مجله ی زیبایی و سلامتی

  • ۰
  • ۰

 

در فیلم های هالیودی بیشتر شرکت ها و سازمان ها از تکنولوژی های شناسایی و احراز هویت بیومتریک استفاده می کنند. وقتی صبح کارمند قصد ورود به شرکت را دارد، انگشت سبابه ی خود را روی اسکنر دستگاه قرار می دهد و ساعت حضور و نام وی در حافظه ی دستگاه ثبت می شود. در زمان برگشت و تعطیلی کار هم همین اتفاق تکرار می شود. قفل هایی وجود دارند که از همین روش ها به علاوه ی فناوری های امنیتی برای باز و بسته کردن زبانه قفل استفاده می کنند. در این مطلب می خواهیم به استفاده های این قفل اثر انگشتی و دلایل محبوبیت جهانی این قفل ها بپردازیم و بررسی کنیم که چرا در کشور ما کمتر استفاده شده اند.

قفل اثر انگشتی هوشمند

سازنده های قفل اثر انگشتی

شرکت سامسونگ توانسته به زمینه ی قفل های هوشمند ورود کرده و موفق نیز باشد ولی چرا ؟ ساخت قفل های الکترونیکی شباهت بسیار زیادی به تلفن های هوشمند دارد. قفل اثر انگشتی یک اسکنر اثر انگشت و یک حافظه ی ثبتی دارد که برای معرفی یک نفر به این قفل لازم است دو یا سه بار انگشت وی روی دستگاه قرار داده شود. شرکت شیائومی به تقلید از سامسونگ به این زمینه وارد شده و توانسته به سرعت روی قفل های اثر انگشتی به موفقیت برسد. قبل از این ها قفل های دیجیتال توسط شرکت های تخصصی تری در اروپا و آمریکا تولید می شد. شرکت های مثل یال و الکسا و های وان. معمولا وقتی وسیله ای به تولید شرق آسیا می رسد یعنی تقاضای آن از عرضه سبقت گرفته و سودآوری تولید آن به حد بالایی رسیده است.

چرا به قفل اثر انگشتی احتیاج است؟ 

برترین سطح امنیت در کنار عدم احتیاج به کلید و یک کنترل سراسری به رفت و آمد های قفل اثر انگشتی، یعنی خیالی راحت برای شما. شاید دوست باشید لیستی از اسم و ساعت ورود خروج اعضای خانواده داشته باشید یا اینکه مجبور نباشید دسته کلیدی به فرزند کوچکتان بسپارید که هفته ای یکبار آن را گم کند و نیاز به ساخت کلید جدید داشته باشید. پس با خرید قفل اثر انگشتی شما با یک تیر چند نشان زده اید.

قفل اثر انگشتی درب منزل

قیمت قفل هوشمند اثر انگشتی چه قدر است؟

وقتی قرار است یک نگهبان حرفه ای و شیک برای شرکت و منزل خود استخدام کنید باید به فکر هزینه ی آن هم باشید. ولی در مورد قفل اثر انگشتی بدون شک ناآگاهی بیشتر از هزینه در کشور ما تاثیر گذار بوده است. قیمت بهترین برندهای این قفل هوشمند در وضعیت فعلی ریال در بازه ی 10 تا 20 میلیون تومان است. هزینه خرید قفل اثر انگشتی که سالها می تواند امنیت شما را تضمین کند برابر با یک گوشی هوشمند ساده در بازار تکنولوژی ایران است. تصمیم قطعا با شماست پس اگر می خواهید در رابطه با قفل های اثر انگشتی درب منزل بیشتر بدانید به وب سایت قفل دیجیتال بارمان به آدرس digitaldoorlock.ir رفته و از صفحه محصولات و مجله ی قفل دیجیتال آن ها دیدن کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی