مجله ی زیبایی و سلامتی

۹ مطلب در شهریور ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

پروتز صورت

 

زیبایی و جذابیت صورت همیشه دغدغه اکثر افراد جامعه بوده‌ است. انسان همیشه به دنبال راهی برای افزایش زیبایی و کاهش نواقص صورت و بدن خود بوده است و برای دستیابی به این هدف در طول تاریخ راه‎های زیادی ابداع شده که بعضی از آن‎ها نتیجه بخش بوده و بعضی منسوخ شده اند.

در جراحی پروتز صورت همان طور که از نام آن پیداست، در قسمت‌هایی از صورت بسته‌هایی حاوی موارد سیلیکونی در زیر پوست قرار داده می‌شود تا ظاهر مطلوب مورد نظر برای چهره حاصل آید. نکته‌ای که باید در پروتز صورت مورد توجه قرار داد، لزوم طراحی مناسب چهره‌ی مورد نظر پیش از انجام عمل و تسلط پزشک جراح بر اصول زیبایی‌شناسی صورت است.

انواع پروتز صورت

برای پروتز صورت می‌توان از مواد مختلفی استفاده نمود. پروتز سیلیکونی به دلایلی از جمله اقتصادی بودن و سهولت کار با آن استفاده‌های زیادی داشته‌اند. البته معایبی نیز در استفاده از این مواد وجود داشته که ممکن است باعث جذب مواد سمی توسط بدن شود. مثلا در مواردی که این مواد سیلیکونی در مجاورت استخوان‌ها قرار می‌گیرند ممکن است جذب این اندام گردند که مشکلاتی را برای فرد پدید خواهد آورد.

 همچنین غشای ایجاد شده توسط بدن ، که در اطراف این پروتزها ایجاد می شود دارای مقاومت کافی نیست و قادر به جلوگیری از جابه جایی پروتز نمی باشد.

پروتز صورت

نوع دیگر پروتز صورت مورد استفاده، پروتز مدپور است که نسبت به پروتزهای سیلیکونی دارای صلبیت (یا سفتی) بیشتری هستند. مزیت این پروتز آن است که توسط استخوان‌ها جذب نخواهند شد. این مواد به علت دارا بود تخلخل سازگاری بیشتری با فیزیولوژی انسانی دارند و احتمال جا به جایی آن کم است. تنها مسأله‌ای که ممکن است در آینده چالش‌زا باشد دشواری در خارج نمودن این گونه پروتز از محل کاشت آن است.

البته نوع دیگری از پروتز صورت لاغر به نام پروتز گورتکس نیز وجود دارد. این پروتز مانند مدپور متخلخل بوده و موجب تسری رشد بافت به درون خود می‌گردد. اما در مقایسه با پروتز مدپور صلبیت کم‌تری دارد. این پروتز برای ثابت نگه داشته شدن به محل نصب پیچ، و یا بخیه می‌گردد.

نواحی مناسب برای پروتز صورت

جز مواد مصرفی، پروتز صورت را می‌توان با کمک معیارهای دیگری نیز تفکیک و مورد بررسی قرار داد. از جمله این رویکردها، بررسی پروتز با توجه به ناحیه‌ی مورد جراحی است. ناگفته پیداست که پروتز در نواحی مختلفی امکان الصاق دارد. از مهم‌ترین نواحی مورد توجه بیماران و پزشکان، باید به نواحی گونه، چانه و فک اشاره کرد.

  • در پروتز گونه و چانه برای تغییر و افزایش اندازه و برجستگی این اندام ، با برش از داخل دهان در داخل لب پایین و یا از پوست زیر چانه فضایی برای قرارگیری پروتز در جلوی استخوان ناحیه چانه ایجاد می‌گردد. پس از نصب پروتز و اطمینان از مناسب بودن وضعیت آن از نظر قرینگی و سایر معیارها، پروتز یاد شده ثابت گردیده و روی زخم پوشانده می‌شود. اگر برش ایجاد شده داخل دهان باشد، می‌توان از بخیه های قابل جذب استفاده نمود. در مواردی که برش روی پوست انجام شده بخیه‌ها در کمتر از یک هفته برداشته خواهند شد. در انتهای عمل پروتز صورت در ناحیه چانه برای تعدیل عوارض پس از عمل و ناراحتی بیمار و همچنین کمک به تثبیت پروتز در محل، ناحیه با چسب و برای چند روز پوشیده می‌شود.
  • پروتز صورت برای اصلاح زاویه‌ی فک است، دو برش در داخل دهان و در طرفین لب پایین فضای مورد نیاز برای قرار گیری پروتز ایجاد گشته که پس از نصب، این پروتز صورت هم با پیچ به ناحیه مورد نظر پیوند داده می‌شود. در این مورد و مورد پیشین ممکن است برخی از جراحان تصمیم به باند کشی محل‌های جراحی تا چندین روز پس از عمل بگیرند.

کلام آخر

این عمل از جمله اعمالی است که در بیشتر موارد نیاز به تجدید یا اصلاح ندارد و انجام چنین کاری نیز بسیار دشوار می‌تواند باشد. به همین علت باید در انتخاب جراح مورد اطمینان خود نهایت دقت را به عمل بیاورید، زیرا باید با نتایج حاصل شده از این جراحی تا مدتی طولانی زندگی کنید.

  • th beauty
  • ۰
  • ۰

ورود آب و رطوبت به داخل ساختمان باعث تخریب بنا و کاهش عمر آن می‌شود. آب و رطوبت همچنین محیطی برای رشد کپک ها و باکتری ها فراهم می‌کند. برای جلوگیری از این آسیب ها از عایق کاری استفاده می‌شود که به دو صورت ایزوگام و قیرگونی انجام می‌شود. قیمت ایزوگام و قیمت قیرگونی در نهران در ادامه مورد بررسی قرار می‌گیرند.

ایزوگام

از تشکیل عایق رطوبتی است که برای جلوگیری از نفوذ رطوبت، آب به هر سطحی و مکانی استفاده می شود و مهمترین ماده تشکیل دهنده آن قیر است.

از دیگر مواد تشکیل دهنده آن علاوه بر قیر از الیاف تیشو و پلی استر و فویل آلومینیومی و مواد پلیمری دیگر است که در آن استفاده می شود.

قیرگونی

قیرگونی محصولی است که از ترکیب قیر و گونی ساخته می‌شود. از قیرگونی برای عایق کاری بخش های مختلف یک ساختمان مثل آشپزخانه، پشت بام، سرویس های بهداشتی و... استفاده می‌شود. در قیرگونی لایه های تشکیل دهنده گونی در بین قیر قرار می‌گیرند و از این طریق منسجم و پایدار می‌شوند. سپس روی سطح مورد نظر چسبانده شده و مانع از نفوذ آب و رطوبت می‌شوند. ورقه های گونی به کار رفته در قیرگونی، از جنس کاغذ، گونی یا فایبرگلاس حصیری هستند. در قیرگونی برخلاف ایزوگام، از آسفالت استفاده نمی‌شود.

 

قیمت قیرگونی

قیمت قیرگونی را چه عواملی تعیین می‌کنند؟

عوامل زیر بر قیمت قیرگونی موثرند:

  • متراژ و مساحتی که نیاز به عایق کاری دارد.

  • میزان مواد که قرار است مصرف شوند.

  • تعداد لایه های قیرگونی

  • اجرت و دستمزد

  • در صورتی که نیاز به بهینه سازی و ترمیم باشد این هزینه نیز لحاظ می‌شود.

محاسبه قیمت قیرگونی

قیرگونی در تعداد لایه های  1 یا 2 یا 3 لایه انجام می‌شود و در سطح های مختلفی مانند پشت بام و سرویس بهداشتی به کار می‌رود. فرمول محاسبه قیمت قیرگونی به متراژ و مصالح نیز بستگی دارد:

برای متراژ صد تا دویست متر مربع:

تک لایه : 50 هزار تومان ( هر متر)

دولایه : 65 هزار تومان

سه لایه : 80 هزار تومان 

پس از اجرای نصب ممکن نیاز به لکه گیری باشد که این مرحله نیز بین 250 تا 300 هزار تومان به ازای هر روز کاری محاسبه می‌شود.

هر بشکه قیر شل 60/70 ( که بهترین نوع قیر برای عملیات نصب است) 100 هزار تومان ارزش گذاری می‌شود. علاوه بر قیر 60/70 از قیر کارتن هم استفاده می‌شود که هر بشکه آن 58 هزار تومان است.

علاوه بر قیر، گونی نیز انواع مختلفی دارد. هر یارد گونی پر عرض بنگال 11 هزار تومان و هر یارد گونی چتایی هم 7000 تومان ارزش دارد. 

گاهی اوقات از آسفالت استفاده می‌‌شود که بسته به نوع آن بین 200 تا 300 هزار تومان هزینه دارد.  در صورتی که در پشت بام از آسفالت استفاده شود و این آسفالت آسفالت نرمه باشد، به ازای هر متر مربع عملیات آسفالت ریزی 35 هزار تومان هزینه دریافت می‌شود.

قیمت ایزوگام در تهران

عوامل موثر بر قیمت ایزوگام؟

تاثیر فویل آلومینیومی: فویل در قسمت بیرونی و داخلی آن استفاده می شود از همین رو این فویل ها دارای طرح و رنگ بندی های مختلفی دارند که این طرح ها چمنی، آجری و چوبی و غیره هستند که غالبا با توجه به قیمت به نوسانات بازار بر روی قیمت ایزوگام تاثیر گذار می شود.

تاثیر الیاف تیشو: الیاف تیشو در لایه بیرونی کاربرد دارد و موجب مقاومت و استحکام است. این قسمت چون وارداتی است قیمت آن با نوسان بازار تغییر می کند.

از دیگر موارد موثر تک لایه و دولایه بودن آن است.

در مدل دو لایه در محل های سردسیری که نیاز به استحکام بیشتر و مقاومت است و همچنین الیاف درجه یک و مواد مرغوب استفاده می شود. قیمت ایزوگام تک لایه و دو لایه نیز متفاوت است.

خدمات پس از فروش: محصولی که دارای ضمانت نامه است. به این معناست پس از فروش تحویل محصول باکیفیت به همراه ارائه خدمات بالا، با افزایش کیفیت و کمیت محصول سبب اندی بالا رفتن قیمت ایزوگام در تهران میگردد که با توجه به خدماتی که در آینده برای شما دارند این قیمتها کاملاً مقرون به صرفه برای مشتری خواهد گشت.

جمع بندی 

قیرگونی هم مانند آسفالت یک روش عایق کاری محسوب می‌شود که برخلاف آن کمتر مورد استفاده قرار می‌گیرد. قیرگونی نسبت به ایزوگام سادگی بیشتری دارد و اجرای آن راحت تر است. درباره قیمت قیرگونی و ایزوگام نیز در مقاله مواردی بیان شد که به شما کمک می‌کند در هنگام انجام یک پروژه اطلاعات بیشتری داشته باشید. برای کسب اطلاع بیشتر و دریافت مشاوره های تخصصی می‌توانید به سایت ایزوگام ایران مراجعه کنید

  • th beauty
  • ۰
  • ۰

امروزه اصلاح موهای بدن اهمیت ویژه ای پیدا کرده است و یکی از دلایل زیبایی و جذابیت هر فرد است. به عنوان مثال کاشت مو از جمله تکنیک های جراحی زیبایی است که در رفع طاسی سر و مشکلات ظاهری آن کاربرد دارد یا می توان به حذف مو های زائد بدن و صورت و کاشت ابرو هم اشاره کرد.

از آسان ترین راه ها برای حذف موهای زائد استفاده از روش لیزر در یک کلینیک لیزر موهای زائد است. شاید برای شما سوال باشد که چرا به کلینیک لیزر موهای زائد اشاره کردیم و چرا این مورد مهم است. ما در این مقاله قصد داریم شما را با کاشت مو، هزینه کاشت مو در تهران و کلینیک لیزر موهای زائد شما را راهنمایی کنیم

کاشت مو

اولین مرحله پیش از اقدام برای انجام هر تکنیک زیبایی، یافتن متخصصان متبحر است. انتخاب یک پزشک مورد اعتماد سبب میشود عوارض جانبی تا حد امکان کاهش یابد. در طی فرایندی، با گرفتن گرافتها از بانک مو و قراردادن آنها درمحل طاسی، کاشت مو انجام میشود.

نواحی انتخابی برای بانک مو معمولا پشت دو گوش، قفسهی سینه در آقایان و بصورت کلی نواحی با ضخامت موی مناسب است. فرآیند کاشت مو تضمینی در سه مرحلهی برداشت فولیکولار،آماده سازی گرافتها و نهایتا کاشت گرافت انجام میشود.

هزینه کاشت  مو

عوارض کاشت مو

با پیشرفت روزانه علم خوشبختانه میزان عوارض کاشت مو در روشهای جدید بسیار کاهش پیدا کرده است. همانطور که قبلا توضیح دادیم در روشهای قدیمی عوارض زیادی با دوران نقاهت طولانی وجود داشت. به طور کلی عوارض روشهای قدیمی شامل موارد زیر میشود:

  • دوران نقاهت طولانی مدت

  • بیهوشی و عوارض جانبی آن

  • درد و خونریزی و احتمال تورم 

  • امکان ایجاد اسکار و وجود جای زخم

هزینه کاشت مو

با افزایش سن و تاثیر عوامل مختلف ژنتیکی و محیطی، امکان ریزش مو وکم پشت شدن آن در آینده وجود دارد. از فاکتورهای تصمیم گیری مهم در انتخاب روش کاشت مو، هزینه آن است. در ادامه با بررسی عوامل تاثیرگذار بر تفاوت هزینه همراه شما خواهیم بود.

  • تعداد گرفت یا پیوندها

  • ناحیه جغرافیایی کلینیک

  • شهرت پزشک معالج و تجربهی او 

  • مساحت طاسی سر

  • نوع ریزش مو و الگوی آن

کلینیک لیزر موهای زائد

معیارهای انتخاب یک کلینیک لیزر مو زائد

داشتن مجوز

قطعا برای انجام هر کاری نیاز به مدرک مورد نظر و مجوز است از همین رو یکی از ویژگی های یک کلینیک لیزر موهای زائد معتبر این است که مجوز های لازم را برای انجام این کار داشته باشد.

استفاده از دستگاه های معتبر

یکی دیگر از ویژگی های یک کلینیک لیزر خوب استفاده از دستگاه ها و ابزار های مرغوب برای اینکار است، چرا که لیزر موهای زائد یک کار تخصصی است و دقت بالایی را می‌طلبد. 

قیمت منصفانه

قطعا یکی از ویژگی هایی که برای انجام هر کاری باید به آن توجه کنیم قیمت است. یک کلینیک لیزر موهای زائد باید قیمت های منطقی داشته باشد. این موضوع دلیل بر این نیست که قیمت ها خیلی پایین باشد چرا که پایین بودن بیش از حد قیمت هم باعث می‌شود اعتماد ما نسبت به آن کار کم شود.

کلینیک لیزر موهای زائد

پشتیبانی

قطعا همه ما وقتی که یک کار مهم را به کسی می‌سپاریم با مشاوره و پشتیبانی آن فرد بسیار خیالمان راحت تر خواهد بود، به خصوص در امور پزشکی. پشتیبانی و حمایت یکی دیگر از ویژگی های مهم یک کلینیک موهای زائد مناسب است.

جمع بندی

کلینیک پوست، مو و زیبایی آنیل یک کلینیک تخصصی است که در زمینه های مختلف از جمله کاشت مو و ابرو و مو و لیزر موهای زائد و موضوعاتی از این قبیل به صورت تخصصی فعالیت دارد. شما می‌توانید با مراجعه به وبسایت آنیل با خیال راحت تصمیم بگیرید و با کسب اطلاعات جلوی هر گونه پشیمانی را بگیرید.

  • th beauty
  • ۰
  • ۰

اگر شما آدمی هستید که ریسک پذیری را دوست دارید و به دنبال کمترین و بهترین هزینه عمل بینی می باشید، باید خدمتتان عرض کنم که نمی توان که با هزینه کم و بهترین نتیجه را با هم داشت. زیبایی یکی از محدود آیتم های به حساب می آید که نمی توان روی آن ریسک زیادی کرد، پس خواهان بهترین نتیجه در عمل باشید تا هزینه عمل بینی!

https://lh6.googleusercontent.com/3mBGfU-lQqAU_5Tnn38rK6F_uzdifwaOH3-9ZLgMbkEPxk9NmpAAtCvuj4KFNxOueo2ZVh__EldEpltV2Y5C33JPv0SeXL9JMzq-gC4DvbvS24301yzEXgbdMr5XPWBwnO7SYJU=s0

چه طور بهترین هزینه عمل بینی را داشته باشیم

اگر به دنبال جراحی زیبایی بینی با نتیجه بسیار خوبی هستید، ابتدا باید اطلاعات کافی در این زمینه زیبایی پلاستیک داشته باشید. مانند: جراحی بینی و نوع فرم طبیعی بینی مطالبی خوانده باشید. لازم است که برای این کار با متخصصینی تجربه زیبایی دارند، وقت مشاوره‌ای داشته باشید.

این کار موجب افزایش آگاهی و اطلاعات شما در عمل بینی می شود که از این روش می توانید بهترین هزینه عمل بینی داشته باشید. عبارت اند از:

1)حرف های هر پزشک را با اطلاعاتی که کسب کرده اید مقایسه و تطبیق دهید. شما اول باید بسیار منطقی در این باره فکر کنید و تصمیم بگیرید زیرا بینی در کنار زیبایی که به شما می دهد، با سلامت مراجعه کننده هم در ارتباط است. پس دائم سخنان آن ها را به خاطر بسپارید تا هزینه عمل بینی خوبی داشته باشید.

2)هزینه عمل بینی که هر پزشک انجام می دهد را به خاطر بسپارید و یک میانگین  کلی بگیرید.

3)رزومه پزشکانی که انتخاب کرده اید را با هم مقایسه کنید تا بتوانید در کنار هزینه عمل بینی، بهترین نتیجه در زمینه زیبایی را هم داشته باشید.

4) امکانات و تجهیزاتی که در کلینیک خود استفاده می کند را در نظر داشته باشید.

این نکات و معیار هایی که گفته شد می تواند در ثمره و هزینه عمل بینی کمک زیادی بکند تا هم حق انتخاب داشته باشید و هم با آگاهی کاملی اقدام به عمل زیبایی بکنید.

https://lh3.googleusercontent.com/MeFZ_0D8GcGDZkPr2OYDMF4et4qDnVnZlRdH8VXQj6eUzA82QN9F-C_GVeKXhcBj1zau2fiheqlvm8Gz7CddfwkJxbb6lDjmer-KBUI_RwjZ_qWsn8RjSUAMwZ0T2CoWm5gxrEY=s0

 این نکات بسیار ریز اما پر اهمیت می توانند تحولی در زیبایی شما ایجاد کنند و شما را به شکل و فرم بینی دلخواهتان نزدیک کنند.

نتیجه

شاید بتوانم کلینیکی در مورد نظر شما را معرفی کنم تا همه این مواردی که در این صفحه گفته شده را داشته باشد.

کلینیک عمل بینی تمام تلاش و تجربه کافی در این زمینه دارد و از این رو همه مشتریانی که به این کلینیک مراجعه کرده‌ اند همواره راضی بودند. در راستای این عمل خواسته های مشتریان را با بهترین شکل ممکن برآورده کرده است. با توجه به تجربه و اعتمادی که در این زمینه کسب کرده است میتوان پزشک های این کلینیک را در لیست پزشکان مهم در امر زیبایی قرار داد. پیشنهادی که میتوانم به شما بدهم این است که وقت مشاوره بگیرید و با متخصصین حضوری صحبت کنید و خواسته های خود را عمل زیبایی بیان کنید.

  • th beauty
  • ۰
  • ۰

اگر شما آدمی هستید که ریسک پذیری را دوست دارید و به دنبال کمترین و بهترین هزینه عمل بینی می باشید، باید خدمتتان عرض کنم که نمی توان که با هزینه کم و بهترین نتیجه را با هم داشت. زیبایی یکی از محدود آیتم های به حساب می آید که نمی توان روی آن ریسک زیادی کرد، پس خواهان بهترین نتیجه در عمل باشید تا هزینه عمل بینی!

https://lh6.googleusercontent.com/3mBGfU-lQqAU_5Tnn38rK6F_uzdifwaOH3-9ZLgMbkEPxk9NmpAAtCvuj4KFNxOueo2ZVh__EldEpltV2Y5C33JPv0SeXL9JMzq-gC4DvbvS24301yzEXgbdMr5XPWBwnO7SYJU=s0

چه طور بهترین هزینه عمل بینی را داشته باشیم

اگر به دنبال جراحی زیبایی بینی با نتیجه بسیار خوبی هستید، ابتدا باید اطلاعات کافی در این زمینه زیبایی پلاستیک داشته باشید. مانند: جراحی بینی و نوع فرم طبیعی بینی مطالبی خوانده باشید. لازم است که برای این کار با متخصصینی تجربه زیبایی دارند، وقت مشاوره‌ای داشته باشید.

این کار موجب افزایش آگاهی و اطلاعات شما در عمل بینی می شود که از این روش می توانید بهترین هزینه عمل بینی داشته باشید. عبارت اند از:

1)حرف های هر پزشک را با اطلاعاتی که کسب کرده اید مقایسه و تطبیق دهید. شما اول باید بسیار منطقی در این باره فکر کنید و تصمیم بگیرید زیرا بینی در کنار زیبایی که به شما می دهد، با سلامت مراجعه کننده هم در ارتباط است. پس دائم سخنان آن ها را به خاطر بسپارید تا هزینه عمل بینی خوبی داشته باشید.

2)هزینه عمل بینی که هر پزشک انجام می دهد را به خاطر بسپارید و یک میانگین  کلی بگیرید.

3)رزومه پزشکانی که انتخاب کرده اید را با هم مقایسه کنید تا بتوانید در کنار هزینه عمل بینی، بهترین نتیجه در زمینه زیبایی را هم داشته باشید.

4) امکانات و تجهیزاتی که در کلینیک خود استفاده می کند را در نظر داشته باشید.

این نکات و معیار هایی که گفته شد می تواند در ثمره و هزینه عمل بینی کمک زیادی بکند تا هم حق انتخاب داشته باشید و هم با آگاهی کاملی اقدام به عمل زیبایی بکنید.

https://lh3.googleusercontent.com/MeFZ_0D8GcGDZkPr2OYDMF4et4qDnVnZlRdH8VXQj6eUzA82QN9F-C_GVeKXhcBj1zau2fiheqlvm8Gz7CddfwkJxbb6lDjmer-KBUI_RwjZ_qWsn8RjSUAMwZ0T2CoWm5gxrEY=s0

 این نکات بسیار ریز اما پر اهمیت می توانند تحولی در زیبایی شما ایجاد کنند و شما را به شکل و فرم بینی دلخواهتان نزدیک کنند.

نتیجه

شاید بتوانم کلینیکی در مورد نظر شما را معرفی کنم تا همه این مواردی که در این صفحه گفته شده را داشته باشد.

کلینیک عمل بینی تمام تلاش و تجربه کافی در این زمینه دارد و از این رو همه مشتریانی که به این کلینیک مراجعه کرده‌ اند همواره راضی بودند. در راستای این عمل خواسته های مشتریان را با بهترین شکل ممکن برآورده کرده است. با توجه به تجربه و اعتمادی که در این زمینه کسب کرده است میتوان پزشک های این کلینیک را در لیست پزشکان مهم در امر زیبایی قرار داد. پیشنهادی که میتوانم به شما بدهم این است که وقت مشاوره بگیرید و با متخصصین حضوری صحبت کنید و خواسته های خود را عمل زیبایی بیان کنید.

  • th beauty
  • ۰
  • ۰

عوامل زیادی وجود دارد که بر قیمت کرکره برقی تاثیرگذار بوده و از همه مهم تر کیفیت کرکره را تعیین می کنند.جنس و نوع کرکره می تواند تاثیر گذار بوده که شما باید درباره آن اطلاع کافی داشته باشید. 

قیمت کرکره برقی 

آیتم هایی که قیمت کرکره برقی را تعیین می کند 

آیتم موتور بسیار مهم می باشد که از عوامل مهم بر قیمت کرکره برقی نوع موتور است.موتور های کرکره برق پارکینگ به دو دسته تقسیم میشود. 

کرکره برقی پارکینگ 

1-موتور ساید 2-موتور توبولار 

موتور توبلار به طور کلی در کرکره برقی پارکینگ سبک و کوچک استفاده شده که از قیمت پایین تری نسبت به موتور های ساید برخوردا است.همچنین تعداد کمتری میتواند باز و بسته شود و برای جاهای کم تردد مناسب تر میباشد. دارای موتور برق اضطراری نبوده و هنگام قطع برق از طریق خلاص کن دستی استفاده می شود. 

کرکره برقی پارکینگ 

اما از لحاظ گرفتن فضا، موتور های توبلار فضای کمتری می گیرند و به شدت قیمت کرکره برقی را کاهش میدهند.همچنین این نوع موتور فقط قابلیت جابجایی کرکره برقی پارکینگ  تا وزن 140 کیلو گرم را دارد. این نوع موتور برای کرکره برقی  پارکینگ با درب  کوچک با تردد کم بسیار مناسب می باشد. در صورت خرابی، این نوع موتورها دارای سیستم  پاراشوت   نبوده و از سقوط کرکره جلوگیری نمی کند.این نوع موتور قابل تعمیر ندارند و در صورت خرابی باید تعویض شن. 

 

موتور های ساید قویترین نوع موتور کرکره برقی بوده و برای کرکره برقی پارکینگ  با وزن بالا و اندازه بزرگ بسیار کاربرد دارد.این نوع موتور ها برای  کرکره برقی پارکینگ  که  با تردد زیاد هستند هم می توان استفاده کرد و این قابلیت را دارند که تا وزن  1500 کیلو گرم  کرکره را بالا و پایین حرکت دهد. تعمیر آن ها ساده تر وسریع تر از موتور توبولار بوده و بدون این که دستکاری در سایر قطعات انجام شود تعمیر پذیر هستند. 

کاربرد آنها در سوله ها، پارکینگ های صنعتی و مغازه ها زیاد است.

نوع تیغه 

یکی دیگر از عوامل تعیین کننده قیمت کرکره برقی می باشد که در انواع مختلف تعمین می شود. نوع قایق، جنس، اندازه و رنگ میران قیمت کرکره برقی را تعیین میکنند که معمولا پر کاربرد ترین آن فولاد، پلی کربنات و آلومینیوم است. 

تیغه آلومینیوم از بلیت آلومینیوم  تهیه شده که قابلیت ضد ش را دارد و مناسب برای اماکن پر تردد مانند سولها، مغازه ها و اماکن صنعتی هستند. 

تیغه فولادی از بهترین تیغه ها برای درب کرکره ای استفاده می شود که از لحاظ ظاهری با تیغه های آلومینیومی متفاوت می باشند. این نوع تیغه ها استحکام زیادی داشته و بیشتر از آن ها استفاده می شود. 

تیغه های گالوانیزه از استحکام بیشتری نسبت به تیغه های آلومینیومی داشته اما ضد خش نمی باشند. اگر خش بردارند زنگ می زنند. کیفیت گالوانیزه نسبت به نوع و  رنگ آن قابل تغییر هستند و در پارکینگ های مسکونی و پارکینگ استفاده می شوند. 

تیغه های شفاف یا پلی کربنات با وجود مقاومت بالا در مکان های امنیتی استفاده می شود. ضد خش، ضد رنگ، ضد خش  و ضد آتش سوزی از قابلیت ای آن می باشد و دارای طرح های متفاوت و جذاب ارائه میشوند. 

شما را برای اطلاع از قیمت کرکره برقی پارکینگ به سایتhttps://matinhooshmand.com/ دعوت می کنم.

 

 

  • th beauty
  • ۰
  • ۰

 

 

خدمات سئو سایت یک عملکرد برای پیش بردن کسب و کار در جهت رشد و ترقی می‌باشد. اینکه چطور این امر با خدمات سئو سایت امکان پذیر است یک مبحث به شمار می‌آید که می‌توانید در رابطه با آد در سئواینجا مطالعات بیشتری داشته باشید و یا با کارشناسان بخش فروش سئو در ارتباط باشید.

خدمات سئو سایت

خدمات سئو سایت

ارائه خدمات سئو سایت توسط مجموعه و شرکت هایی انجام می‌شود که تخصص کافی و نیروی کار فعال دارند، چرا که بهترین خدمات سئو نیاز به شناخت و اطلاعات کافی در این زمینه دارد. خدمات سئو سایت در واقع به بهینه شدن وبسایت شما کمک می‌کند، تا علاوه بر فروش بیشتر محصولات با افزایش ترافیک سایت روبرو شوید و افراد بیشتری با شما و کسب و کارتان آشنا شوند.

خدمات سئو سایت

خدمات سئو سایت در سئواینجا

سئواینجا با یک برنامه ریزی دقیق و ارائه استراتژی متناسب می‌تواند به شما کمک کند تا رشد چشمگیری در تجارت خود داشته باشید، اینکه چگونه، با ما همراه باشید. برای داشتن وب سایت بهینه ابتدا نیاز به بستن یک قرارداد با شرکتی که خدمات سئو سایت را ارائه می‌دهند دارید، آنها با بررسی تجارت شما کلمات کلیدی متناسب را انتخاب کرده و سعی بر بالا بردن رتبه سایت شما دارند. 

برای داشتن رتبه بالا لازم است که محتوای خوبی داشته باشید محتوای تایید شده توسط گوگل نیاز به رعایت برخی از نکات دارد که سئوکار باید آنها را در نظر بگیرد، یکی از این نکات رعایت کردن چگالی کلمات کلیدی است. 

کلمات کلیدی باید درست انتخاب شود برای مثال در رابطه با یک کلینیک دندانپزشکی بهتر است کلمات کلیدی کوتاه مانند عصب کشی دندان و یا کلمات کلیدی بلند مانند بهترین کلینیک دندانپزشکی غرب تهران را انتخاب کنید چرا که اگر کسی در محدوده غرب به دنبال بهترین کلینیک باشد این کلمات را جستجو خواهد کرد.

فروش سئو

فروش سئو سایت و نحوه برآورد هزینه 

فروش سئو یا همان هزینه سئو بسته به تعداد کلمات کلیدی و سختی کار شما متغیر است، اینکه بخواهید برای یک کسب و کار بدون رقیب خدمات سئو سایت انجام دهید خیلی برایتان هزینه کمتری می‌تراشد، برای مثال درخشیدن در بین کلینیک ها و فعالیت های مربوط به زیبایی نیاز به صرف وقت و انرژی بیشتری خواهد داشت، تا اینکه بخواهید در صنعت گل و گیاه بدرخشید.

فروش سئو به صورت قرارداد های سالانه و یا ماهیانه بسته می‌شود، و تعرفه آن در هر شرکت با توجه به کیفیت خدمات سئو سایت متفاوت است، همچنین بهتر است با جستجو بیشتر با توجه به میزان بودجه ای که در نظر گرفتید بهترین گزینه را انتخاب کنید که در مدت زمان کمتر بیشترین بازدهی را داشته باشید.

جمع بندی

خدمات سئو سایت که تاثیر مستقیم بر وبسایت دارد باعث افزایش ترافیک و همچنین فروش بیشتر محصولات شناخته شدن و مواردی از این قبیل دارد، بهترین خدمات سئو سایت توسط افراد متخصص در این زمینه ها انجام خواهد شد، فروش سئو نیز به میزان سختی کار بستگی دارد اینکه چه تعداد کلید واژه انتخاب می‌کنید و می‌خواهید در چه سطحی باشید همه تاثیر بر کاهش یا افزایش هزینه یا فروش سئو دارد برای اطلاعات بیشتر به سایت سئواینجا https://seoinja.com/ مراجعه کنید.

 

  • th beauty
  • ۰
  • ۰

برای بستن یک پیمان حقوقی بین دو نفر که از نظر قانونی قابل استناد باشد نیازمند به نگارش قرارداد هستیم. قرارداد یک سندی است که می تواند به تعهداتی که دو فرد در زمینه های مختلف با یکدیگر می بندد شکلی قانونی بدهد. نحوه نگارش قرارداد امری بسیار مهم و قابل توجه است که باید به آن توجه ویژه ای شود به همین علت اگر فردی در زمینه تنظیم قرارداد مهارت داشته باشد می تواند برایش بسیار مفید واقع شود.

نحوه تنظیم قرارداد و نگارش آن مهارت مهمی است که برای شرکت ها و اشخاص حقیقی که قصد فعالیت کاری دارند بسیار حیاتی است. قراردادها یک ساختار کلی دارند که در هر گونه قراردادی باید رعایت شود. هر قرارداد خاص نیز مفاد و شرایطی دارد که هنگام نوشتن باید به آنها توجه شود. در ادامه در این مقاله با اپلیکیشن وکیل شهرداد همراه باشید تا برخی از مهمترین اصول و نکات تنظیم قرارداد را با یکدیگر بررسی کنیم.

تنظیم قرارداد با اپلیکیشن آنلاین

اهمیت تنظیم قرارداد در چیست؟

در گذشته قرارداد ها اکثرا به صورت شفاهی بوده و هم اینکه دو طرف به صورت زبانی قرارداد خود را بیان می کردند کافی بوده است. اما این شیوه مشکلات زیادی داشت و باعث اختلافات بسیاری می شد. حتی زمانی که تنظیم قرارداد کتبی مرسوم شد هم وجود ابهامات و ایرادات نگارشی متعدد باعث بروز اختلاف می شد. اما امروزه هر قراردادی فرم و چارچوب مشخصی دارد و در تنظیم قرارداد ها باید به این چارچوب ها پایبند بود تا قرارداد ارزش قانونی داشته باشد و در مراجع رسمی قابل استناد باشد. همچنین به خاطر تنوع قرارداد ها، نیاز است در هر زمینه کاری اشخاص با نحوه نوشتن قرارداد مربوط به کار خود آشنا باشند تا یک قرارداد ارزشمند را به ثبت برسانند. 

امروزه در حیطه های کاری مختلف قراردادهایی همچون قرارداد کار، قرارداد مشارکت مدنی، قرارداد مشارکت در ساخت، قرارداد پیمانکاری، قرارداد مشاوره، قرارداد اجاره، قرارداد کارآموزی، قرارداد همبنیان‌گذاری، قرارداد صادرات و غیره تنظیم می شوند. برای دانستن جزییات هر یک از این قرارداد ها می توانید به بخش قراردادها در بلاگ حقوقی شهرداد مراجعه کنید.

تنظیم قرارداد با اپلیکیشن آنلاین

تنظیم قرارداد از طریق اپلیکیشن وکیل

برای نوشتن یک قرارداد شرط اصلی و ضروری آن آگاهی و اشراف کامل به مسائل حقوقی است. توصیه می شود در صورت امکان این عمل را به یک وکیل دادگستری یا افرادی که تسلط کافی در این زمینه را دارند واگذار کنید چرا که هر اقدام نسنجیده ممکن است اثراتی داشته باشد. به طور مثال در اثر سهو و اشتباه، موضوعی را عنوان کنید که به نظر قاضی دادگاه این امر اقرار محسوب شود.

 از آنجا که تنظیم قرارداد یک کار تخصصی است؛ پیشنهاد ما این است که از اپلیکیشن وکیل در این زمینه استفاده کنید. به این وسیله می توانید به درست ترین شکل ممکن لایحه حقوقی مد نظر خود را تنظیم کنید. در اپلیکیشن وکیل شهرداد می‌توانید همه نکاتی که باید در هنگام تنظیم قرارداد رعایت شود را اعمال کنید. از آنجا که در اپلیکیشن وکیل شهرداد، وکلای با تجربه و متخصص گرد هم آمده اند تا به شما کمک کنند؛ مطالب موجود در آن کاملا تخصصی و قابل اطمینان است. بعلاوه با استفاده از اپلیکیشن وکیل می‌توانید در وقت و انرژی خود صرفه جویی کنید

جمع بندی

پیشنهاد ما به شما اپلیکیشن وکیل آنلاین شهرداد است که با کمک آن می‌توان کارهای مختلف حقوقی از جمله: تنظیم قرارداد، نگارش دادخواست، تنظیم لایحه و غیره انجام داد.

  • th beauty
  • ۰
  • ۰

در این صفحه قصد داریم راجب مواردی همچون خرید کرکره برقی و درب اتوماتیک شیشه ای اطلاعاتی بنویسیم تا از اهمیت این دو برخوردار باشید و نیز تحولی در محیطی که میخواهید استفاده کنید بدهید.

کرکره برقی چیست؟

کرکره برقی یک درب از جنس آلومینیومی است که میتواند هم برای محافظت و امنیت و هم زیبایی استفاده شود. اما عموم انسان ها بیشتر از امنیت آن استفاده می برند. زیرا مانند پدر یک خانواده از اموال آن محل محافظت می کند.

برای اینک درب منزل یا محلی که آن استفاده کردید راحت باز و بسته شود، پیشنهاد ما کرکره برقی است که به صورت اتوماتیک درب را باز یا بسته می کند. این محصول از تیغه های مقاوم و مستحکمی است که در مدل های مختلف سازه آن فرق می کند.

قیمت کرکره برقی بستگی به نوع و جنس و شکل آن دارد که در سایز های مختلف در بازار وجود دارد که در ادامه بیشتر درباره خرید کرکره برقی بیشتر مورد بررسی قرار می دهیم.

خرید کرکره برقی

در خرید کرکره برقی همانطور که در بالا گفته شد بستگی به سایز مورد استفاده آن بستگی دارد و هر چقدر محلی که قرار است در آن کرکره برقی نصب کنید بیشتر باشد، قطعا قیمت بیشتری هم میخواهد. اما مهمترین بخش در خرید کرکره برقی کیفیت مهم است، امنیت و کیفیت آن است که هر چقدر مستحکم تر باشد بهتر است. زیرا شما را اطمینان خاطر میکند.

مزایای خرید کرکره برقی

  • هر موقع احساس کردید کثیف شده، می توانید راحت به شستشو کنید.

  • در هنگام قطع بودن برق می توانید آن را دستی باز و بسته کنید.

  • همانطور که گفتیم خرید کرکره برقی میتواند زیبایی را به آپارتمان یا مغازه یا غیره ببخشد.

  • تنوع رنگی در انتخاب کرکره برقی

  • به راحتی نمی توان آن را خراب کرد به همین دلیل است که می گوییم امنیت بالایی دارد.

درب اتوماتیک شیشه ای

می دانیم که درب های اتوماتیک شیشه ای درب هایی هستند که با حساس های چشمی و نور شروع به حرکت اتوماتیک می کنند و یا میتوانید با استفاده از ریموت به صورت دلخواه بگذارید کار خود را انجام دهد. در واقع درب اتوماتیک همان درب اتوماتیک شیشه ای به حساب می آید فقط به علت شیشه بودن جنس آن و زیبایی که شیشه به محیط میدهد طرفداران بیشتری دارد.

درب اتوماتیک شیشه ای را در کجا استفاده کنیم؟

درب شیشه ای اتوماتیک را میتوان جاهای زیادی مانند: فضاهای اداری، تفریحی، مسکونی و تجاری مشاهده کرد. این درب ها به علت اتوماتیک بودنشان مورد استقبال زیادی از مردم قرار گرفت و یکی از مهمترین دلیلش مانع ترافیک انسان ها در اماکن پر تردد می شود.

نتیجه

همه ما در کنار کسب و کاری که می خواهیم داشته باشیم، امنیت و زیبایی هم برایمان مهم است که در این مقاله سعی کردیم به هر دویی آن یعنی خرید کرکره برقی و درب اتوماتیک شیشه ای بپردازیم و راجب کارایی هر دو توضیحی داده باشیم.

  • th beauty