مجله ی زیبایی و سلامتی

۳ مطلب در فروردين ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

در نظام اقتصادی کشور ما بزرگترین منشأ حفظ و کسب دارائی و نیز بزرگترین محل برای سرمایه‌گذاری‌، املاک و مستغلات است. ملک به دارایی یا اموالی اطلاق می‌گردد که غیرمنقول بوده و قابل اختصاص به اشخاص حقیقی یا حقوقی باشند. 

وکیل ملکی

بدیهی است کسر بزرگی از اختلافات حقوقی جاری در دادگاه‌ های کشور بر سر پرونده‌های ملکی است و از این رو بسیاری به مشاوره و همکاری با یک وکیل ملکی علاقه‌ مند خواهند بود. 

وکیل ملکی به افرادی که در زمینه ملک و املاک، مثل مشکلات مربوط به مشاعات ساختمان، افراز ملک، فروش اموال غیر منقول، تصرف عدوانی مشکلات مربوط به دعاوی موجر و مستاجر و غیره. وکیل ملکی می تواند به این افراد کمک کند.

تقسیم بندی دعاوی ملکی

به طور کلی، 3 نوع از این نوع دعاوی موجود می باشد. دعاوی ملکی کیفری، ثبتی و حقوقی این موارد می باشند. در نوع کیفری آن، معمولا جرمی اتفاق می افتد که برای حل کردن آن نیاز به بهره مندی از بهترین وکیل ملکی موجود می باشد.

دعاوی ملکی کیفری

از جمله مواردی که در این دسته قرار می گیرند عبارت است از:

موضوع جعل اسناد.

تصرف عدوانی یا ورود غیرمجاز به ملک.

فروش غیرقانونی اموال و دارایی.

کلاهبرداری در حوزه فروش و یا خرید املاک.

خیانت در امانت.

و موارد این چنینی.

دعاوی ملکی حقوقی

مواردی که شامل این دسته می شود عبارت است از:

مشکلات مربوط به فک رهن و موضوعات این چنینی.

درخواست های مربوط به اجرت المثل.

فسخ کردن قراردادهایی که نقص در آن ها موجود می باشد.

درخواست مطالبه سرقفلی و داشت حق کسب و پیشه.

دعاوی مربوط به الزام دریافت کردن پایان کار.

و موارد از این قبیل.

دعاوی ثبتی ملکی

از جمله عواملی که می تواند توسط بهترین وکیل ملکی در این بخش مورد بررسی قرار گیرد عبارت است از:

تقسیم بندی یا همان افراز ملک.

باطل شدن اسنادی مانند مالکیت معارض.

دعاوی مربوط به باطل شدن اجرائیه های ثبتی.

و غیره.

اولین درگیری حقوقی‌ای که ممکن است برای بسیاری افراد عادی جامعه پیش آید، مسائل مرتبط با پروانه‌ی پایان کار است. برای تأیید صحت کاربری و وضعیت عمومی هر ساختمان که تازه بنا شده است، کارشناسان عمران و شهرسازی باید آن را مورد تایید خود قرار دهند.

 این خود می‌تواند یک پروسه‌ی زمان‌بر حقوقی باشد. از این رو بسیاری از سازندگان ساختمان ترجیح می‌دهند به جای اینکه خودشان این امور را به دست بگیرند از ابتدا تا انتهای امور را به وکیل ملکی قابل اعتماد خود واگذار نمایند.

وکیل ملکی متخصص

نتیجه گیری

با توجه به اینکه مسائل مربوط به کملکی بسیار حساس و مهم می باشد و در صورت بروز خطا یا اشتباهی ممکن است سرمایه زحمات افراد از بین برود و یا کلاهبرداری هایی در این زمینه رخ بدهد پیشنهاد می شود حتما با یک وکیل ملکی حاذق مشکلات خود را در میان بگذارید.

تیم حقوقی شهرداد با همکاری وکلای حاذق و خبره در انواع مشکلات حقوقی آماده خدمت رسانی به شما می باشد.

شما می توانید از طریق اپلیکیشن شهرداد با وکلا و متخصصان شهرداد ارتباط برقرار کنید.




 

  • th beauty
  • ۰
  • ۰

حتما همه انسان ها به خصوص خانم ها از زیبا و آراسته بودن لذت می برند و هرکس در حد توان خود برای زیبایی خود و دریافت خدمات زیبایی زمان و پول هزینه می کند.

البته به جز علاقه شخصی هر فرد روان درمانگران نیز از این روش برای القای حس خوب به خود یاد می کنند و توصیه می کنند افراد برای زیبایی و آراستگی خود وقت بگذارند.

خدمات زیبایی در منزل

در یک سال گذشته با توجه به شرایطی که ویروس کرونا در جهان حاکم کرد و افراد مجبور به خانه نشینی شدند، رفتن به مراکز زیبایی و آرایشگاه ها تقریبا نا ممکن شد.

کرونا باعث شد مردم به لحاظ روحی و روانی با مشکلات عدیده ای دست و پنجه نرم کنند و به دنبال راه حلی برای بالا بردن روحیه خود باشند.

مجموعه مای بانیکس یکی از شرکت های خدماتی خوب در سطح کشور می باشد که با اقدامات خوبی که انجام داده است به کمک خیلی از افراد شتافته است.

این مجموعه خدمات زیبایی را به درخواست شما در هر زمانی که بخواهید در منزل شما با رعایت پروتکل های بهداشتی ارائه می دهد.

دریافت خدمات زیبایی در منزل چگونه امکان پذیر است؟

شما با نصب اپلیکیشن بانیکس بر روی گوشی خود می توانید زمان و خدمات زیبایی مورد نظر خود را مشخص کنید و متخصص مورد نظر شما به منزل شما می آید و خدمات زیبایی را با وسایل تمیز و ضد عفونی شده به شما ارائه می دهد.

پس این یک راه بسیار عالی برای ایجاد تنوع در دوران کرونا و بالا بردن روحیه شما می باشد، علاوه بر این شما با این کار جان خود و دیگران را در مقابل کرونا حفظ می کنید و هم اینکه زیبایی و آراستگی که با دریافت خدمات زیبایی از بانیکس به دست می آورید باعث می شود شما روحیه بهتری داشته باشید.

روحیه بهتر مساوی است با سیستم ایمنی قوی تر که خود این شما را از ابتلا بیماری حفظ می کند.

چه نوع خدمات زیبایی از بانیکس می شود دریافت کرد؟

شما همه کارهایی را که برای آن قبلا به آرایشگاه می رفتید و زمان زیادی را برای رفت و آمد و در نوبت آرایشگاه ماندن صرف می کردید را در حال حاضر می توانید با صرف کمترین زمان ممکن در محیط امن خانه خود همراه با یک لیوان قهوه یا چای و در حالی که موزیک یا فیلم مورد علاقه خود را پخش می کنید دریافت کنید.

خدمات زیبایی در خانه

نتیجه گیری 

در آخر خدمتتان عارضم که از امکاناتی که پیشرفت تکنولوژی به ما هدیه می دهد استفاده کنید. زیرا با وجود مشغله ها استرس های دنیای امروز ما باید از روحیه و جسم خود مراقبت کنیم تا خدای ناکرده در زیر بار مشکلات زندگی کمر خم نکنید.

مجموعه مای بانیکس علاوه بر ارائه خدمات زیبایی برای آسایش بیشتر خدمات نظافت منزل نیز ارائه می دهد که می توانید از آن نیز بهره مند شوید.





 

  • th beauty
  • ۰
  • ۰

از دیرباز تا امروزه برای نظم زندگی و جلوگیری از هرج و مرج زندگی بر اساس قوانین و مقررات خاصی که وضع شده است صورت می گرفته است تا افراد بتوانند بدون درگیری و مشکل در کنار هم زندگی کنند.

وکیل کیفری

اگر به هر دلیل افراد از قوانین سرپیچی کنند و بر خلاف مقررات و قانون دست به عملی بزنند که نظم حاکم بر جامعه را بر هم زند، در چنین شرایطی ارگان های قضایی برای برقراری نظم و یا مجازات فرد خاطی  وارد عمل می شوند.

یکی از اعضای سازمان های قضایی وکلا می باشند. وکیل کیفری یکی از انواع وکلا می باشد که برای حل و فصل معضلات خاصی تخصص یافته است و به کمک افراد می آید.

در این مقاله قصد داریم از وظایفی که وکیل کیفری دارد و شرایطی که افراد احتیاج به کمک یک وکیل کیفری پیدا می کنند صحبت کنیم.

برای همه افراد حاضر در یک جامعه ضروری است که از قوانین و مقررات آگاه باشند و اطلاعات حقوقی خود را بالا ببرند. همچنین دانستن اینکه در شرایط درگیری با یک معضل و چالش حقوقی راه نجات یافتن از آن شرایط چیست بسیار مهم می باشد.

وظایف وکیل کیفری چیست؟

وکیل کیفری در جرائم کیفری به کمک افراد می آید، حال در اینجا سوال پیش می آید که جرایم کیفری چه جرایمی هستند؟ 

طبق تعریف قانون مجازات اسلامی جرم اینگونه تعریف می شود: "به هر رفتاری اعم از فعل یا ترک فعل که در قانون برای آن مجازات تعیین شده است، جرم می‌گویند." 

جرم کیفری اینطور تعریف می شود که جرمی که مجازاتی مثل قصاص، شلاق، زندان در پی داشته باشد. اما جرائم حقوقی مجازاتی ندارد و دادگاه افراد را مستلزم به پرداخت حق و حقوق دیگران می کند.

پس متوجه شدیم که وکیل کیفری به کمک افرادی می آید که مرتکب جرائم کیفری مثل جعل، سرقت، کلاهبرداری، خیانت در امانت و غیره شده اند. 

همچنین در تنظیم شکایت نامه که اصول خاص خود را دارد به افراد کمک می کند. اگر وکیلی متعهد شده باشد تا به عنوان وکیل شاکی وکالت نماید، آن وقت می‌بایست مطالبات موکل خود را با شکوائیه که تنظیم کرده است بیان کند. در عین حال، تهیه‌ی دفاعیه نیز وظیفه دیگری است که توسط وکیل کیفری انجام می‌شود. 

ویژگی های وکیل کیفری خوب 

وکیل کیفری جزء یکی از سخت ترین شاخه های وکالت می باشد و باید بتواند در پرونده های حساسی مثل قتل کار کند.

وکیل کیفری باید از دانش بسیار بالایی در زمینه حقوقی برخوردار باشد و تجربه کافی در حل پرونده های اینچنینی داشته باشد. علاوه بر دانش و تجربه یکی از مهم ترین ابزارهایی که یک وکیل خوب باید داشته باشد فن بیان خوب و لحن صحبت بسیار مقتدرانه می باشد.

توجه کنید که در انتخاب وکیل حرفه ای و کارآزموده بسیار دقت کنید زیرا وکیلی که ویژگی های گفته شده را نداشته باشد پرونده را به شکست می کشاند.

وکیل کیفری

کلام آخر

در این مقاله با وظایف و ویژگی هایی که وکیل کیفری دارد آشنا شدیم و دریافتیم که انتخاب یک وکیل خوب و کارآزموده تا چه حد می تواند در حل پرونده های کیفری مهم و حیاتی باشد.

برای آشنایی بیشتر با بهترین وکلا می توانید با مراجعه به اپلیکیشن حقوقی شهرداد برای دریافت وقت از یک وکیل خوب اقدام کنید.



 

  • th beauty