مجله ی زیبایی و سلامتی

۸ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۱
  • ۰

 

یکی از راه هایی که شما می توانید اطلاعات شخصی، مثل فیلم و عکس و همه اطلاعات مهمی که نیاز دارید آن را همیشه نگه دارید را در هارد سیلیکون ذخیره کنید. مطمئن باشید هارد سیلیکون یکی از بهترین لوازم جانبی است که شما می توانید تهیه کنید.

هارد سیلیکون

معرفی هارد سیلیکون 

حتما شما هم اطلاعات شخصی زیادی مثل عکس ، فیلم . فایل های زیادی که برایتان از اهمیت بسیاری برخوردار است را درسیستم لپ تاپ یا کامپیوتر خود دارید. نگه داشتن و حفظ این اطلاعات در لپ تاپ و کامپیوتر می تواند به میزان کافی مطمئن نباشد و هر لحظه ممکن است در اثر اتفاقاتی مثل انواع ویروس ها به داده های شما آسیب وارد کنند. برای اطمینان داشتن از حفظ اطلاعات شخصی و خصوصی باید از تمام داده ها پشتیبانی تهیه کنید. هارد سیلیکون قطعا انتخاب خوبی برای این امر خواهد بود.

هارد سیلیکون متعلق به کمپانی سیلیکون پاور هست و در کشور ما به عنوان یکی از بهترین مارک های لوازم جانبی محصولات خود را عرضه می کند. اکنون لوازم جانبی سیلیکون پاور شامل محصولاتی مثل درایو سالید استیتو هارد اکسترنال ، فلش مموری ،کارت حافظه، ،کارت ریدر،DRAM ماژول، است .

کمپانی مرکزی تولید کننده لوازم جانبی مثل هارد سیلیکون در کشور تایوان قرار دارد و بر تعداد شعبات آن در کشورهای مختلف دنیا افزوده می شود. کشورهایی که دارنده نمایندگی شرکت سیلیکون پاور هستند عبارتند از هلند، ژاپن، روسیه، چین، ایران و همچنین بازارهای نوظهور دیگری که برای دریافت نمایندگی از این کمپانی داوطلب هستند.

آیا هارد سیلیکون گارانتی دارد؟

کلیه لوازم جانبی که توسط کمپانی سیلیکون پاور ارائه می شود با گارانتی شرکت داده پرداز رایانه متین در بازار ایران عرضه می شوند.

شرکتی گارانتی کننده لوازم جانبی سیلیکون و هارد سیلیکون دارای ویژگی های زیر است.

این شرکت تعداد زیادی دفاتر خدمات پس از فروش را در بازار ایران دارد و پرسنل آن به خوبی بلد هستند با لوازم جانبی سیلیکون پاور کار کنند و آن را تعمیر کنند. همچنین برای دسترسی به خدمات پس از فروش بسیار آسان است. 

لوازم جانبی

برای خرید لوازم جانبی مثل هارد سیلیکون به کجا مراجعه کنیم؟

یکی از فروشگاه های خوشنام و با سابقه ای که روز به روز در حال ارائه بهترین امکانات و خدمات است و همچنین تسهیلات بسیاری برای مشتریان خود در نظر گرفته است. مثلا شما می توانید از این فروشگاه به صورت اقساطی خرید کنید. و با توجه به بالا رفتن قیمت لوازم جانبی وجود شرایط خرید اقساطی به بسیاری از افراد کمک می کند تا لوازمی که نیاز دارند را تهیه کند.

خرید هارد سیلیکون از آن نظر که دارای مقاومت بسیار بالایی است به طوری که در شرایط سخت دوام میآورد و بسیار توصیه می شود. البته کمی قیمت این هارد نسبت به سایر هارد های موجود در بازار بالاتر است ولی خرید آن به افراد حرفه ای بسیار پیشنهاد می شود.

  • th beauty
  • ۰
  • ۰

تصادف اتفاق ناخوشایندی است که امیدواریم در زندگی هیچ کس رخ ندهد. اما واقعیت زندگی این است که امکان رخ داد اتفاقات تلخ همیشه وجود دارد. بنابراین علاوه بر اینکه باید خود را در موقعیت خطر قرار ندهیم باید از قبل برای رخدادهای ناخوشایند فکری کنیم تا اگر آن اتفاق برایمان افتاد بتوانید موقعیت پیش آمده را مدیریت کنیم. 

با پرس و جو از یک موسسه حقوقی و توصیه وکیل تصادف و وکیل بیمه به این نتیجه رسیدیم که برای آمادگی داشتن در برابر حادثه تصادف بیمه کردن ماشین یک امر بسیار مهم و اجباری است.

به گفته یک وکیل تصادف افرادی که از انجام این امر و بیمه کردن ماشین خود خودداری می کنند در حین حادثه دچار سردرگمی های زیادی می شوند و مجبور می شوند با مراجعه به یک وکیل بیمه مشکل خود را برطرف کنند.

آشنایی با وظایف وکیل تصادف

اگر دچار سانحه تصادف رانندگی شدید احتمالا در آن لحظه شوک بزرگی را متحمل می شوید که خود این شوک جلوی تصمیم گیری درست در آن شرایط را می گیرد و از طرفی هم قطعا شما با قوانین و مقررات به خوبی آشنا نیستید و نمی دانید دقیقا حق با چه کسی است.

 در این هنگام چنانچه شما با یک وکیل تصادف مشورت کنید می توانید به طور دقیق متوجه شوید که برای احقاق حق خود دقیقا باید چه کار کنید. در تصادفاتی که جرحی هستند و فردی دچار جراحت و سانحه شده است حضور یک وکیل تصادف با تجربه در جریان حل پرونده لازم و ضروری است.

شما می توانید از موسسه حقوقی معتبری که وکلای با تجربه را به شما معرفی می کنند را وکیل تصادف با تجربه ای را برای رسیدگی به امور خود استخدام کنید.

آشنایی با وظایف وکیل بیمه

شما باید قبل از اینکه اتفاقی بیافتد با مشورت از یک وکیل بیمه بهترین بیمه برای ماشین خود را انتخاب کنید . توصیه موسسه حقوقی شهرداد این است که حتی کی روز هم بدون بیمه با ماشین خود تردد نکنید.

در صورتی که سانحه رانندگی اتفاق بیافتد داشتن بیمه به شما کمک میکند که با کمک یک وکیل بیمه خسارت ماشین خود را از بیمه بگیرید و اگر اتفاق ناخوشایند تری افتاد و شخص ثالثی در تصادف دچار سانحه شد با حضور یک وکیل بیمه می توانید از اداره بیمه دیه و خسارت های ناشی از تصادف را بپردازید.

اگر تصمیم به بیمه کردن ماشین خود گرفته اید و به دنبال یک وکیل بیمه حرفه ای هستید می توانید با مراجعه به یک موسسه حقوقی از مشاوره های وکیل بیمه بهره مند شوید.

علاوه بر مواردی که در بالا ذکر شد شما می توانید برای انواع مشکلات حقوقی خود با مراجعه به موسسه حقوقی از مشاوره های وکلای با تجربه در زمینه های مختلف بهره مند شوید. موسسات حقوقی این روز های امکانات مختلفی برای راحتی کار مراجعه کنندگان خود می دهد مثلا شهرداد اپلیکیشن حقوقی طراحی کرده است و شما می توانید با مراجعه به آن به مجموعه ای از قوانین و مقررات دست پیدا کنید و همچنین با وکلای شهرداد ارتباط برقرار کنید.

 

 

 

 

  • th beauty
  • ۰
  • ۰

آیا تا کنون از شما درباره‌ی بهترین شرکت سئو در تهران برای خدمات سئو سایت سراغ گرفته‌اند؟ آیا خود شما به دنبال خدمات سئو سایت هستید؟ این امکان هم وجود دارد که شما اصلا ندانید منظور از سئو چیست. در این یادداشت ابتدا مفهوم بهینه سازی موتور جستجو یا همان خدمات سئو سایت را شرح داده، و سپس معیارهایی را که برای شناخت و تعیین بهترین شرکت سئو در تهران مطرح است را بازگو خواهیم کرد.

اگر به خاطر داشته باشید در نخستین روزهایی که اینترنت در ایران و جهان مطرح شد، توده‌ای بی‌نظم و بی‌شکل از اطلاعات پراکنده و محتواهایی بود که توسط کاربران در سر تا سر جهان تولید می‌شد. پیدا کردن محتوای مطلوب در این شبکه‌ی بی‌نهایت کاری به شدت دشوار بود و موجب اتلاف زمان زیادی نیز می‌شد. به همین علت اگر در وب سایت‌های همیشگی نمی‌توانستید چیزی را که به آن نیاز دارید را پیدا کنید، این به معنی دردسر بود. برای پیدا کردن وب سایت‌های جدید باید به دایرکتوری‌های لینک مراجعه می‌کردید و از میان انبوهی لینک به دنبال مطالب مورد نظر خود می‌بودید. 

البته کاربران حرفه‌ای آن زمان می‌دانستند که موتور جستجویی به نام آلتاویستا وجود دارد که می‌تواند در زمان محتوای بی‌شمار به جای آنان به جستجو بپردازد. این موتور جستجو از اولین نسل‌های این ربات بود. اما مفهوم خدمات سئو سایت و موتور جستجو با گوگل به سطوحی جدید دست یافت. این موتور جستجو با کیفیت عملکرد بالای خود و خدمات حاشیه‌ای که ارائه می‌داد توانست به دریچه‌ای مبدل گردد که کاربران با کمک آن همواره می‌توانستند در اینترنت به سرعت به محتوای مطلوب خود دست پیدا کنند.

خدمات سئو سایت

 از همان روزها مفهوم خدمات سئو سایت و اهمیت محتوا توسط پیشگامان اینترنت و دنیای تکنولوژی مورد شناسایی و تأکید قرار گرفت.

هدف از خدمات سئو سایت

در خدمات سئو سایت هدف ما نیل به معیارهایی است که گوگل با آن ما را به عنوان یک وب سایت با کیفیت و خوب، و محتوای تولید شده توسط ما را به عنوان محتوای مطلوب شناسایی کند. با بهتر شدن هر چه بیشتر ما در این پارامترها رتبه‌ی وب سایت در لیست گوگل کمتر و کمتر می‌گردد تا به رتبه‌ی اول برسد. حضور یک وب سایت در رتبه‌های یک تا سه و صفحه‌ی اول برای کسب و کار و برندینگ آثار مالی و تجاری بی‌نظیری را به همراه دارد. مهمترین علتی که همگان به دنبال هزینه کرد در این زمینه و همکاری با بهترین شرکت سئو در تهران دارند همین منافع مالی است.

خدمات سئو سایت بهترین شرکت سئو در تهران

اما این معیارها کدامند؟ باید گفت که برای شرح این مسأله بهتر است با رویکرد تحلیلی به آن نگاه کرد. خدمات سئو سایت را به طور عادی به دو بخش اصلی سئو داخلی و سئو خارجی تقسیم می‌کنند. یک بخش فرعی نیز موسوم به سئو تکنیکال مطرح است که در حقیقت زیرمجموعه‌ و توسعه‌ای از مفهوم سئو داخلی می‌باشد. این بخش از سئو به ابعاد فنی سئو نظارت داشته و آن را مورد مداقه قرار خواهد داد.

بهترین شرکت سئو در تهران باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد

بهترین شرکت سئو در تهران شرکتی است که به تمامی این ابعاد تسلط داشته و بتواند آن را به بهترین نحو اجرا و بهبود بخشد. البته نهایی‌ترین و اصلی‌ترین شاخص کلیدی عملکرد در تعیین بهترین شرکت سئو در تهران رزومه و پیشینه‌ی کاری آنان در موفقیت در دست پیدا کردن به رتبه‌های برتر و صفحه‌ی نخست SERP گوگل است. حرفه‌ای‌گری و اخلاق حرفه‌ای نیز در شهرت و کلاس کاری یک شرکت سطح بالای سئو در تهران مطرح و مهم است.

برای مشاهده منبع مطالب و دریافت مشاوره خدمات سئو سایت لینک را مشاهده کنید.

منبع : https://seoinja.com/site-seo/

  • th beauty
  • ۰
  • ۰

حتما به این موضوع توجه کرده اید که اولین چیزی که هنگام دیدن ارقام یک سیم کارت ناخودآگاه به ذهنتان می خورد،رند بودن آن است و می تواند دید ما نسبت به آن شخص را بهتر کند. تا به حال به این فکر کرده اید که افرادی که دارای سیم کارت رند هستند، چقدر در ذهن ما برجسته ترند تا افرادی که سیم کارت عادی دارند ؟ خود شما ترجیح نمی دهید که یک سیم کارت رند که رقم هایش حاوی تاریخ تولدتان باشد، داشته باشید.

سیم کارت ایرانسل

در این پست، قصد داریم که در مورد معیارهای خرید یک سیم کارت ایرانسل صحبت کنیم؛ تا شما خوانندگان محترم این پست بتوانید با خیال راحت یک شماره رند را با کمترین قیمت ممکن خریداری کنید.

خدماتی که  دارندگان سیم کارت ایرانسل دریافت میکنند شامل تماس صوتی، اینترنت همراه بر پایه فناوری نسل ۴، اینترنت بر بستر وای فای wifi، اس ام اس و ام ام اس SMS & MMS، ایمیل ایرانسل، خدمات اینترنت پرسرعت بر روی وایمکس، سیستم E-care و Echarge، پیامک صوتی، نمای دوستان و خانواده (یافتن مکان خود و سایر مشترکین) و... است.

مزایای خرید سیم کارت ایرانسل

وضعیت اینترنت

ایرانسل همیشه جزء پیشگامان در عرصه تکنولوژی بوده است. در مورد اینترنت نیز اینچنین است. در حال حاضر نیز ایرانسل سخن از اینترنت 5G به میان آورده است.بعلاوه اینترنت ایرانسل همیشه از سرعت خوبی برخوردار است.

بسته‌های اینترنت

اگر به اپلیکیشن‌های «ایرانسل من» که مراجعه کنید به‌ وضوح می‌بینید که بسته‌های اینترنت ایرانسل بسیار گسترده‌ و متنوع‌ است.از لحاظ قیمت بسته‌ها نیز می‌توان گفت نسبت به دیگر اپراتورها که ایرانسل وضعیتی بهتر دارد. آنچه که وجه تمایز سیم کارت ایرانسل است نسبت به رقبایش است؛ بسته های پیشنهادی آن است.

بسته اینترنت ایرانسل

بسته‌های مکالمه‌

سیم کارت ایرانسل برای بسته های مکالمه خود نیز پیشنهاد ویژه ارائه میدهد. در واقع می‌توان گفت برای افرادی که با سیمکارت مکالمه‌ی زیادی انجام می‌دهند سیمکارت ایرانسل با توجه به بسته‌های مکالمه‌ای که دارد گزینه‌ی مناسبی است.

پوشش‌دهی

بررسی‌ها نشان از آن دارند که در اکثر نقاط شهری، ایرانسل وضعیت آنتن‌دهی خوبی دارد.

پشتیبانی

پشتیبانی این اپراتور در حال حاضر خوب است. پشتیبانی آن به این شکل است که هم می‌توان از طریق تماس تلفنی با کارشناسان آن صحبت کرد و هم می‌توان در قسمت مخصوص اپلیکیشن‌ به صورت چت مشکلات را با کارشناسان در میان گذاشت.

البته که در حال حاضر بسیاری از کاربران، از سیم‌کارت‌ ایرانسل استفاده می‌کنند، اما اگر قرار است فقط از یک سیم‌کارت استفاده کنید، با توجه به بررسی‌هایی که در بالا انجام دادیم انتخاب یکی از این دو اپراتور کاملاً به شما و اولویت‌های شما بستگی دارد.

دائمی یا اعتباری؟

شاید این معیار در خرید سیم کارت همراه اول مهم باشد، اما در سیم کارت های ایرانسل معیار چندان مهمی نیست. چون اولا در سیم کارت های ایرانسل با پیش شماره مخصوص سیم کارت دائمی نداریم؛ دوما به لطف خدمت تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی، شما در حال حاضر با پرداخت 50 هزار تومن، می توانید سیم کارت خود را دائمی کنید.

هزینه یک سیم کارت رند چقدر است؟

نمی شود به طور قطعی گفت؛ اما با تحقیقاتی که انجام دادیم متوجه شدیم که از حدودا 800 هزار تومن شروع می شود و تا 2 الی 3 میلیون تومن نیز بنا بر هرچه رند تر بودن سیم کارت فروخته می شود.

مهم ترین معیارهای خرید یک سیم کارت ایرانسل با شماره رند و مزایای سیم کارت ایرانسل را در این مقاله بررسی کردیم. امیدوارم از پست راضی بوده باشید. به نظر شما چه سیم کارتی از همه بهتر و رندتر است؟ در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

  • th beauty
  • ۰
  • ۰

امنیت یکی از عوامل مهم در افزایش کیفیت زندگی ما محسوب می‌شود. یکی از عواملی که امنیت منزل شما را افزایش میدهد؛ قفل دیجیتال است. اینکه اسمی از قفل های قدیمی نمی‌آوریم به دلیل امنیت پایین آن است. چرا که امروزه سارقین به راحتی میتوانند قفل های قدیمی خانه ها را باز کنند و راه حل جلوگیری از سرقت منزل، استفاده از قفل دیجیتالی است که امنیت منزل ما را تامین کند.

از دلایل دیگری که سبب شده است مردم به استفاده از قفل دیجیتال روی آورند؛ این است که دیگر استرس گم کردن کلید خانه را نخواهند داشت و فقط با استفاده از رمز یا اثر انگشت میتوان وارد منزل شد.

قفل دیجیتال

قفل دیجیتال با به کارگیری از راه های امنیتی جدید و به روز مانند استفاده از اثر انگشت و….. کمک می کند که انسان احساس امنیت بیشتری کند و بتواند از هر محیطی، به محیط منزل یا محل کار خود دسترسی داشته باشد.

قفل دیجیتالی، قفل الکترونیکی، دستگیره دیجیتال، قفل هوشمند، تقریبا تمام این کلمات بیانگر یک پدیده و یک اختراع بشری هستند. قرار نیست شما سر در گم شوید چرا که تمام این قفل های مذکور عملکرد ساده و مشابهی دارند و قیمت قفل دیجیتال به نسبت امکانات آن به شدت مناسب است. قفل هوشمند برای کنار زدن مشکلات قفل مکانیکی فلزی به بازار عرضه شده است. قرار بر این است که قفل هوشمند راه دشواری پیش پای سارقان بگذارد و به آن ها اجازه ی ورود ندهد اما قفل هوشمند این کار را چگونه انجام خواهد داد؟

جایگزین های کلید در قفل دیجیتالی

وقتی قرار است مشکلات حل شود، در گام اول بهتر است کلیدی ایجاد شود که همیشه همراه شما باشد و هیچ وقت جا نماند. قفل هوشمند بدین منظور به سراغ رمزهای عددی و اثر انگشت ( Fingerprint) رفته است. قیمت قفل دیجیتال نیز تابعی از روش های دسترسی قفل است. رمز قفل هوشمند در خاطر شما می ماند و اثر انگشت همیشه روی پوست انگشت شماست. وقتی این راه ها با هم ترکیب میشود، بالطبع یک ادغام قوی صورت گرفته چرا که اگر هر کدام را از دست بدهید دیگری وجود خواهد داشت. قرار بر انقراض کلید مکانیکی بود ولی این یک کلید یدکی در بعضی قفل های دیجیتال وجود دارد که برای مواقعی پیش بینی شده که قفل بر اثر ضربه یا حادثه ای شکسته شده است یا به هر دلیل منبع انرژی آن به پایان رسیده است.

راز محبوبیت قفل هوشمند سامسونگ چه بوده است؟

احساس امنیت و تحت کنترل داشتن اوضاع، یک جور حس فرمانروایی در مورد قفل هوشمند سامسونگ وجود دارد. اما چطور این فناوری پیشرفته توانست سریعا جایگاه خود را در بازار به دست بیاورد. در کشور ما که به شدت تحت تحریم است، قفل های سامسونگ جای خود را در بازار وسایل الکترونیکی و تکنولوژیک باز کرده اند.

لازم نیست توقعات خود را از قفل هوشمند پایین بیاورید، بالاخره یکی از مدل های قفل هوشمند سامسونگ پیدا می شود که نیازهای به جا را رفع کند. 

قفل هوشمند سامسونگ

شاید بخواهید قفل منزل بتواند با آتش نشانی تماس بگیرد؟ علاقه مندید نقش یک دیوار محافظ را داشته باشد و اگر ضربه ای به آن وارد شد با قدرت مقاومت کند؟ قفل هوشمند سامسونگ حتی این امکان را به شما می دهد که با وجود کیلومترها فاصله درب را برای عزیزانتان بگشایید. قفل دیجیتال سامسونگ برابر با یک نگهبانی سرد و گرم چشیده عمل می کند و حتی می تواند دوربین مدار بسته ی محل کار شما هم باشد.

توانایی های ویژه قفل هوشمند سامسونگ

فقط زیبایی برای شما بازارساز نمی شود. شاید بانوان را بتوان برای خرید کالایی فقط به خاطر زیبایی آن، قانع کرد ولی قفل هوشمند سامسونگ چنین محصولی نبوده است. این قفل هوشمند با سالها تلاش توانسته تا جایگاه فعلی بالا بیاید که حتی برای حمله فیزیکی هم آمادگی و برنامه ریزی مدون داشته باشد. قفل های دیجیتال سامسونگ از موارد مختلفی به جای کلید استفاده می کنند. مثلا شما می توانید قفل رمزی داشته باشید.

 همانگونه که روی کیف ها، وارد کردن رمز نقش کلید را بازی می کرد، این جا هم شما یک عدد چند رقمی را تحت یک تابع تصادفی (جا به جایی مکانی اعداد روی صفحه نمایش) وارد می کنید. اگر کسی اطراف شماست و تلاش دارد که رمز را حدس بزند، قفل دیجیتال سامسونگ او را شکست می دهد. قفل هوشمند سامسونگ در مدل های اثر انگشتی مثل SHS-H700 می تواند طرح خاص اثر انگشت هر فردی که شما می خواهید را به خاطر بسپارد و به او اجازه دهد تا از قفل عبور کند.

قفل هوشمند سامسونگ و اینترنت

به نظر من در زمان نوشتن این مطلب مهم ترین و ارزنده ترین ویژگی قفل هوشمند سامسونگ امکان اتصال به وای فای و اینترنت و برقراری ارتباط با گوشی تلفن همراه کاربر است. سوای تمام مشکلاتی که قفل مکانیکی برای شما رقم می زد، این قفل هیچ وقت نمی توانست آماری از رفت و آمد افراد را برای شما ارسال کند. قفل هوشمند سامسونگ برای هر فرد یک کارت، اثر انگشت یا رمز مخصوص تعریف کرده است. مثلا پسر کوچک من علیرضا با رمز 653214 وارد می شود، در همین حین یک پیام روی گوشی من ظاهر می شود مبنی بر اینکه علیرضا وارد منزل شده است. این سطح کنترل به خصوص برای محیط اداری تجاری عالی است. 

شرکت قفل دیجیتال آریا توانسته حتی قطعات یدکی قفل های هوشمند سامسونگ را در اختیار بگیرد تا در مورد خدمات و پشتیبانی فنی قفل هوشمند هم مشکلی شما را تهدید نکند. با خیال راحت تنها با خرید قفل هوشمند سامسونگ زیبایی و امنیت محیط را ارتقا دهید.

  • th beauty
  • ۰
  • ۰

در این مقاله از شهرداد قصد داریم در مورد قانون چک برگشتی که در سال 1400 اجرا می شود مطالبی را خدمتتان ارائه دهیم.

قانون چک برگشتی

حتما همه شما در زندگی خود نام چک برگشتی به گوشتان خورده است. یا شاید کسانی را دیده باشید که به دلیل مشکلات حقوقی چک برگشتی دچار مشکل شده اند

چه شخص صادر کننده چک و چه شخص دریافت کننده چک در صورت بروز مشکلات حقوقی چک برگشتی دچار دردسر های زیادی می شوند. حتی گاهی افرادی که چک بی محل صادر می کنند برای مجازات ممکن است پشت میله های زندان بیافتند.

از این رو دولت و بانک مرکزی تصمیم گرفتن برای جلوگیری از بروز چنین اتفاقاتی قانون چک برگشتی را به روز کنند. 

قانون چک برگشتی چه تغییری نسبت به گذشته داشته است؟

در گذشته دسته چک ها توسط هر بانکی به صورت مجزا صادر می شد و هر بانکی برای خودش یک دسته چک داشت اما در قانون چک برگشتی جدید، دسته چک توسط سامانه صیاد صادر می شود.

در گذشته دسته چک های هر بانک مختص خودش بود و رنگ و شکل شمایل دسته چک های هر بانک منحصر به همان بانک بود.در قانون چک برگشتی جدید دسته چک ها یکسان سازی شده اند و همه دسته چک ها به یک شکل و یک رنگ و دارای یک کد 16 رقمی صیاد می باشد.

در گذشته هر شخصی که به بانک مراجعه می کرد کی توانست دسته چک بگیرد. حتی اگر حسابش خالی بود!

در قانون چک برگشتی جدید، سامانه صیاد دسته چک را فقط برای افرادی که وضعیت استعلام سفیدی دارند صادر می کند. همین مورد که برای صدور دسته چک افراد اعتبار سنجی می شوند خود یک مورد بسیار مثبت می باشد و مشکل کشیدن چک های بی محل رفع می گردد.

در گذشته اگر از کسی می خواستید چکی دریافت کنید هیچ استعلامی نمی توانستید از سابقه فرد بگیرید و تنها باید به اعتباری که خود فرد نزد شما داشت اعتماد می کردید .

اما امروزه با این قانون چک برگشتی جدید می توانید به راحتی با یک پیامک و یا توسط اپلیکیشن هایی که روی گوشی شما نصب می شود از چکی که می خواهید دریافت کنید استعلام بگیرید و سابقه چک های فرد را متوجه شوید.

با قانون چک برگشتی جدید هر فردی که می خواهد چکی را صادر کند باید در سامانه صیاد که سامانه بانک مرکزی می باشد اطلاعات چک صادر شده را ثبت کند.

با راه اندازی سامانه آنلاین صیادی شناسایی و اعتبار سنجی مشتریان به راحتی انجام می گیرد. همین امر باعث کاهش آمار چک های برگشتی می شود.

قانون چک برگشتی جدید

با وجود قانون جدید چک برگشتی تکلیف چک های قدیمی چه می شود؟

چک های قدیمی تا مرداد ماه اعتبار دارد و پس از آن فقط در شعبه بانک صادر کننده اعتبار دارد.

و دیگر در شعب سایر بانک ها اعتبار ندارد.

طبق اعلام صورت گرفته چک‌هایی که از ابتدای شهریور ماه صادر شوند، فاقد اعتبار خواهند بود و در بانک‌ها پذیرفته نمی‌شوند. چک‌های قدیمی نیز با مراجعه به بانک صادر کننده وارد سامانه صیاد خواهند شد و اعتبار آن‌ها تنها در این صورت باقی خواهد ماند.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مراجعه به اپلیکیشن حقوقی شهرداد با وکلا و مشاوران  شهرداد در ارتباط باشید.

 

  • th beauty
  • ۰
  • ۰

حتما همه شما با چک برگشتی و معضلاتی که به وجود می آورد آشنایی دارید. چک برگشتی به معضلی تبدیل شده است که افراد مخصوصا کسبه و تجار که برای خرید های عمده خود و جابجایی پول نیاز به چک دارند دچار نگرانی در این مورد شده اند و به دنبال راهی برای اطمینان پیدا کردن از چکی که می خواهند دریافت کنند می گردند.

استعلام چک برگشتی با کد ملی یکی از سوالاتی است که افراد زیادی از ما می پرسند برای اینکه ببینند آیا استعلام چک برگشتی با کد ملی امکان پذیر است یا نه؟

قانون استعلام چک برگشتی با کد ملی

جواب ما یه این سوال منفی است. استعلام چک برگشتی با کد ملی غیر ممکن است. شاید فکر کنید که چقدر خوب میشد که به راحتی و با کد ملی میشد که چکی که قرار است دریافت شود را استعلام کرد تا دیگر نگرانی بابت چکی که می خواهیم دریافت کنیم وجود نداشته باشد.

بانک مرکزی برای رفع همه مشکلات ناشی از چک و چک برگشتی قانون جدیدی تصویب کرده است و بر اساس این قانون می توان از وضعیت موجودی دارنده حساب و صادر کننده چک، سابقه او در صادر کردن چک در قدیم پی ببرد.

اما ما گفتیم که استعلام چک برگشتی با کد ملی امکان پذیر نیست، پس راه استعلام و شناسایی در این زمینه چیست؟ برای این منظور همه دسته چک ها تبدیل به چک صیادی شده اند.

چک صیادی چیست؟

چک صیادی چک های یک شکل و یک رنگی هستند که با هدف یکپارچه ‌سازی و استاندارد سازی طراحی‌ شده و هویت اوراق بهادار را پیدا خواهد کرد. طبق روال جدید، دیگر شعب بانکی مرجع صدور دسته‌چک نیستند و متقاضی دسته‌چک از طریق سامانه بانک مرکزی باید ابتدا اعتبارسنجی شود و در صورتی که دارای اعتبار بود دسته چک برایش صادر می شود.

فردی که چک صیادی دریافت می کند باید کد 16 رقمی که بر روی چک درج شده است را در سامانه صیاد بانک مرکزی وارد کند. 

بنابراین کسی که قصد دریافت چک از آن شخص را دارد می تواند به جای استعلام چک برگشتی با کد ملی با مراجعه به سامانه صیاد به راحتی اعتبار چک را استعلام کند.

نحوه استعلام چک صیادی

در این سامانه، امکان استعلام هر برگ چک با توجه به شناسه استعلام تولیدی توسط بانک مرکزی، فراهم‌ شده تا امنیت بیشتری در حوزه مبادلات چک ایجاد شود. 

افراد می توانند با ارسال شناسه استعلام ۱۶ رقمی مندرج در چک های صیادی به سامانه استعلام پیامکی بانک با سرشماره ۷۰۱۷۰۱  و در قالب  شناسه استعلام ۱۶ رقمی*۱*۱   از وضعیت اعتباری صادرکننده چک از نظر تعداد و مبلغ چک های برگشتی ثبت شده نزد بانک مرکزی مطلع شوند.

پاسخ استعلام به چه صورت است؟

وضعیت سفید: صادرکننده چک فاقد هرگونه سابقه چک برگشتی بوده یا در صورت وجود سابقه، تمامی موارد رفع سوء اثر شده است.

وضعیت زرد: صادرکننده چک دارای یک فقره چک برگشتی یا حداکثر مبلغ ۵۰ میلیون ریال تعهد برگشتی است.

وضعیت نارنجی:‌  صادرکننده چک دارای دو الی چهار فقره چک برگشتی یا حداکثر مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال تعهد برگشتی است.

وضعیت قهوه ای: صادرکننده چک دارای پنج تا ده فقره چک برگشتی یا حداکثر مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال تعهد برگشتی است.

وضعیت قرمز: صادرکننده چک دارای بیش از ده فقره چک برگشتی یا بیش از مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال تعهد برگشتی است.

استعلام چک برگشتی با کد ملی

کلام آخر

با توجه به مطالب بیان شده دریافتید که در قانون جدید چک برگشتی به جای استعلام چک برگشتی با کد ملی می توان توسط کد صیادی درج شده بر روی چک ها آن را استعلام کرد.

در صورتی که در این زمینه سوال بیشتری دارید می توانید با مراجعه به اپلیکیشن قوانین و مقررات شهرداد با وکلای ما تماس برقرار کنید.

 

  • th beauty
  • ۰
  • ۰

بسیاری از افراد که قصد طلاق توافقی دارند؛ ترجیح میدهند با کمک یک وکیل طلاق توافقی این کار را انجام دهند تا در کمترین مدت زمان ممکن این کار انجام شود و چون در صورت حضور وکیل طلاق توافقی نیاز به حضور هیچ یک از زوجین نیست و از تنش و اختلافات احتمالی زوجین در ملاقاتی که با یکدیگر دارند جلوگیری می شود. پس بسیاری از افراد به داشتن یک وکیل خبره در این زمینه روی آورده‌اند.

وکیل طلاق توافقی

داشتن وکیل طلاق توافقی یکی از بهترین راه ها برای انجام طلاق توافقی است. چرا که طلاق توافقی برخلاف اینکه ساده به نظر می رسد، جزئیات و پیچیدگی های خود را دارد.

به طور کلی برای انجام کلیه پرونده‌های حقوقی از جمله طلاق توافقی حضور یک وکیل خبره اهمیت بالایی دارد. به عنوان مثال در تنظیم دادخواست طلاق توافقی که در حکم پی و بنیان مراحل و روند دادگاه را دارد؛ در صورتی که اشتباهی رخ دهد آثار حقوقی مهمی را به دنبال خواهد داشت در نتیجه نیاز به حضور یک وکیل کاربلد در این زمینه است.

همه این موارد نشان دهنده اهمیت سپردن مراحل طلاق به وکیل طلاق توافقی است. اما یافتن یک وکیل طلاق توافقی مجرب و آشنا به تمام مراحل با تجربه بالا در این زمینه می تواند کار سختی باشد. در این مقاله قصد داریم علاوه بر شمردن وظایف وکلا در این زمینه، روش‌هایی برای یافتن بهترین وکلا برای پرونده طلاق توافقی را شرح دهیم. با ما همراه باشید.

وظایف وکیل طلاق توافقی چیست؟

قبل از انتخاب وکیل طلاق توافقی، باید تا حدودی به مشکل خود و راه حل های قانونی آن و وظایف یک وکیل خوب آگاهی داشته باشید تا بتوانید از مهارت وکیل خود اطمینان حاصل کنید.

اولین وظیفه وکیل طلاق توافقی، ارائه مشاوره به بهترین و ساده ترین شکل ممکن می‌باشد. چرا که در پرونده‌های خانواده و به خصوص طلاق توافقی، اصل برا توافق و سازش است. بعلاوه وکیل طلاق توافقی مانند سایر وکلا وظایفی مانند حضور به موقع در محاکمه قضایی به عنوان نماینده موکل، جستجو برای تحقق حقوق موکل خود، ارائه به موقع اسناد و شواهد به دادگاه و... را به عهده دارد.

یکی از مراحلی که باید توسط وکیل طلاق توافق طی شود و اهمیت بالایی در روند رسیدگی به پرونده دارد، تنظیم دادخواست است. وظیفه دیگر یک وکیل مجرب در این زمینه تنظیم دادخواست طلاق توافقی به شکل درست و اصولی است. چرا که تنظیم دادخواست نقش اساسی در سایر مراحل طلاق طی میکند و در صورت اشتباه در تنظیم دادخواست ممکن در طی مراحل بعدی مشکلاتی برای طرفین ایجاد شود.

تنظیم دادخواست

انتخاب بهترین وکیل طلاق توافقی

بهترین وکیل طلاق توافقی کسی است که در حوزه دعاوی خانوادگی فعالیت داشته باشد و نه تنها به تمامی قوانین در امور طلاق و خانواده مسلط باشد، بلکه به کلیه قوانین مربوطه نیز مسلط باشد و با استفاده به موقع از قوانین، موجب پیروزی موکل خود در جلسات دادگاه شود. 

اما علاوه بر تخصص در کار و دانش بالا در زمینه قوانین حقوقی، رازداری یکی از ویژگی های وکیل طلاق توافقی حرفه ای است.

وکیل خانواده خوب، کسی است که اسرار و اطلاعات موکل را نزد خود نگه داشته و این اطمینان را به او بدهد که در مقابل صداقت موکل هیچ جای نگرانی وجود ندارد

هزینه وکیل طلاق توافقی

هزینه وکیل طلاق توافقی نیز بستگی به تخصص و تجربه وکیل دارد. پیشنهاد میکنم برای یافتن بهترین وکیل با توجه به بودجه خود، به اپلیکیشن حقوقی شهرداد مراجعه کنید. همچنین شما میتوانید برای تنظیم دادخواست طلاق توافقی از وکلای شهرداد مشاوره حقوقی دریافت کنید.

 

  • th beauty