مجله ی زیبایی و سلامتی

۲ مطلب در مرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

اگر به افرادی که در اطراف خود دارید نگاه کنید خواهید دید که تقریبا همه به دنبال زیبا و جذاب شدن هستند. استفاده از انواع پوشاک و انجام انواع جراحی زیبایی گویای این مسئله است. 

در حال حاضر تعداد افرادی که نسبت به زیبایی خود اهمیت چندانی نمی دهند بسیار کم است. با توجه به پر رنگ شدن جایگاه جذابیت بین مردم، روش های مختلفی بوجود آمده که شما با استفاده از این راه ها می توانید زیبایی و جذابیت چهره خود را چندین برابر کنید. عمل بینی یکی از پرطرفدارترین و شناخته شده ترین روش های رسیدن به چهره ای زیبا و دوست داشتنی است. از آنجا که بینی در مرکز صورت قرار دارد و کانون توجهات را به سمت خود می کشاند، در صورت وجود کوچک ترین مشکل در بینی باعث می شود زیبایی اجرای دیگر صورت مانند چشم و گونه و اجزای دیگر خیلی به چشم نیایند. پس بی دلیل نیست که بازار انواع مدل های عمل بینی بین مردم ایران و دنیا بسیار داغ و محبوب است.

انجام عمل زیبایی بینی برای همه بینی ها ثابت نیست. در حالت کلی بینی ها به دو دسته تقسیم می شوند که بینی استخوانی و گوشتی نام دارند. پس اگر قصد انجام عمل بینی دارید ابتدا باید بدانید که بینی شما از نوع گوشتی است یا استخوانی زیرا جراحی بینی گوشتی با جراحی بینی استخوانی بسیار متفاوت است.

عمل بینی

مهمترین مسئله قبل از عمل بینی

فکر می کنید اساسی ترین نکته در رسیدن به نتیجه ای مطلوب در عمل بینی چیست؟ شما مدل بینی که می خواهید را انتخاب می کنید. تمامی نکاتی که قبل از انجام عمل بینی باید رعایت شود را انجام می دهید. اما در نهایت نتیجه به تجربه و تخصص پزشک جراح بینی شما بستگی دارد! اگر جراح شما تخصص و مهارت کافی نداشته باشد می توان گفت نتیجه عمل بینی شما از آن چیزی که تصور می کنید بسیار دور خواهد بود. پس باید به این مسئله توجه زیادی داشته باشید تا از نتیجه جراحی ناراضی نباشید.

نکات مهم عمل بینی

خصوصیات بینی استخوانی و گوشتی

بینی های گوشتی دارای غدد چربی بسیار زیاد، غضروف نرم تر پوست ضخیم و سوراخ های بینی بزرگ می باشند. اما بینی های استخوانی دارای غضروف بسیار سفت و پوست نازکی هستند. کاملا بلعکس بینی های گوشتی!

بهترین جراح عمل بینی

بهترین مدل برای عمل بینی های استخوانی و گوشتی

اگر بینی شما گوشتی می باشد بهتر است سمت مدل های فانتزی و عروسکی نروید. چون بینی های گوشتی با توجه به انعطاف پذیر بودن غضروف، نمی توان خیلی آن ها را کوچک کرد. پس می توان گفت بهترین مدل جراحی بینی برای افرادی که بینی گوشتی دارند، مدل طبیعی است. اما برای بینی های استخوانی محدودیتی وجود ندارد و می توانید مدل های عروسکی، فانتزی، نیمه فانتزی و... را انتخاب کنید.

فرق عمل بینی گوشتی و استخوانی

روش های انتخاب جراح مناسب برای انجام عمل بینی

مناسب ترین راه تشخیص پزشک حرفه ای و با تجربه، توجه به مواردی از قبیل نمونه کارهای پزشک، مدرک، میزان رضایت مشتریان پیشین او و همچنین میزان محبوبیت پزشک بین افرادی است که عمل بینی انجام داده اند. کلینیک دکتر تهران بیوتی از جمله کلینیک های با سابقه و شناخته شده در تهران می باشد که با داشتن پزشکانی متخصص و نام آشنا توانسته افراد بسیاری را متقاعد به انتخاب این کلینیک کند. برای اطمینان خاطر از میزان مهارت و تجربه پزشکان این مجموعه می توانید به وبسایت دکتر تهران بیوتی به نشانی drtehranbeauty.com مراجعه کرده و اطلاعات لازم در زمینه سابقه پزشکان و نمونه کارهای هر یک از آن ها را کسب کنید.

  • th beauty
  • ۰
  • ۰

 

از هما ابتدای دهه هفتاد که عمل بینی در کشورمان شروع شد، دقدقه اصلی افرادی که قصد جراحی بینی داشتند این بود که جراح متخصص و باتجربه ای برای انجام عمل بینی خود پیدا کنند. بسیاری از افراد بدون اینکه اطلاعی از شرایط جراحی بینی، اقدامات قبل و مراقبت های بعد از آن و یا حتی نوع بینی خود که گوشتی است یا استخوانی، داشته باشند، پیوسته به دنبال یک پزشک متخصص و با تجربه هستند. اما آیا اگر یک جراح، عمل زیبایی بینی یکی از آشنایان ما را به نحو احسن انجام دهد، حتما عمل بینی ما را هم همان گونه انجام می دهد؟ پاسخ این سوال خیر است. ممکن است بینی آشنای شما یک بینی استخوانی با حداقل مشکلات بوده و بینی شما یک بینی گوشتی با انحراف غضروفی و تجمع زیادی چربی باشد که نیاز به اصلاح و تقویت غضروفی به طور همزمان دارد. اگر این کار درست انجام نشود بعد از 12 ماه، پروسه ی تبدیل شدن به حالت قبلی شروع می خورد. نتیجه اینکه با یک مورد، آن هم مورد غیر مشابه هرگز درباره سپردن بینی خود که در مرکز صورت قرار دارد، به دست یک جراح تصمیم گیری نکنید. اگر متوجه مفهوم موارد گفته شده نشدید نگران نباشید در ادامه آنها را با جزئیات بیشتری توضیح می دهیم.

جراحی بینی

راه های تشخیص جراح بینی متخصص

یک جراح با تجربه و متخصص باید خلاقیت بالا و تجربه موفقی در انجام عمل بینی برای هر نوع بینی را داشته باشد. پس اگر آلبومی از بیماران پزشک در اختیارتان قرار گرفت بیشتر به عکس های قبل جراحی توجه کنید تا عکس های بعد از آن؛ چه بسا شما محو هنر پزشک و زیبایی بیماران بعد از عمل شوید و به یکسان بودن مشکل همه ی آن ها قبل از انجام عمل بینی دقت نکنید. پیشنهاد ما در این قسمت کلینیک دکتر تهران بیوتی است که موفق به کسب رضایت همه افرادی که در این کلینیک عمل بینی انجام داده اند شده است. می توانید یک وقت مشاوره ی رایگان با پزشکان خوش اخلاق این مجموعه بگیرید و از این فرصت تکرار نشدنی استفاده کنید.

عمل بینی

بینی گوشتی دشوارتر از بینی استخوانی

نوع بینی شما تعیین کننده ی میزان سختی کار برای جراح است. یک ساختمان را در نظر بگیرید که اسکلت اصلی آن موجود است و نیاز به دیوارکشی دارد. حال این ساختمان را با بنای دیگری مقایسه کنید که هنوز در مرحله ی تخریب است و پی ریزی و اسکلت بندی آن هم انجام نشده است؛ کدامیک از این دو ساختمان بیشتر کار می برد؟ برای اتمام کدام یک از آنها باید بیشتر هزینه کنید. جراحی بینی هم به همین صورت است. یک بینی استخوانی با پوست نازک و غضروف مستحکم، فقط نیاز به اصلاح غضروف دارد ولی یک بینی گوشتی با پوست کلفت، چرب و دارای غضروفی که با دست هم می توان ضعیف بودن آن را حس کرد، نیاز به اصلاح کلی و تقویت غضروفی با پیوند دارد کار را پیچیده تر می کند. اگر شک دارید که بینی شما در کدام گروه قرار دارد، احتمالا بینی شما ترکیبی از هر دو مورد است. در نژاد ما افرادی که بینی شان جزو دسته سوم باشد، کم نیستند اما اسمی برای این دسته در نظر نگرفته اند.

 

  • th beauty