مجله ی زیبایی و سلامتی

۵ مطلب در خرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

خرید یک کرکره برقی با قیمت مناسب، از دغدغه‌های افرادی است که قصد خرید کرکره برقی دارند. امروزه انواع کرکره های برقی طراحی و تولید شده اند. این کرکره ها علاوه بر استفاده ی آسان و راحت، امنیت بالایی دارند. بعلاوه  کار کردن با آن بسیار راحت است و نیازی به تخصص و توانایی خاصی ندارد. کرکره های برقی علاوه بر امنیت بالا و محافظت از مغازه یا ساختمان شما در برابر سارقین، یک عایق قوی در برابر صدا و گرد و غبار است. همچنین از اتلاف انرِژی سرمایی و گرمایی در فصول مختلف سال جلوگیری می‌کند.

کرکره برقی با قیمت مناسب

عوامل موثر بر کرکره برقی با قیمت مناسب

مانند تمام تجهیزات دیگر، کرکره برقی با قیمت مناسب می‌تواند بسته و عوامل و اجزای تشکیل دهنده‌ی آن، مانند ابعاد، کیفیت یراق‌آلات (از جمله ریل، قوطی، شفت، صفحه پلیت، اندکپ یا یاتاق، جا قفلی)، نوع، جنس و درصد خلوص فلزات به کار رفته شده در ساختار تیفه‌ها و سایر اجزای کرکره برقی با قیمت مناسب ، نحوه اتصال تیغه‌ها به یکدیگر، برند و کشور سازنده، مشخصات فنی مانند مرکز کنترل و UPS و افزونه‌هایی مانند سنسورهای مختلف و... متغیر باشد. هرچند در این میان مهمترین عامل تعیین‌کنند‌ی کرکره برقی با قیمت مناسب عموما، ابعاد پروژه است. حتی تاثیر قیمت موتور و تیغه در قیمت کل کار نیز، در مقابل این عامل در پروژهای عادی (بین 4 تا 8 متر) می‌تواند کم‌اهمیت باشد. در ابعاد پایین‌تر موتور و در ابعاد بالاتر، نوع تیغه‌ها تعیین کننده نهایی کل قیمت کرکره برقی خواهند بود. 

موتور کرکره برقی

موتور مناسب کرکره برقی نقش مهم و کلیدی در عملکرد صحیح آن دارد، به علاوه مهمترین عامل در قیمت کرکره برقی موتور آن است  و برای خرید کرکره برقی با قیمت مناسب ابتدا باید قیمت موتور مد نظر خود را محاسبه کنیم. انواع موتور کرکره برقی و ویژگی ها، مزایا و معایب آن‌ها به شکل زیر است:

موتور ساید

قوی‌ترین نوع موتور کرکره برقی، موتور ساید است و برای کرکره برقی با وزن بالا مناسب می‌باشد. به علاوه موتور مناسب برای کرکره برقی در مکان‌هایی با تردد بالا است. همچنین در شرایط قطعی برق دارای برق اضطراری هستند. این موتورها در صورت خرابی امکان تعمیر بدون دستکاری در سایر تجهیزات کرکره برقی با قیمت مناسب را دارند و تعمیر آنها با سرعت بیشتری نسبت به موتورهای توبولار انجام می شود. این موتورها مناسب برای کرکره برقی های سنگین تا نهایتا وزن 1500 کیلوگرم هستند. موتور ساید، موتور مناسب کرکره برقی برای مغازه‌ها، سوله‌ها و پارکینگ‌هاست.

موتور توبلار

موتور توبلار توان پایین تری نسبت به موتور ساید دارد.  برای کرکره برقی با نهایتا وزن 140 کیلوگرم کاربرد دارد و برای کرکره برقی سنگین وزن مناسب نمی باشد برای کرکره‌هایی با وزن پایین استفاده می‌شود و موتور مناسب کرکره برقی برای مکان‌هایی با تردد کم است. به علاوه فضای کمتری را اشغال میکند. موتور توبلار قیمت پایین‌تری نسبت به موتور ساید دارد. در صورت خرابی موتور ساید نیاز به تعویض موتور است و امکان تعمیر آن وجود ندارد.

نوع تیغه

دیگر فاکتور موثر در خرید کرکره برقی با قیمت مناسب، نوع تیغه به کار رفته در آن است. به طور کلی قیمت کرکره برقی مغازه و یا هر کرکره برقی دیگری با تیغه آلومینیوم و فولادی به مراتب پایین تر از درب کرکره ای شفاف است. انواع تیغه مناسب برای کرکره برقی، مزایا و معایب آنها را در زیر بررسی میکنیم.

تیغه گالوانیزه

از آنجا که این تیغه از آهن گالوانیزه تولید شده است؛ مقاومت بالایی دارد. لازم به ذکر است که این تیغه وزن بالایی دارد، در نتیجه موتور مناسب کرکره برقی با این تیغه باید توان بالایی داشته باشد که این خود باعث افزایش قیمت آن می‌شود. علاوه بر آن ممکن است بعد از یک مدت صدای زیادی را تولید کند و نیاز به روغن کاری داشته باشد. عموما از این نوع تیغه ها برای استفاده در ساختمان های مسکونی و پارکینگ ها استفاده می شود.

تیغه پلی کربنات

این تیغه نیز از پلی کربنات ساخته شده است. از تیغه های شفاف یا پلی کربنات به دلیل مقاومت بالای آن معمولا در امکان امنیتی استفاده می شوند. این نوع تیغه ها ضد زنگ، ضد خش و ضد آتش سوزی هستند و در رنگ های مختلفی ساخته می شوند و در طرح های جذاب و زیبایی ارائه می شوند. به دلیل کیفیت بالا در ساخت این نوع تیغه، قیمت آن نیز از سایر انواع تیغه بالاتر می باشد. بیشتر برای استفاده از آن برای پنجره ها به کار می رود.

تیغه آلومینیومی

بهترین تیغه برای درب کرکره برقی، تیغه آلومینیومی کرکره برقی می باشد که علاوه بر سبک بودن مقاومت بالایی نیز دارد. به علاوه تیغه آلومینیومی کرکره برقی دارای قیمت بسیار مناسبی نیز می باشد.

در این مقاله به بررسی نکات مطرح برای خرید کرکره برقی با قیمت مناسب پرداختیم. در نهایت باید گفت شما باید با توجه به نیاز خود و ویژگی های مطرح شده در این مقاله بهترین و مناسب ترین گزینه را انتخاب کنید تا نتیجه بهترین کرکره برقی با قیمت مناسب باشد. 

شما می‌توانید به راحتی بهترین کرکره برقی را با بهترین قیمت با اطمینان از کیفیت آن از وب سایت کتین هوشمند به راحتی خریداری کنید.

  • th beauty
  • ۰
  • ۰

از گذشته های دور برای بالا بردن امنیت مکان هایی مانند مغازه و ... از کرکره برقی استفاده شده است. که ما در این مطلب به کرکره برقی با قیمت مناسب متین هوشمند اشاره خواهیم کرد. و تجربه نشان داده این نوع حفاظ امنیت خیلی بالایی دارند. حال کرکره های برقی یک مزیت امنیتی نسبت به کرکره برقی های سنتی دستی دارند و آن این نکته است که علاوه بر جاقفلی نصب شده بر روی درب خود موتور و گیربکس کرکره برقی نیز قفل شده و حتی اگر قفل کرکره برقی باز شود، باز نمودن این حفاظ بسیار دشوار است.

مثلاً در عکس زیر یک روف گاردن را مشاهده می نمایید که برای ایمنی و جلوگیری از ورود افراد غیر مجاز به محیط ساختمان، جلوی درب و پنجره upvc ، یک عدد کرکره برقی شفاف پلی کربنات نصب شده است. سپس جهت زیبایی بیشتر ، ریل ها و رول کرکره ضد سرقت را با پنل های طرح چوب پوشانده اند.

 

کرکره برقی با قیمت مناسب در تهران

مزیت های کرکره برقی درب ضد سرقت نسبت به حفاظ سنتی

  • به راحتی قابل شستشو است .

  • قابلیت باز و بسته دستی در صورت قطع برق را دارد .

  • باعث زیبایی بیشتر درب ورودی آپارتمان و غیره می شود .

  • دارای تنوع رنگی بسیار بالایی است .

  • از امنیت بیشتری برخوردار است و به راحتی نمی توان آن را خراب کرد .

ایمنی حفاظ کرکره برقی درب ورودی

برای بالا بردن میزان امنیت و افزایش ایمنی کرکره برقی درب ورودی ، لازم است که حتماً جاقفلی نصب شود و همچنین ریل کرکره برقی نیز، از جنس آهن باشد. توجه کردن به این دو نکته برای داشتن امنیت بیشتر، باعث آرامش و آسودگی بیشتر، برای کاربران می شود .

زیبایی کرکره برقی درب ضد سرقت

جهت زیباتر شدن کرکره برقی درب ورودی، می توانیم بر روی رول بالای ان کاور نصب نماییم. البته این کاور جزء تجهیزات معمول کرکره برقی نیست و نصب آن مستلزم پرداخت هزینه می باشد .

کرکره برقی ضد سرقت

تفاوت کرکره برقی ضد سرقت با کرکره برقی معمولی

در این نوع کرکره برقی، یک جا قفلی در چپ و راست تیغه انتهایی کرکره برقی قرار می‌گیرد. با نصب این جاقفلی و یک قفل، فقط خودتان می توانید کرکره را بالا و پایین ببرید. هنگامی که شما با ریموت کرکره برقی را پایین می آوردید. و قفل را در جا قفلی می بندید.

دیگر جریان برقی در مدار وجود نخواهد داشت. در واقع، با بستن قفل، جریان برق در مدار و موتور قطع می‌شود. با قطع برق، دیگر ریموت کار نمی‌کند. حال اگر بخواهید مجددا ریموت کرکره برقی را بالا ببرید، ابتدا، قفل کرکره برقی را باز می‌کنید.

سپس، برق در مدار فعال می‌شود. می‌توانید با ریموت کرکره را بالا ببرید. بنابراین با نصب کرکره برقی ضد سرقت، امنیت مکان چندین برابر می‌شود. به علاوه، به کرکره برقی شما نیز آسیبی وارد نمی‌شود.

قیمت کرکره برقی ضد سرقت

همانگونه که در عکس های این صفحه مشاهده می شود ، ابعاد کرکره برقی های ضد سرقت جلوی درب ، خیلی بزرگ نیست ، پس متراژ تیغه استفاده شده کم است.

با توجه به متراژ کم ، طرح و نوع تیغه زیاد در قیمت تاثیر گذار نیست و پیشنهاد می کنیم با توجه به رنگ درب و راهرو نوع تیغه و رنگ آن را انتخاب نمایید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و خرید کرکره برقی ضد سرقت با کارشناسان ما در شرکت متین هوشمند تماس بگیرید.


 

  • th beauty
  • ۰
  • ۰

چه عواملی در قیمت کرکره برقی تاثیر دارد؟ 

با توجه به نوع تیغه، عرض و ارتفاع مکان مورد نظر شما کرکره برقی با قیمت مناسب تعیین می شود. به علاوه فاکتورهایی مانند نوع موتور کرکره ، تعداد ریموت و لوازم جانبی در قیمت تاثیر دارند. همچنین جنس تیغه و کرکره برقی انتخاب شده نیز بر قیمت تاثیر می گذارد. آیا محل نصب در هزینه کرکره برقی تاثیر دارد؟ خیر، محل نصب کرکره برقی و موقعیت مکانی آن هیچ گونه تاثیری بر روی قیمت ندارد.

 کرکره برقی آلومینیومی با کرکره برقی فولادی چه تفاوتی در قیمت دارد؟ به طور کلی تیغه های فولادی گران تر از تیغه های آلومینیومی هستند. بنابراین کرکره برقی فولادی قیمت بالاتری از کرکره برقی آلومینیومی دارند. 

آیا برای بازدید از مکان نصب هزینه ای باید پرداخت شود؟ خیر برای بازدید اولیه و مشخص شدن محل نصب هیچ هزینه ای دریافت نمی شود و تنها مشاوره ای برای چگونگی نصب و برآورد هزینه ها داده می شود. ارزان ترین نوع کرکره برقی چیست؟ کرکره برقی آلومینیومی نسبت به بقیه انواع کرکره برقی، قیمت کمتری دارد. تیغه امنیتی چیست؟ تیغه ای که در برابر ضربه، فشار، آتش سوزی و برش ایمن تر باشد را تیغه امنیتی می نامند و تیغه پلی کربنات دارای امنیت بالاتری نسبت به سایرین است.

بهترین کرکره برقی با قیمت مناسب و تعمیرات کرکره برقی در تهران کجاست؟

کرکره برقی با قیمت مناسب، و تعمیرات کرکره برقی در تهران کجاست؟، امری است که مشتریان زیادی به دنبال آن هستند، زیرا امروزه با توجه به فراگیری محل کسب کار و همچنین امنیت خانه، پارکینگ ها، فروشگاه ها و غیره، از کرکره برقی ها استفاده میشود، از نکات مثبت کرکره برقی، ضد سرقت بودن و زیبا بودن آن است.در ادامه شما را با کرکره برقی با قیمت مناسب و معرفی شرکت، تعمیرات کرکره برقی در تهران آشنا میکنیم، با ما همراه باشید.

کرکره برقی با قیمت مناسب

در این شرکت، کرکره برقی با قیمت مناسب وارائه انواع خدمات فروش و پس از فروش به مشتریان امری است که ما به بهترین نحو ممکن آن را انجام می‌دهیم. ما بر این باوریم که در نصب و راه‌اندازی کرکره برقی بی‌نظیر هستیم، خدمات تعمیرات کرکره برقی در تهران ما از قبیل نگهداری و تعمیرات غلطک، تعمیر و تعویض موتور، رگلاژ و غیره، از جمله خدمات شرکت ما می‌باشد. رضایت مشتری، محصول نهایی است که، تفاوت شرکت ما را با مابقی رقبا مشخص می‌نماید. نصب کرکره برقی با قیمت مناسب و انجام بهینه خدمات پس از فروش آن از جمله ویژگی‌های بارز شرکت ما می‌باشد. همچنین ما، دارای تکنسین‌های مجهز می‌باشیم، که کار نصب و اجرای کرکره برقی را با کیفیت بالا و مهارت بسیار زیادی انجام می‌دهند. به ‌طوری‌که هیچ اختلالی در کارکرد آن صورت نمی‌پذیرد.شرکت ما با توجه به نیاز مشتری بهترین کرکره برقی با قیمت مناسب را در اختیار مخاطبان قرار میدهد

اگر به تعمیرات کرکره برقی در تهران نیاز دارید و دارای صلاحیت‌های فنی لازم هم نیستید، بهتر است به منظور اجتناب از شدت یافتن خرابی از دستکاری‌های جدی در آن خودداری کنید. کرکره‌ها دستگاه‌های پیچیده‌ای هستند که بنا به تولید کننده‌ی آن، هر یک طراحی خاص خود را دارند و از اجزای متعدد و حساسی تشکیل شده‌اند. به همین دلیل بهتر است در صورت نیاز، با خدمات دهندگان تعمیرات کرکره برقی ما در تهران تماس بگیرید. هرچند می‌توان پیش از آن عیب‌یابی ساده‌ای انجام داد تا در صورت پیش‌پاافتادگی، از هزینه‌های غیرضروری تعمیرات کرکره برقی در تهران اعتراض نمود. در شرکت ما کرکره برقی با قیمت مناسب و همچنین تعمیرات کرکره برقی به صورت تخصصی انجام میشود.

کرکره برقی با قیمت مناسب در تهران

علاوه بر آن، حسن استفاده از کرکره نیز مورد مهمی است که باید رعایت شود تا استهلاک دستگاه کمینه باشد. در هنگام بسته شدن مواظب باشید چیزی زیر تیغه‌ها قرار گیرد و باعث از ریل خارج شدن کرکره نشود. رگلاژ کرکره و تعیین حد نهایی پایین آمدن و مراقبت از برد در مقابل نوسانات برق نیز مسائل مهمی هستند که بهتر است همیشه به آن توجه کنید.

عوامل موثر بر کرکره برقی با قیمت مناسب

مانند تمام تجهیزات دیگر، کرکره برقی با قیمت مناسب می‌تواند بسته و عوامل و اجزای تشکیل دهنده‌ی آن، مانند ابعاد، کیفیت یراق‌آلات (از جمله ریل، قوطی، شفت، صفحه پلیت، اندکپ یا یاتاق، جا قفلی)، نوع، جنس و درصد خلوص فلزات به کار رفته شده در ساختار تیفه‌ها و سایر اجزای کرکره برقی ، نحوه اتصال تیغه‌ها به یکدیگر، برند و کشور سازنده، مشخصات فنی مانند مرکز کنترل و UPS و افزونه‌هایی مانند سنسورهای مختلف و... متغیر باشد. هرچند در این میان مهمترین عامل تعیین‌کنند‌ی کرکره برقی با قیمت مناسب عموما، ابعاد پروژه است. حتی تاثیر قیمت موتور و تیغه در قیمت کل کار نیز، در مقابل این عامل در پروژهای عادی (بین 4 تا 8 متر) می‌تواند کم‌اهمیت باشد. در ابعاد پایین‌تر موتور و در ابعاد بالاتر، نوع تیغه‌ها تعیین کننده نهایی کل قیمت کرکره برقی خواهند بود. 

  • th beauty
  • ۰
  • ۰

 

قیمت کرکره برقی یکی از دغدغه های جدید صاحبان کسب و کار می باشد. این روزها بسیاری از مصرف‌کنندگان تمایل به خرید انواع درب‌ های اتوماتیک دارند. با این مقاله همراه باشید از این که چه هزینه‌هایی در خصوص قیمت کرکره برقی احتمالاً برای شما ضروری و کدام یک، اختیاری و بسته به ترجیح شما است، اطلاع حاصل فرمایید.

به طور کلی می‌توان گفت که در پروژه‌های کوچک، موتور و در دیگر ابعاد، نوع تیغه‌ها اثرگذارترین عوامل می باشند.

بهترین قیمت کرکره برقی در ایران

در مبحث موتور، مهم‌ترین موضوع وزن تیغه‌ها و تناوب مورد انتظار باز و بسته شدن درب در طول شبانه‌روز است. اگر انتظار دارید کرکره‌ سبک ‌وزن شما، به دفعات محدودی در طول روز و حتی ماه مورد استفاده قرار گیرد، می‌توانید انواع موتور توبولار و سانترال را در نظر داشته باشید. به طور عمومی فروشندگان و متخصصین استفاده از موتورهای توبلار را ترجیح می‌دهند. این موتورها، صرف نظر از مدل‌های اروپایی، همگی ساخت چین بوده و حداقلی از عملکرد و کیفیت را تضمین می‌کنند. در مورد انواع اروپایی باید گفت که آن‌ها، با وجود قیمت بالا و چشمگیر، از خدمات پس از فروش پایینی برخوردار بوده که آن‌ها از میان گزینه‌های معقول خارج می‌کند.

موارد تاثیرگذار در قیمت کرکره برقی

یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار در قیمت کرکره برقی، ابعاد مکان مورد نظر می باشد. حتما پیش از این هم متوجه شده بودید که در ورودی‌های بزرگ ، معمولا به جای یک کرکره‌ی بزرگ، از ترکیبی متشکل از چند کرکره بهره می ‌برند. مهمترین دلیل در این موضوع، گذشته از دلایل فنی، همین صرفه‌جویی در هزینه‌ی نهایی قیمت کرکره برقی مورد استفاده شده است. تیغه‌ های کرکره‌هایی که در عرض و طول بالا معمولاً گران‌تر از دیگر محصولات بوده و احتملاً نیازمند استفاده از ویژگی‌هایی مانند پل‌های اضافه و یا خمیر‌های پلی‌اورتان در ساختارشان نیز می باشند. همچنین وزن بالای چنین کرکره‌ای، شما را مجبور به استفاده از موتورهای ساید بسیار قدرتمند و خاص می‌کند که به طور حتم قیمت کرکره برقی را تا حد بالایی افزایش می‌دهد.  گذشته از آن وقتی صحبت از قیمت کرکره برقی می‌کنیم نباید تنها به هزینه‌های اولیه‌ی آن توجه کنیم؛ بلکه باید به هزینه‌های استهلاک و نگهداری و تعمیرات آنان نیز عنایت داشت.

قیمت کرکره برقی در تهران

 

دیگر نوع، همان طور که در قبل نیز به آن اشاره شد، موتورهای ساید هستند که مختص درب‌های بزرگ و استفاده‌های صنعتی‌اند. به همین دلیل در اکثر موارد، پروژه‌هایی که نیازمند نصب موتور ساید می‌باشند، از دیگر نمونه‌های مشابه هزینه و تخصص بیشتری را طلب می‌کنند.

در این گونه موارد، علاوه بر موتور، تیغه‌ها نیز بر قیمت کرکره برقی به شدت تاثیر می گذارند. معمولا برای انتخاب تیغه، مانند مبحث پیشین باید به نوع نیاز بیش از ترجیحات سلیقه‌ای توجه نمود. اگر قصد حفاظت از دارایی‌های ارزشمند و خاص را دارید بهتر است از تیغه‌های پلی‌کربناتی استفاده کنید. البته نوع رول گیتر نیز در بازار عرضه می‌شود که گران‌ترین نوع تیغه است و به تازگی تولیدکنندگان داخلی به تکنولوژی ساخت آن دست پیدا کرده‌اند.

رایج‌ترین انتخاب تیغه‌ها در کل، تیغه‌های آلومینیومی هستند. عوامل اثرگذار بر قیمت کرکره برقی آلومینیومی بسیار متنوع بوده و می‌تواند از خواص متنوع فیزیکی آن‌ها از جمله ریزساختار تا نوع طراحی متأثر شود.

جمع بندی

با توجه به نکات گفته شده درباره عوامل تاثیرگذار در قیمت کرکره برقی، انتخاب کردن شرکت مطمئن امری ضروری می باشد. شرکت متین هوشمند با داشتن سال ها تجربه در زمینه تعمیر، طراحی و تولید انواع سایبان برقی، درب های اتوماتیک و کرکره برقی، همواره کار با کیفیت و رضایت مشتری را در اولویت قرار داده است.

https://blogs.cornell.edu/learning2021/k11/

  • th beauty
  • ۰
  • ۰

قیمت پودر سنگ بستگی به نوع ترکیب آن دارد. معماران کار بلد به دنبال این پودر هستند، به دلیل قدرت و استقامتی که به سازه می دهد. شاید شما هم با خود بگویید پودر سنگ چه استقامتی می تواند داشته باشد؟ پس با ما همراه باشد.

پودر سنگ به دو صورت قابل استفاده است:

  1. صنعتی(در این روش از دستگاه برای خرد کردن سنگ کمک می گیرند)
  2. طبیعی(به صورت طبیعی و با فرسایش سنگ ها و خرد شدن آن ها در طبیعت بدست می آید )

پودر سنگ چیست؟

به سنگی که به طور طبیعی یا صنعتی خرد شود پودر سنگ می گویند که البته به خاک سنگ هم مشهور است.خاک سنگ از کوبش انواع کانی ها(سنگ آهک، مرمریت، سنگ آهن و...) به وجود می آید.خواص پودر سنگ بستگی به انواع کانی های کوبیده شده دارد و تمام خاصیت آن ها را دارا می باشد. هرچه کانی های کوبیده شده دارای ارزش بیشتری باشند قیمت پودر سنگ هم بیشت می شود.

قیمت پودر سنگ

انواع پودر سنگ

پودر سنگ ها از سنگ های آذرین، دگرگون ورسوبی تشکیل می شوند.انواع مختلفی از پودر سنگ(خاک سنگ) وجود دارد که در زیر برایتان نام می برم.

  • پودر سنگ آهک
  • پودر سنگ بنتونیت
  • پودر شن و ماسه
  • پودر سنگ گرانیت
  • پودر سنگ مرمریت
  • پودر سنگ دولومیت
  • پودر سنگ جوشقان

پودر سنگ جوشقان در ایران بسیار محبوب است و چون از سنگ با کیفیتی تشکیل شده است قیمت پودرسنگ آن گران قیمت است.همچنین پودر سنگ قم هم دارای کیفیت مرغوبی است.

 

کاربرد های مهم پودر سنگ

یکی از بیشترین کاربرد پودر سنگ استفاده در مصالح ساختمانی است. استفاده از پودر سنگ به استحکام ساختمان کمک می کند(به دلیل چسبندگی که دارد).

  • به راحتی با گچ، سیمان و ... ترکیب می شود.
  • از پودر سنگ در کاشی سازی، بتن سازی و سرامیک سازی استفاده می شود.
  • قیمت پودر سنگ نسبتا ارزان است و در مصالح ساختمانی استفاده می شود.
  • برای مجسمه سازی استفاده می شود (خاک سنگ بر خلاف مواد های دیگر بعد از خشک شدن ترک نمی خورد).
  • پودر سنگ در ساخت نوشیدنی هم کاربرد دارد.
  • در نمای ظاهری ساختمان استفاده می شود.
  • خاصیت میکروب کشی دارد و در آب و فاضلاب استفاده می شود.

 

قیمت پودرسنگ چقدر است؟

قیمت پودر سنگ به درجه ی پودر سنگ ها و نوع سنگی که درآن وجود دارد بستگی دارد. کیفیت پودر سنگ به انواع کانی هایی که داخل آن وجود دارد بستگی دارد و هرچه کیفیت کانی های کوبید شده بیشتر باشد ارزش پودر ستگ هم بشتر می شود.

فروش پودر سنگ به صورت عمده و خورده صورت می گیرد.البته هرچه عمده خریداری کنید می توانید پودر سنگ با کیفیت تری  را به قیمت مناسبی بخرید.

نتیجه

برای خرید پودر سنگ بهتر است تحقیق لازم را انجام دهید و به بررسی انواع کانی های داخل پودر سنگ بپردازید.

قیمت پودر سنگ خیلی مهم است به قول گفتنیا "هر چقدر پول بدهی همانقدر آش می خوری". پس با توجه به کاربرد پودر سنگ بهتر است پودر سنگی را انتخاب کنید که از کیفیت و قیمت مناسبی برخوردار باشد.

قیمت پودر سنگ بستگی به نوع ترکیب آن دارد. معماران کار بلد به دنبال این پودر هستند، به دلیل قدرت و استقامتی که به سازه می دهد. شاید شما هم با خود بگویید پودر سنگ چه استقامتی می تواند داشته باشد؟ پس با ما همراه باشد.

پودر سنگ به دو صورت قابل استفاده است:

  1. صنعتی(در این روش از دستگاه برای خرد کردن سنگ کمک می گیرند)
  2. طبیعی(به صورت طبیعی و با فرسایش سنگ ها و خرد شدن آن ها در طبیعت بدست می آید )

پودر سنگ چیست؟

به سنگی که به طور طبیعی یا صنعتی خرد شود پودر سنگ می گویند که البته به خاک سنگ هم مشهور است.خاک سنگ از کوبش انواع کانی ها(سنگ آهک، مرمریت، سنگ آهن و...) به وجود می آید.خواص پودر سنگ بستگی به انواع کانی های کوبیده شده دارد و تمام خاصیت آن ها را دارا می باشد. هرچه کانی های کوبیده شده دارای ارزش بیشتری باشند قیمت پودر سنگ هم بیشت می شود.

انواع پودر سنگ

پودر سنگ ها از سنگ های آذرین، دگرگون ورسوبی تشکیل می شوند.انواع مختلفی از پودر سنگ(خاک سنگ) وجود دارد که در زیر برایتان نام می برم.

  • پودر سنگ آهک
  • پودر سنگ بنتونیت
  • پودر شن و ماسه
  • پودر سنگ گرانیت
  • پودر سنگ مرمریت
  • پودر سنگ دولومیت
  • پودر سنگ جوشقان

پودر سنگ جوشقان در ایران بسیار محبوب است و چون از سنگ با کیفیتی تشکیل شده است قیمت پودرسنگ آن گران قیمت است.همچنین پودر سنگ قم هم دارای کیفیت مرغوبی است.

 

کاربرد های مهم پودر سنگ

یکی از بیشترین کاربرد پودر سنگ استفاده در مصالح ساختمانی است. استفاده از پودر سنگ به استحکام ساختمان کمک می کند(به دلیل چسبندگی که دارد).

  • به راحتی با گچ، سیمان و ... ترکیب می شود.
  • از پودر سنگ در کاشی سازی، بتن سازی و سرامیک سازی استفاده می شود.
  • قیمت پودر سنگ نسبتا ارزان است و در مصالح ساختمانی استفاده می شود.
  • برای مجسمه سازی استفاده می شود (خاک سنگ بر خلاف مواد های دیگر بعد از خشک شدن ترک نمی خورد).
  • پودر سنگ در ساخت نوشیدنی هم کاربرد دارد.
  • در نمای ظاهری ساختمان استفاده می شود.
  • خاصیت میکروب کشی دارد و در آب و فاضلاب استفاده می شود.

قیمت پودرسنگ چقدر است؟

قیمت پودر سنگ به درجه ی پودر سنگ ها و نوع سنگی که درآن وجود دارد بستگی دارد. کیفیت پودر سنگ به انواع کانی هایی که داخل آن وجود دارد بستگی دارد و هرچه کیفیت کانی های کوبید شده بیشتر باشد ارزش پودر ستگ هم بشتر می شود.

فروش پودر سنگ به صورت عمده و خورده صورت می گیرد.البته هرچه عمده خریداری کنید می توانید پودر سنگ با کیفیت تری  را به قیمت مناسبی بخرید.

نتیجه

برای خرید پودر سنگ بهتر است تحقیق لازم را انجام دهید و به بررسی انواع کانی های داخل پودر سنگ بپردازید.

قیمت پودر سنگ خیلی مهم است به قول گفتنیا "هر چقدر پول بدهی همانقدر آش می خوری". پس با توجه به کاربرد پودر سنگ بهتر است پودر سنگی را انتخاب کنید که از کیفیت و قیمت مناسبی برخوردار باشد.

  • th beauty