مجله ی زیبایی و سلامتی

  • ۰
  • ۰

عمل بینی با قالب کنترلی یکی از بهترین مدل های جراحی بینی می باشد. در بیشتر موارد جراحی زیبایی بینی ، جراح باید کنترل کند که آیا قسمت های مختلف بینی متقاضی به خوبی شکل گرفته است یا خیر و اصلاح شکل ها را اصلاح کند. از آنجا که جراحان ابزاری برای اندازه گیری تغییرات حین جراحی ندارند ، مجبورند با استفاده از چشم غیرمسلح تصمیم بگیرند که آیا پیکربندی را اصلاح کنند یا خیر ، که می تواند باعث شود نتیجه متفاوت از آنچه متقاضی فکر می کند متفاوت باشد. من 5 قالب کنترل سفارشی برای کنترل درستی مراحل مختلف عمل در حین جراحی طراحی کردم تا خطاهای جراح را به حداقل برسانم. استفاده از این قالب های کنترل جراح را قادر می سازد تصمیم بگیرد که آیا قسمت مختلف بینی را برای دستیابی به بهترین نتیجه تغییر دهد.

عمل بینی با قالب کنترلی

شرح جراحی مربوطه

به طور کلی ، در عمل جراحی زیبایی بینی ، پس از انجام تزریقات و برش های موضعی ، با تشریح سطح زیر پریوست ، فلپ پوست و بافت نرم ساخته می شود. بنابراین ، برداشتن قوز و اصلاح پشتی یا باید با استفاده از استئوتوم یا پشت پا انجام شود. سپس سپتوپلاستی به طور دقیق پیوند برداشت انجام می شود. اصلاح نوک با برش و دوخت غضروف های جانبی تحتانی حاصل می شود. با توجه به ترجیح جراح ، برخی از پیوندهای غضروفی ممکن است برای حمایت از ساختار بینی مانند پیوند کولوملار ، گرافت پخش کننده و آلار مورد نیاز باشد. استئوتومی داخلی و جانبی با احترام انجام می شود.

قسمت نهایی جراحی زیبایی بینی اصلاح آلار با ایجاد برشهای آلار و دوختن آنها (در صورت نیاز) است. در پایان عمل ، آتل خارجی روی اسکلت بینی ثابت می شود تا استخوان های بینی در موقعیت مناسب قرار گیرند.

تمام موارد فوق فقط توسط جراح بصری کنترل می شوند و هیچ دستگاه استانداردی برای بررسی درستی تغییرات و روش کار وجود ندارد. به همین دلیل جراحان مختلف به دلیل تصمیمات مختلفی که در حین جراحی توسط جراح جداگانه گرفته اند ، به نتایج مختلفی می رسند. اگر تصمیمات جراح متقاضیان را به سمت فرم بینی مطلوب سوق ندهد ، در نهایت می تواند بیماران ناراضی و ناراضی داشته باشد. روش جراحی زیبایی بینی سنتی به دلیل خطر بالای خطاهای جراح در حین عمل ، می تواند خطر عدم رضایت متقاضیان را افزایش دهد. خلاصه مختصر اختراع

عمل بینی با قالب کنترلی

شرح مشکل

در بیشتر موارد جراحی زیبایی بینی ، لازم است که جراح دقت عمل جراحی را بررسی کرده و تغییر شکل ها را اصلاح کند. از آنجا که جراحان ابزاری برای اندازه گیری تغییرات حین جراحی ندارند ، مجبورند با استفاده از چشم غیرمسلح تصمیم بگیرند که آیا پیکربندی را اصلاح کنند یا خیر ، که می تواند باعث شود نتیجه متفاوت از آنچه متقاضی فکر می کند متفاوت باشد.

من 5 قالب کنترل سفارشی برای کنترل درستی مراحل مختلف عمل در حین جراحی طراحی کردم تا خطاهای جراح را به حداقل برسانم. استفاده از این قالب های کنترل جراح را قادر می سازد تصمیم بگیرد که آیا قسمت مختلف بینی را برای دستیابی به بهترین نتیجه تغییر دهد.

راه حل

مدل سه بعدی چهره متقاضی می تواند توسط اسکنر سه بعدی تولید شود و سپس جراح فرم بینی ایده آل متقاضی را طراحی می کند. این امر منجر به طراحی و تولید قالب های کنترلی می شود تا در چندین مرحله از عمل زیبایی بینی مورد استفاده قرار گیرد. جراح می تواند درست بودن فرم بینی را در انتهای هر مرحله با قالب کنترل کند ، زیرا این قالب ها قبل از عمل تولید می شوند ، براساس فرم استاندارد بینی ، دقت عمل را بسیار افزایش می دهند.

قالب عرضی برای بررسی صحت محل اسکلت بینی طراحی شده است. قالب محوری برای بررسی درستی نوک ، پشت و کلوملا طراحی شده است. قالب پایه برای بررسی فرم alar بر اساس فرم مورد نظر طراحی شده است.

Final moid برای بررسی هماهنگی پشت ، نوک ، آلار و ترکیب اسکلت بینی طراحی شده است. آتل بر اساس فرم بینی مورد نظر طراحی شده است.

قالب های چاپ شده سه بعدی به جراح تحویل داده می شوند ، توسط اتوکلاو استریل می شوند و یا توسط سایدکس ضد عفونی می شوند. تیم عملیاتی پس از هر مرحله از عمل توسط قالب ها ، بینی فرد متقاضی را کنترل می کنند. شرح مختصر نقشه ها

-شکل بینی ایده آل تصویر 2- تصویر قالب عرضی 3- قالب پایه

-قالب محوری

 قالب نهایی

 قالب آتل

عمل بینی با قالب کنترلی

شرح دقیق اختراع

در بیشتر موارد جراحی زیبایی بینی ، جراح باید کنترل کند که آیا قسمت های مختلف بینی متقاضی به خوبی شکل گرفته است یا خیر و اصلاح شکل ها را اصلاح کند. بنابراین ، درست است که در روش جراحی زیبایی بینی سنتی ، تصمیمات توسط جراح گرفته نمی شود و تنها روش معاینه ، بازرسی چشم در هر مرحله از جراحی است. بنابراین ، نتیجه نهایی کاملاً به تصمیمات جراح بستگی دارد و جراحان مختلف نتایج متفاوتی دارند. بعلاوه ، نتیجه نامطلوب موجب عدم رضایت متقاضی می شود. از طرف دیگر ، بسیاری از جراحان به شکل مورد نظر متقاضی عکس نمی رسند. این امر منجر به مشکلات بزرگی در جراحی زیبایی بینی برای جراح و متقاضیان می شود.

جراحان با بازرسی بصری صحت هر مرحله از جراحی را بررسی می کنند و به همین دلیل تصمیم گیری اشتباه در حین جراحی محتمل است. برای حل این مشکلات ، کمک به جراح و اطمینان خاطر بیمار برای دستیابی به فرم مطلوب بینی ، با استفاده از قالب های کنترل سفارشی ، روش جراحی زیبایی بینی جدیدی را طراحی کردم. \ از یک اسکنر سه بعدی استفاده می کنید ، قادر به اسکن صورت متقاضی با کیفیت بالا و تولید یک مدل سه بعدی از چهره متقاضی است. فرم بینی متقاضی پس از جراحی بصورت سه بعدی توسط نرم افزارهای گرافیکی و مهندسی طراحی شده است. با استفاده از فرم نهایی مورد علاقه بینی که توسط نرم افزار طراحی شده است ، 

عمل بینی با قالب کنترلی

قالب کنترل برای کنترل هر مرحله از جراحی ساخته شده است. قالب های کنترل شامل:

1. قالب عرضی

2. قالب محوری

3. قالب پایه

4. قالب نهاییت

بزرگترین نگرانی داوطلبان جراحی زیبایی بینی نتیجه جراحی است. هیچ کس دقیقاً تصویری از آنچه بینی او به نظر می رسد ندارد. یک داوطلب جراحی زیبایی بینی فقط تصور می کند که نقص بینی وی اصلاح شده است اما دقیقاً تصور نمی شود که بینی به چه شکلی درآید. بعلاوه ، دیدن نتیجه ای برخلاف انتظارات قبلی برای یک کاندیدای جراحی زیبایی بینی اصلاً خوشایند نخواهد بود. از آنجا که برای دیدن نتیجه نهایی جراحی باید حداقل سه ماه صبر کنید ، این دوره برای شخصی که استرس و اضطراب زیادی دارد می گذرد. جراحی زیبایی بینی با قالب کنترل روشی جدید است که به جراح و داوطلب در روند جراحی کمک زیادی می کند.

دکتر تهرتن بیوتی  با بیش از 20 سال سابقه در حوزه خدمات جراحی زیبایی. مجهز ترین و به روز ترین تیم تخصصی جراحی زیبایی در تهران.

 

  • ۹۹/۱۰/۰۷
  • th beauty

نظرات (۲)

ببخشید رینوپلاستی چیه؟

چه جالب نمیدونستم درباره عمل بینی با قالب کنترلی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی