مجله ی زیبایی و سلامتی

  • ۰
  • ۰

 

امروزه عمل های زیبایی در بین همه افراد در جوامع مختلف بسیار گسترش یافته است. عمل زیبایی اگر درگذشته بیشتر بین خانم ها رواج داشت امروزه جنسیت نمی شناسد. در بین عمل های زیبایی، عمل بینی بیشترین ضریب نفوذ را دارد و حتی سن افرادی که به این نوع عمل گرایش دارند پایین آمده است. 

کسانی که بینی استخوانی دارند از بابت عمل بینی خیالشان راحت تر است. این افراد حتی می توانند بینی خود را به صورت عروسکی عمل کنند. غضروف بینی این افراد محکم است و پزشک جراح با تراشیدن آن به راحتی می تواند آن را تغییر دهد. 

جراحی بینی گوشتی

اما بیشتر نگرانی ها برای افرادی است که بینی گوشتی دارند. عمل بینی گوشتی به مراتب سخت تر از عمل بینی استخوانی است. غضروف بینی های گوشتی نرم است و تراشیدن آن سخت. عمل بینی گوشتی برای از بین بردن افتادگی و کوچک کردن سایز بینی انجام می شود. این نوع بینی ها دارای پوستی ضخیم تر هستند و زیر این پوست غغد چربی زیادی وجود دارد. در قدیم بعد از گذشت چند ماه از عمل بینی گوشتی فرم بینی به دلیل نرم بودن غضروف و حالت نگرفتن آن دوباره به حالت قبل بر میگشت. افرادی که این نوع بینی را داشتند باید مدت خیلی بیشتری از چسب استفاده می کردند تا به حالت دهی و فرم گرفتن بینی کمک می کردند. اما باز هم نوک بینی افتاده می شود. بعد از چندی این باور در بین این افراد جا افتاد که عمل بینی گوشتی فایده ای ندارد و دوباره به حالت اول برمیگردد. 

اما با پیشرفت علم و استفاده از تکنولوژی به روز در پزشکی این مشکل برطرف شده است و باید این خبر خوب را مژده دهیم که عمل بینی گوشتی دیگر برگشت پذیر نیست.

عمل بینی گوشتی به روش جدید

در روش های مدرن و پیشرفته عمل بینی گوشتی به این صورت انجام می پذیرد که با قسمتی از غضروف تیغه بینی برداشته می شود و روی نوک بینی قرار می گیرد. این کار باعث تقویت و استحکام غضروف نوک بینی می شود از افتادگی نوک بینی جلوگیری می کند. در واقع عمل بینی گوشتی با تقویت غضروف بینی انجام می شود.

اما در نظر بگیرید که در عمل بینی گوشتی باید کمی بیشتر تحقیق کنید تا بتوانید پزشکی را انتخاب کنید که هم مهارت و تجربه این نوع عمل بینی را داشته باشد هم از روش جدید عمل بینی گوشتی استفاده کند تا بینی شما برگشت پذیر نشود.

عمل بینی گوشتی

بعد از عمل مراقبت بیشتری نیاز دارید. به مدت بیشتری چسب بینی را بزنید. تا چند ماه بعد از عمل سعی کنید از عینک طبی و آفتابی استفاده نکنید چون سنگینی این نوع عینک ها به بینی تازه عمل شده فشار وارد می کند و روی فرم گرفتن تاثیر منفی می گذارد. از پزشک جراحتان بخواهید که طریقه چسب زدن درست را به شما آموزش دهد.

برای تحقیق کردن در مورد عمل بینی گوشتی به روش جدید پیشنهاد می کنیم به سایت دکترتهران بیوتی مراجعه کنید و اطلاعات بیشتر کسب کنید و نمونه کارهای ایشان در زمینه عمل بینی گوشتی مشاهده کنید تا بشیشتر در این زمینه اطلاعات داشته باشید. 

 

  • ۹۹/۰۴/۰۳
  • th beauty

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی