مجله ی زیبایی و سلامتی

۱ مطلب در آبان ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

خرید ورق پلی کربنات محصولی از پلیمرهای ترموپلاستیک (ماده ای که بدون تغییر شیمیایی در هنگام گرم شدن ذوب می شود) هستند که به دلیل خواص فیزیکی، الکتریکی، حرارتی و مکانیکی آن به طور گسترده در بخش های مختلف به ویژه در صنایع شیمیایی استفاده می شود. به طور معمول این محصول به صورت ورق استفاده می شود و به همین دلیل به ورق پلی کربنات نیز معروف است.
خرید ورق پلی کربنات محصولات منحصر به فردی هستند که به دلیل ضریب ایمنی بسیار بالا در برابر ضربه های فیزیکی به محصولی ایده آل برای جایگزینی شیشه تبدیل شده اند. آهن شفاف معروف شد.
خرید ورق پلی کربنات دارای خواص انتقال نور عالی با سطوح براق الماس مانند هستند. از دیگر دلایل مهم استفاده از این ورق ها می توان به سهولت شکل دهی در خلاء، مقاومت استثنایی بین 20 تا 120 درجه سانتی گراد، سهولت بازیافت، مقاومت بسیار بالا در برابر ضربه (شیشه 250 برابر و تقریباً نشکن) (شعاع انحنای حدود 175 برابر) اشاره کرد. گفت. انجام شده است


ویژگی های خرید ورق پلی کربنات

انعطاف پذیری خوب، فاصله از دیوار برای جلوگیری از اتلاف انرژی، لایه محافظ UV، غیر قابل اشتعال، عبور نور کافی، رنگ های متنوع از ویژگی های اصلی این نوع ورق پلی کربنات است.
به خواص ذکر شده در بالا، امکان افزودن عایق حرارت و صدا وجود دارد. تبادل انرژی کم این تیغه ها برد آنها را دو برابر کرده و با توجه به افزایش مستمر هزینه های مصرف انرژی مانند برق و گاز، استفاده از آنها در سقف گلخانه ها، انبارها و پارکینگ ها کاربرد خوبی پیدا کرده است. استفاده کنید.
نیاز به استفاده از آنها در آینده افزایش خواهد یافت، بنابراین این صفحات باید در اسرع وقت به عنوان جایگزین استفاده شوند. از این گذشته، خرید ورق پلی کربنات 250 برابر بیشتر از شیشه مقاوم در برابر ضربه است و همچنین دارای مقاومت حرارتی عالی و استحکام کششی بالا است.


علاوه بر این، خرید ما از خرید ورق پلی کربنات در برابر زردی، اکسیداسیون، ترک خوردن و سایر عیوب که می تواند انتقال نور را به خطر بیندازد تضمین می شود.
خرید ورق پلی کربنات یکی از قوی ترین مواد شفاف است که در بخش های مختلف ساختمان به عنوان جایگزین مناسبی برای شیشه استفاده می شود. سال 1968 نیز شاهد تولید و فروش انواع صفحات پلی کربنات تولیدی بودیم. تنوع ساختاری خرید ورق پلی کربنات امکان استفاده از آن ها را در هر نوع سازه ای و با هر نوع مصالح ساختمانی و کاربردهای وسیع فراهم کرده است. من ایجاد می کنم. .
سبک بودن خرید ورق پلی کربنات نه تنها وزن اضافی به سازه موجود اضافه نمی کند که این خود عامل بسیار مهمی برای ایمنی لرزه ای است، بلکه نقش مهمی در حمل و نقل دارد که برای حمل و نقل های بزرگ امکان پذیر است. مبالغ کاهش هزینه های مرتبط و ترافیک با وزن بسیار سبک.
با توجه به مشکل عدم تبادل حرارت، کاهش هزینه های انرژی در فصول مختلف قابل توجه است که با توجه به اهمیت بهینه سازی مصرف سوخت، یکی از مهمترین ویژگی های این پنل در مناطق سردسیری و گرمسیری و یا حتی معتدل می باشد. . و انرژی الکتریکی صدا و اختلالات ناشی از آن همواره یکی از عوامل مهم در تامین فضاهای عایق صدا بوده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از خرید ورق پلی کربنات به وب سایت تهران پلیhttps://tehranpoly.com/مراجعه کنید.

  • th beauty