مجله ی زیبایی و سلامتی

  • ۰
  • ۰

 

امروزه وقتی با دقت به صورت افراد نگاه می اندازیم می بینیم که تقریبا همه بینی های خود را عمل کرده اند. اگر در قدیم عمل زیبایی بینی را خانم ها و دختران جوان انجام می دادند اما امروزه با به وجود آمدن متدهای جدید و نوین جراحی بینی آقایون هم بینی خود را عمل زیبایی بینی می کنند.

اما آیا همه افراد با عمل زیبایی بینی زیبا شده اند؟ این عمل جراحی می تواند چقدر روی زیبایی شما تاثیرگذار باشد؟

در این مقاله می خواهیم راجع به نکاتی صحبت کنیم که با کمک آنها بتوانیم برای عمل زیبایی بینی خود به گونه ای تصمیم بگیریم که در نهایت عمل زیبایی بینی روی صورتمان بنشیند و چهره مان را دلنشین کند.

عمل زیبایی بینی

عمل زیبایی بینی با کدام مدل به صورت شما می آید؟

جراحی بینی با هدف زیبایی به سه دسته کلی عروسکی یا فانتزی، نیمه فانتزی و طبیعی تقسیم می شود. قبل از اینکه برای عمل زیبایی بینی تصمیم بگیرید و اقدام کنید ببینید می خواهید بینی تان چه شکلی باشد. اگر بینی گوشتی دارید بهتر از بینی خود را طبیعی عمل کنید. غضروف تیغه بینی شما نرم است. با اینکه بینی شما با متد جدید جراحی می شود و در این روش نوک بینی شما تقویت غضروفی می شود اما با هم بهتر است که عمل بینی عروسکی را فراموش کنید. تا در نهایت از نتیجه عمل زیبایی بینی تان راضی باشید.

و اما اگر بینی شما استخوانی است، می توانید از هر سه مدل جراحی زیبایی بینی استفاده کنید. اما دقت کنید باید بینی به صورتتان بنشیند. بهترین نوع عمل زیبایی بینی برای آقایون جراحی بینی نیمه فانتزی است. در این روش عیوب ظاهری مانند قوس روی تیغه بینی و انحراف آن برطرف می شود و کمی نوک بینی به سمت بالا کشیده می شود، در نتیجه روی تیغه بینی قوس کمی شکل می گیرد. این مدل جراحی بینی را آقایان بیشتر می پسندند. به این دلیل که ابهت و مردانگی چهره آن تحت تاثیر قرار نمی گیرد.

اما اکثر خانم ها به طرف عمل زیبایی بینی فانتزی می روند. دوست دارند بینی شان دارای قوس بیشتری باشد و نوک بینی به طرف بالا کشیده باشد. اگر استخوان بندی ریز و صورت به اصطلاح بی بی فیسی دارید این نوع عمل بینی می تواند صورتتان را زیباتر کند. اما اگر جزء خانم ها با استخوان بندی درشت هستید . صورت به نسبت بزرگتری دارید پیشنهاد می کنیم به عمل زیبایی بینی با مدل نیمه فانتزی فکر کنید.

البته در عمل زیبایی بینی موارد زیادی تاثیر گذار است. اینکه شما چه مدلی را انتخاب کنید و به صورتتان می آید در یک جلسه مشاوره که پزشک جراح تان دارید مشخص می شود. 

در انتخاب پزشک جراح بسیار دقت کنید. پزشکی را انتخاب کنید که تجربه و تخصص بالایی در عمل زیبایی بینی با مدل های مختلف داشته باشد. چرا که تبحر پزشک می تواند روی نتیجه عمل شما تاثیرگذار باشد.

عمل زیبایی بینی

اما همه چیز به قبل عمل بینی مربوط نمی شود. نباید مراقبت های بعد از عمل زیبایی بینی را دست کم گرفت. اگر از بینی تازه جراحی شده تان به خوبی مراقبت نکنید می تواند باعث انحراف و بد فرم گرفتن شود و شما را مجبور به عمل ترمیمی بینی کند.

یکی از مواردی که نباید هیچ وقت فراموش کنید این است که طرز درست زدن چسب بینی را از پزشک تان بپرسید. اگر شما دارای بینی گوشتی بودید و آن را عمل کردید بهتر است به مدت بیشتری به بینی چسب بزنید تا به حالت گرفتن آن کمک کنید. از عینک آفتابی و طبی تا مدتی استفاده نکنید تا سنگینی این عینک ها موجب نشود بینی شما بد حالت شود و رد عینک روی بینی شما بماند.

اگر بتوانید به درستی راجع به مدل عمل بینی تان تصمیم بگیرید، پزشک متخصصی را انتخاب کنید و سپس مراقبتهای بعد عمل را به خوبی رعایت کنید می توانید مطمئن باشید که بعد از عمل زیبایی بینی چهره بسیار زیبا ئ دلنشینی خواهید داشت. 

برای مشاهده نمونه کارهای یک پزشک باتجربه به drtehranbeauty مراجعه کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی