مجله ی زیبایی و سلامتی

  • ۰
  • ۰

 

آیا شما صاحب یک کسب و کار تجاری هستید؟ آیا شما قصد انجام یک پروژه مرتبط با صنعت را دارید؟

اگر جواب شما بله باشد، پس به احتمال فراوان راهتان به بازار خرید کاسه نمد و بلبرینگ برای اطلاع از قیمت بلبرینگ و کاسه نمد خورده است. این بازار همانند بازارهای دیگر تجاری ایران پر از واسطه گر و دلال است که برای افزایش حاشیه سود، دست به هر کاری می زنند و مشتری را به اصطلاح سر کیسه می کنند. به خاطر همین اطلاع داشتن از قیمت بلبرینگ در بازار و هم چنین قیمت کاسه نمد برای خرید کاسه نمد الزامی است.

ما در این مقاله به بررسی این موضوع می پردازیم تا شما بتوانید از قیمت بلبرینگ روز اطلاع کسب کنید و با اطمینان کافی به خرید بلبرینگ بپردازید. پس با ما همراه باشید.

بلبرینگ چیست؟

بلبرینگ یکی از قطعات صنعتی موجود در بازار است که کاربردهای بسیار فراوان و زیادی دارد.

 به طور کلی می توان گفت که هر قطعه ای در بازار صنایع مختلف، نیاز به چرخش و دوران داشته باشد، در تولید آن از بلبرینگ استفاده می شود. 

برای مثال در طراحی اجزای 2 (یکی از دروس رشته مکانیک)، در طول ترم یک پروژه مهندسی طراحی گیربکس (چرخدنده) به دانشجویان داده می شود و دانشجویان بنابر طراحی مد نظر خود، باید از یک یا چند بلبرینگ استفاده کنند.

بلبرینگ انواع مختلف فراوانی دارد که به صورت خلاصه به شرح زیر است:

  1. بلبرینگ شیار عمیق

  2. بلبرینگ کف گرد

  3. بلبرینگ خود تنظیم

  4. بلبرینگ تماس زاویه ای

و…..

قیمت بلبرینگ صنعتی

چه عواملی بر قیمت بلبرینگ تاثیر می گذارند؟

برای اینکه بدانیم چه عواملی بر قیمت بلبرینگ صنعتی تاثیر می گذارند، باید به این موضوع دقت کنیم که جنس بلبرینگ، نوع بلبرینگ، برند سازنده بلبرینگ و کیفیت متریال ساخته شده همگی بر قیمت بلبرینگ موثرند. 

مثلا در بین انواع مختلف بلبرینگ، قیمت بلبرینگ خود تنظیم از همه گرانتر است؛ زیرا این بلبرینگ از سیستم پیچیده تری برای دفع بار استفاده می کند.

هم چنین در مورد تاثیر برند سازنده بر قیمت بلبرینگ، می توان گفت که برای مثال، برند skf جزو برندهای معروف و پرسابقه در این موضوع است که حتی به تولید بلبرینگ برای فضاپیماها نیز می پردازد.

متریال و کیفیتی که این شرکت در زمینه ساخت بلبرینگ به کار می برد، بسیار متفاوت با یک برند ارزان قیمت ایرانی می باشد. پس هنگام خرید بلبرینگ حتما به این موضوع توجه نمایید.


 

برای خرید یک کاسه نمد مناسب چه کاری انجام دهیم؟

این سوال را خیلی می شنویم که برای خرید کاسه نمد از کجا و چه طور اقدام کنیم. به طور کلی می توان گفت که هنگام خرید یک کاسه نمد با نکاتی همانند همان نکاتی که در هنگام خرید بلبرینگ رعایت می کردیم، دقت کنیم. 

برای مثال، اول از همه باید بدانیم که کاسه نمد ما برای چه مصرفی است. اگر برای دماهای بسیار بالا می باشد، خرید کاسه نمد سیلیکونی به دلیل تحمل دمای بالا گزینه مناسبی برای خرید کاسه نمد می باشد. پس هنگام خرید کاسه نمد به این موضوع دقت کنید.


 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی