت‌های متنوعی نیز برخوردار هستند.

 

بهترین قیمت سایبان چتری

نکته: فلز آلومینیوم در برابر تغییرات آب و هوایی بسیار مقاوم است و از نظر هزینه به صرفه‌تر می‌باشد ولی گالوانیزه استحکام بیشتری نسبت به آلومینیوم دارد و به طبع قیمت آن نیز بیشتر است.

اندازه سایبان

هنگام خرید سایبان‌ها حتما باید ابعاد تحت پوشش آن را در نظر داشته باشید، چرا که ابعاد مختلف سایبان‌ها تاثیر مستقیم در قیمت سایبان چتری دارد و طبیعتا هر چه ابعاد آن بیشتر باشد، قیمت آن نیز افزایش می‌یابد.

نکات مهم مورد سایبان چتری

بسیاری از ارباب کسب و کار هم هستند که با مقایسه‎ی قیمت سایبان برقی و حاشیه‎ی سود قابل کسب با استفاده از فضای بیرون و افزایش طیف وسیع‌تری از مشتریان تصمیم با استفاده از این تجهیزات می‌گیرند. 

البته این امر با صرفاً خرید یک سایبان چتری ارزان نیز ممکن است امکان‎پذیر باشد؛ اما دقت داشته باشید که برای مصارف تجاری و خصوصاً در رسته‎ی خدمات و سرویس‎دهی، صرف‎نظر از سهولت استفاده و زیبایی و نمایش توانایی در ارائه‌ی سرویس که به برندینگ محل کسب شما کمک شایانی می‎کند.

تجهیزات مکانیکی به ویژه در ساعات اوج شلوغی، به شما امکان این را خواهند داد که بدون اتلاف وقت و به نمایش گذاشتن ناکارآمدی در فراهم آوردن شرایط مطلوب برای مخاطبان، که با توجه به شرایط انعطاف‎پذیری قابل توجهی در بهسازی محیط داشته باشید. این امر را اگر در کنار امکان چاپ تبلیغات خود (و یا دیگران به منظور کسب سود) قراردهیم قیمت سایبان چتری دیگر چندان غیر منطقی به نظر نخواهد آمد.

 

  • th beauty
  • ۰
  • ۰

بهترین راهکار برای خلاص شدن از نور شدید آفتاب نصب سایبان چتری میباشد. شاید برایتان سوال شود هزینه آن چقدر است. که در ادامه عوامل تشکیل دهنده قیمت سایبان چتری را بررسی می کنیم. 

عوامل تاثیرگذار در قیمت سایبان چتری

نوع سایبان چتری

اولین عاملی که در انتخاب سایبان‌ها مهم است، نوع سایبان است که با توجه به مدل‌های متنوع و همچنین کاربردهای متفاوت، قیمت‌های مختلفی نیز دارند. به طور کلی سایبان‌ها به دو دسته برقی و دستی تقسیم می‌شوند که طبیعتا قیمت سایبان چتری برقی بیشتر از سایبان دستی می‌باشد و خود سایبان‌های برقی و دستی نیز چندین مدل مختلف دارند.

جنس پارچه سایبان

یکی از عوامل بسیار مهم در قیمت سایبان چتری، جنس پارچه می‌باشد که به چند نوع تقسیم می‌شود مثل: نخی، پی وی سی، نانو و بسیاری دیگر که هرکدام با توجه به کاربردها و تکنولوژی‌های به کار رفته در ساخت آن، قیمت‌های متفاوتی نیز دارند.

ارزان ترین قیمت سایبان چتری

لوازم جانبی سایبان

برخی از صاحبان خانه ها لوازم جانبی مانند پرده های جانبی را نیز با سایبان های خود نصب می کنند.این ممکن است هزینه اضافی داشته باشد.اگر لوازم جانبی را همزمان با نصب سایبان نصب کنید، می توانید در هزینه اضافی نیز صرفه جویی کنید. به غیر از پرده، می توانید لوازم جانبی دیگری را نیز اضافه کنید، مانند پشه بند.

نصب سایبان کار دشواری نیست، به خصوص هنگام کار با یک شرکت معتبر.با کمک یک متخصص مشهور می توانید کار را با سهولت و سرعت بیشتری انجام دهید.به دنبال نصب کننده های قابل اطمینان سایبان در منطقه خود باشید و برای این منظور با مجموعه متین هوشمند ارتباط برقرار کنید.

جنس تکیه‌گاه و چهارچوب

پس از نوع سایبان و جنس روکش سایبان، مسئله سوم در قیمت سایبان چتری جنس تکیه‌گاه است که به انواع مختلفی تقسیم می‌شود، مثل: آلومینیوم، گالوانیزه و غیره که با توجه به کاربرد و مزایای مختلفی که هر یک دارند، از قیمت‌های متنوعی نیز برخوردار هستند.

 

بهترین قیمت سایبان چتری

نکته: فلز آلومینیوم در برابر تغییرات آب و هوایی بسیار مقاوم است و از نظر هزینه به صرفه‌تر می‌باشد ولی گالوانیزه استحکام بیشتری نسبت به آلومینیوم دارد و به طبع قیمت آن نیز بیشتر است.

اندازه سایبان

هنگام خرید سایبان‌ها حتما باید ابعاد تحت پوشش آن را در نظر داشته باشید، چرا که ابعاد مختلف سایبان‌ها تاثیر مستقیم در قیمت سایبان چتری دارد و طبیعتا هر چه ابعاد آن بیشتر باشد، قیمت آن نیز افزایش می‌یابد.

نکات مهم مورد سایبان چتری

بسیاری از ارباب کسب و کار هم هستند که با مقایسه‎ی قیمت سایبان برقی و حاشیه‎ی سود قابل کسب با استفاده از فضای بیرون و افزایش طیف وسیع‌تری از مشتریان تصمیم با استفاده از این تجهیزات می‌گیرند. 

البته این امر با صرفاً خرید یک سایبان چتری ارزان نیز ممکن است امکان‎پذیر باشد؛ اما دقت داشته باشید که برای مصارف تجاری و خصوصاً در رسته‎ی خدمات و سرویس‎دهی، صرف‎نظر از سهولت استفاده و زیبایی و نمایش توانایی در ارائه‌ی سرویس که به برندینگ محل کسب شما کمک شایانی می‎کند.

تجهیزات مکانیکی به ویژه در ساعات اوج شلوغی، به شما امکان این را خواهند داد که بدون اتلاف وقت و به نمایش گذاشتن ناکارآمدی در فراهم آوردن شرایط مطلوب برای مخاطبان، که با توجه به شرایط انعطاف‎پذیری قابل توجهی در بهسازی محیط داشته باشید. این امر را اگر در کنار امکان چاپ تبلیغات خود (و یا دیگران به منظور کسب سود) قراردهیم قیمت سایبان چتری دیگر چندان غیر منطقی به نظر نخواهد آمد.

 

  • th beauty
  • ۰
  • ۰

اگر روابط بین مرد و زنی که به سن بلوغ رسیده‌اند از طریق شرعی آن یعنی جاری شدن صیغه نباشد، رابطه نامشروع است که این رابطه شامل کافی شاپ، چای خوردن و قدم زدن در پارک هم  میباشد که البته عموما جوان‌ها از آنان بی اطلاع هستند.

غیر قابل گذشت بودن رابطه نامشروع

رابطه نامشروع از جمله جرایمی است که قانون مجازات آن را جرم دانسته و برایش مجازات تعیین کرده است، رابطه نامشروع یکی از جرایم منافی عفت میباشد که نیازی به شاکی خصوصی ندارد.

یعنی جرم رابطه نامشروع به دلیل اینکه موجب برهم زدن نظم جامعه می شود، جزء جرایم غیرقابل گذشت میباشد و در صورتی که شاکی خصوصی نداشته باشد و یا رضایت بدهد، مجازات فرد از بین نمیرود.

مثلا اگر مردی مرتکب رابطه نامشروع شود و همسرش گذشت کند، مجازات مرد ساقط نخواهد شد ولی ممکن است مجازات کمتری در نظر گرفته شود.

ارتباط حجاب با رابطه نامشروع

انجام کاری که خلاف عفت عمومی و ناسازگار با عفت عمومی باشد نیز جرم است مثلاً پوشش غیر اسلامی در کشورهای اروپایی جرم نیست زیرا خلاف رویه جامعه رفتار نشده است اما همین عمل در کشور ما جرم است و با آن برخورد می‌شود زیرا جامعه آن را قبول نمیکند و خلاف عفت عمومی است.

به همین دلیل رابطه نامشروع به معنای رابطه جنسی نمی باشد بلکه اگر کاری خلاف عفت عمومی باشد و جامعه آنرا قبول نکند نیز رابطه نامشروع است. مثلا پسر و دختری که میان آنها صیغه محرمیت خوانده نشده باشد و در یک خانه باشند، مرتکب رابطه نامشروع شده اند.

رابطه نامشروع و حق طلاق

یکی از مواردی که زن میتواند از شوهر خود طلاق بگیرد، اثبات عسر و حرج و یا ازدواج شوهر بدون اجازه زن و یا رابطه نامشروع است.

در بسیاری از موارد مردانی که ازدواج کرده اند، مرتکب رابطه نامشروع میشوند. مثلا آقایی که ازدواج کرده است با یکی از همکاران خود که خانم میباشد، بعد از ترک محل کار خود به کافی شاپ میروند و یا به منزل او میرود و ساعاتی را با او میگذراند.

در صورتی که زن بتواند این موارد را ثابت کند، حق طلاق خواهد داشت.

 

رابطه نامشروع می تواند دو حالت داشته باشد 

۱- رابطه نامشروع دون زنا

۲- رابطه نامشروع زنا

رابطه نامشروع دون زنا

 بر اساس ماده ۶۳۷ قانون مجازات اسلامی منظور از اعمال منافی عفت یا روابط نامشروع غیرزنا رابطه هایی است که در نهایت به رابطه جنسی به معنای خاص( مواقعه) منجر نمی شوند مثل بوسیدن بغل کردن و یا همبستر شدن. 

در واقع روابط نامشروع دون زنا باید به صورت مادی و فیزیکی باشد بنابراین اگر از روی شهوت به دیگری اشاره شود مثل چشمک زدن، لبخند عاشقانه و شهوانی، این موارد در این دسته جای نمی‌گیرند.

 طبق قانون برای کسانی که عمل بوسیدن و همبستر شدن را انجام داده‌اند مجازات شلاق حداکثر تا ۹۹ ضربه در نظر گرفته می شود. و چنانچه عمل با عنف(زور) و از روی اکراه باشد برای اکراه کننده تعزیر در نظر گرفته خواهد شد که مجازات وی معمولاً ۷۵ ضربه شلاق است.

 رابطه نامشروع منجر به زنا

چنانچه رابطه بین دو زن و مرد که به سن بلوغ رسیده اند و هیچ گونه صیغه عقد و محرمیتی بین آن‌ها نیست منجر به نزدیکی جنسی و زنا شود، رابطه نامشروع منجر به زنا تلقی می شود و مجازات زنا برای آن در نظر گرفته می شود و بسته به اینکه چه زنانی باشد مجازات خاص خود را در پی خواهد داشت.

چنانکه زنای با محارم نسبی موجب اعدام مرد و زن است یا زنای به عنف (زور) باز هم اعدام را در پی دارد. حد زنا برای کسی که همسر داشته و در دسترس او بوده اند و امکان برقراری رابطه جنسی با آنها بوده است(زنای محصن و محصنه) سنگسار است.

 

  • th beauty
  • ۰
  • ۰

 

قیمت کرکره برقی در مرحله‌ی اول بیش از هر چیز، از ابعاد چارچوب هدف تأثیر می‌پذیرد. معمولا در ابعاد کوچک به خاطر مصرف کمتر تیغه و سبکی کرکره، قیمت موتور کرکره برقی انتخابی تعیین‌کننده‌ی نهایی قیمت شما خواهد بود. در حالی که در ابعاد بزرگتر، نوع تیغه‌ها هستند که به بزرگ‌ترین عامل هزینه‌ساز تبدیل می‌شوند.

انواع موتور کرکره برقی

در مورد انواع محرکه‌ای که از طرف فروشندگان به شما پیشنهاد می‌شود، سه نوع توبولار، ساید و سانترال رایج‌ترین هستند. اکثراً کاربرد از یکی به جای دیگری امکان‌پذیر نیست.

 

صرف نظر از موتورهای سنترال که ضعیف‌ترین توان و بازدهی را دارند، موتورهای توبلار احتمالا بهترین انتخاب برای شما برای کرکره‌های کوچک تا عرض حدود کمتر از چهار متر هستند. 

به شما توصیه می‌کنم اگر قصد استفاده‌ی زیاد از کرکره را ندارید یا وزن کلی کرکره‌ی شما زیاد نیست، برای صرفه‌جویی در هزینه‌ی قیمت کرکره برقی از موتورهای ساخت داخل یا با برند‌های چینی استفاده کنید. 

قیمت کرکره برقی در تهران

توجه کنید که برخی مدل‌های چینی ممکن است تحت لیسانس برند‌های اروپایی تولید شده باشند که این امر همان طور که متضمن کیفیت بهتر آن‌ها است، باعث افزایش قیمت آن‌ها هم می‌شود.

اگر سرویس‌دهنده‌ی متخصص به شما توصیه‌ی استفاده از این نوع را داد، بهتر است علی رغم بالا بردن هزینه‌ی اولیه قیمت کرکره برقی، از این نوع استفاده کنید. چه اینکه طراحی این نوع مدل‌ها برای انجام هر چه بهینه‌تر خدمات نگهداری و تعمیرات بهینه شده‌اند.

دیگر عوامل مهم موثر در قیمت کرکره برقی انتخاب نوع تیغه‌ها خصوصاً در ابعاد بزرگ‌تر پروژه است.

عوامل دیگر در قیمت موتور کرکره برقی قدرت گشتاور آن است. کاربردهای صنعتی با توجه به رسته‌، طیفی از احتیاجات را در بر دارد که نیازمند کرکره‌های مختلفی است.

عوامل موثر بر قیمت موتور کرکره برقی

تیغه مورد استفاده شده

معمولا نوع تیغه استفاده شده در کرکره برقی با قیمت مناسب، همان نام کرکره می باشد. ار انواع تیغه های موجود میتواند به موارد زیر اشاره نمود:

  1. تیغه های گالوانیزه.

  2. شفاف یا همان پلی کربنات.

  3. آلومینیومی.

  4. پانچ دار.

  5. رول گیتر.

  6. و موارد دیگر.

قیمت موتور کرکره برقی خارجی

همچنین محرکه‌های توبلار به دو دسته سبک و سنگین تقسیم می‌شوند. واضح است توان توبلار سبک که قدرتی از حدود سی تا صد و چهل نیوتن و قطر لوله هشت سانتی‌متر را دارا می‌باشد با مدل صنعتی که توانایی لیفتی بالغ بر صد و چهل الی سیصد نیوتون را دارد و نیازمند نصب شفت 11 است قابل مقایسه نیست. بدیهی است که این توانایی‌ها در تعیین نرخ قیمت موتور کرکره برقی دخیل‌اند. همچنین نوع قیمت بر اساس ساخت کشور های چینی با اروپایی متفاوت است. موتور اروپایی طبیعتا قیمت بیشتری دارند. زیرا از کیفیت مطلوب تری برخوردار می باشد.

برای تهیه کرکره برقی با قیمت مناسب توجه به موارد فوق بسیار مهم و حیاطی بوده. یکی دیگر از عواملی که تا حد زیادی در قیمت کرکره برقی و قیمت موتور کرکره برقی تاثیرگذار است، شرکتی می باشد که از آن اینگونه خدمات دریافت می شود. بهترین شرکت باید دارای پشتیبانی 24 ساعته، خدمات پس از فروش، سابقه درخشان و موارد این چنینی باشد.

 

  • th beauty
  • ۰
  • ۰

کاشت مو یکی از ایمن‌ترین جراحی‌های زیبایی به شمار می‌آید و عوارض بسیار کمی دارد. روش‌ها و تکنیک‌های کاشت مو در طی سال‌های اخیر پیشرفت بسیار زیادی داشتند؛ با این حال فراموش نکنیم که تمامی این روش‌ها، هنوز نوعی عمل جراحی به حساب می‌آیند و تمام عمل‌های جراحی عوارض و خطراتی دارند. اگر در مراکز معتبر و حرفه‌ای این عمل را انجام دهید، بیشتر عوارض کاشت مو قابل اجتناب و جلوگیری هستند و احتمال رخداد آن به حداقل می‌رسد.

کاشت مو

کاشت مو با لیزر چیست و چگونه انجام می‌گیرد؟

یکی از موفق ترین روش‌های کاشت مو که تا کنون معرفی و در حال اجراست کاشت مو به روش SUT نام دارد که در این روش می توان کاشت مو تا 14000 تار مو را در یک جلسه می توان انجام داد و برداشت در این روش با دستگاه انجام می شود.

در کاشت مو به روش SUT از سوزن های برش لیزری استفاده می شود، این سوزن های منحصر به فرد، کار برداشت مو را بسیار طبیعی کرده به طوری که پس از کاشت مو کسی نمی تواند تشخیص دهد که موی شما کاشته شده است یا خیر چرا که بسیار طبیعی است. از دیگر مزیت های این روش می توان به مرحله های حساس برداشت تا نگهداری و از نگهداری تا کاشت اشاره کرد که در هیچکدام از روش‌های دیگر به این موضوع توجه نشده بود. موردی که این روش را با روش های قبلی متفاوت ساخته، نداشتن دوران نقاهت پس از کاشت است.

کاشت مو FUT و FUE: کدام روش را باید انتخاب کنید؟

کاشت مو از دهه 1950 آغاز شده است و از آن زمان به عنوان راه حل اصلی برای کسانی که به دنبال راه حل دائمی تر برای بازگرداندن شکوه تاجگذاری خود هستند، بوده است.

خوشبختانه ظاهر "پلاگین" کاشت مو در گذشته با استفاده از تکنیک های بسیار کارآمد و طبیعی بیشتر به دست آمده است. به این دو روش پیوند واحد فولیکول (FUT) گفته می شود که در غیر این صورت به آن روش نواری نیز می گویند. و پیوند موی واحد برداشت فولیکولار (FUE).

در حالی که هر دو از نظر اهداف ترمیم مو بسیار شبیه هستند - هر دو کاشت مو FUT و FUE دارای ویژگی های مختلفی هستند که در نهایت روند و نتایج کلی جراحی را تحت تأثیر قرار می دهد.

کاشت مو با لیزر

اصول کاشت مو یکسان است: استخراج پیوند موی سالم از بخشی از سر اهدا کننده که دچار ریزش مو نمی شود و انتقال آن به مناطقی که بیشتر به آن احتیاج دارند.

در حالی که تحقیقات خود را انجام می دهید و تصمیم می گیرید که کدام روش برای شما بهترین است - کاملاً ضروری است که تفاوت بین این دو را بدانید تا بتوانید بهبود و نتایج خود را به حداکثر برسانید.

کاشت مو را در کدام کلینیک انجام دهیم؟

در اینجا به چند کلینیک کاشت مو و ابرو اشاره می‌کنیم که از طرفداران زیادی داشته و اکثر متقاضیان از نتیجه کار رضایت دارند. اما توجه کنید که پیش از انتخاب هرکدام از این کلینیک ها ابتدا تحقیقات لازم و کامل را انجام داده و سپس انتخاب کنید.

1-کلینیک کاشت موی خانه سفید: کلینیک پوست و موی خانه سفید از سال ۸۲ مشغول فعالیت در زمینه خدمات زیبایی است. این مجموعه بیش از ۱۵ سال قبل توسط دکتر قاسم اصلانی، بنیانگذار مجموعه، راه اندازی شد.

2-کلینیک رنسانس: کلینیک تخصصی رنسانس در سال 1379 تاسیس گردید و طی این مدت بیش از 21000 مورد کاشت مو و ترمیم مو توسط این مرکز انجام شده است.

3-کلینیک کاشت مو و ابرو آنیل: این کلینیک واقع در غرب تهران یکی از با سابقه ترین و به روزترین مراکز زیبایی واقع در غرب تهران است هم‌چنین می توانید از مشاوره رایگان توسط کارشناسان متخصص کلینیک زیبایی آنیل بهره مند شوید.

4-کلینیک کاشت مو ساعی: کلینیک تخصّصی پوست و موی «ساعی» برای شما مکانی آرامش بخش را برگزیده است. این کلینیک با بهره مندی از کادری مجرّب و کارآزموده و کیفیّت خدمات و سرویس های پزشکی مثال زدنی، مدت هاست مشغول خدمت رسانیست.


 

  • th beauty