مجله ی زیبایی و سلامتی

  • ۰
  • ۰

عمل بینی ترمیمی یا ثانویه معمولاً زمانی انجام می‌شود که بیمار، خواه جراحی اول از نوع زیبایی بوده و یا درمانی، از نتیجه عمل خشنود نیست و برای برطرف کردن ناخشنودی نیاز به جراحی مجدد دارد. البته لازم بذکر است که اگر بیماران قبل از انجام جراحی راهنمای قبل و بعد از عمل بینی را مطالعه و رعایت کنند احتمال نیاز پیدا کردن به جراحی ترمیمی بسیار کاهش می یابد. عمل بینی ترمیمی باید با دقت و ظرافت بیشتری انجام شود چرا که قرار است روی بافتی که یک بار دست خورده عمل جدیدی انجام شود که این کار بسیار مشکلی است.

زمان ایده آل انجام این جراحی

 حداقل یک سال باید از انجام عمل اولیه بگذرد؛ چرا که معمولاً نتیجه نهایی عمل بعد از یک سال مشخص میشود. در این مدت تورم و زخم‌های داخلی به طور کامل بهبود می یابند. همچنین، به خاطر داشته باشید که از انجام این عمل باید یک انتظار واقع گرایانه داشته باشید و خیلی رویایی فکر نکنید؛ چرا که با توجه به دشواری عمل، کسب نتیجه مطلوب نیز کار سختی خواهد بود

بنابراین، در صورتی که نیت انجام این کار را دارید، بهتر است شتاب نکنید و در انتخاب متخصص عمل بینی ترمیمی دقت نمایید.

عمل بینی ترمیمی

ویژگیهای یک جراح ماهر ترمیم بینی

  • با توجه به اینکه این عمل نسبت به جراحی اولیه پیچیدگی بیشتری دارد، مراقبت‌های بیشتری پس از انجام عمل ثانویه مورد نیاز است. از آنجا که احتمال اینکه بافت داخلی بینی شما آسیب دیده باشد، وجود دارد بنابراین یک جراح با تجربه و ماهر حتماً اطلاعات لازم را در مورد مراقبتهای قبل و بعد از عمل بینی ترمیمی در اختیار بیماران خود قرار می دهد.
  • بخاطر داشته باشید که مدت زمان انجام این عمل طولانی است، بهتر است جراحی را انتخاب نمایید که توانایی لازم برای مدیریت روند انجام جراحی را داشته باشد.
  • در برخی موارد، عمل بینی ثانویه اولین و آخرین راه پیش روی شما و در صورتی که بهترین جراح بینی ترمیمی را انتخاب کرده باشید قطعاً شما را از سایر روش های موجود برای رفع مشکل تان آگاه خواهد کرد.
  • با وجود اینکه بسیاری از افراد به بینی‌های قوس‌دار علاقه دارند، اما این روش جراحی چندان توصیه نمی‌شود؛ چرا که قسمت عمده‌ای از بافت‌های بینی در این روش از بین می‌رود. بنابراین، بهترین جراح بینی ترمیمی به جای اینکه از میزان بافت‌های باقی‌مانده مجدداً کم کند، تلاش می‌کند تا پشت بینی را تقویت کند که ظاهری طبیعی‌تر به آن ببخشد. انجام این کار، به مراتب سخت‌تر از برداشتن بافت بینی است.
  • با توجه به اینکه در جراحی نخست، تعدادی برش و زخم در بینی ایجاد شده، در جراحی ثانویه امکان ایجاد برش‌های متعدد وجود ندارد. بنابراین، بهترین جراح بینی ترمیمی باید بتواند با اختیارات محدود، برش‌های مورد نیاز را ایجاد و ترمیم را آغاز کند.
  • برای ایجاد فرم جدید، به هیچ وجه نباید به سوراخ‌های بینی دست زده شود. چرا که تغییر ظاهری سوراخ بینی، به وضوح گویای انجام عمل بینی است و این مسئله برای افرادی که خواهان بینی با شکل طبیعی هستند، چندان مورد قبول نیست.
  • عمل بینی ثانویه

انتخاب بهترین جراح برای عمل ترمیمی بینی

برای دستیابی به این منظور از نمونه کارهای جراحان دیدن کنید. جهت اطمینان بیشتر، اطلاعات تماس افرادی که تاکنون نزد او این جراحی را انجام داده‌اند به نحوی بدست آورده و با آنها صحبت کنید. حتماً با خود جراح یک جلسه مشاوره داشته باشید و خواسته خود را به طور دقیق برای جراح مشخص کنید همچنین اطلاعات کاملی از سوابق پزشکی‌تان در اختیارش قرار دهید و نکته آخر اینکه حتماً از وی بخواهید شما را در جریان روند انجام جراحی، مراقبت‌های لازم و هزینه مورد نیاز قرار دهد.

می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه از مشاوران و متخصصان سایت دکتر تهران بیوتی نیز بهره ببرید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی