مجله ی زیبایی و سلامتی

  • ۰
  • ۰

 

قیمت کرکره برقی یکی از دغدغه های جدید صاحبان کسب و کار می باشد. این روزها بسیاری از مصرف‌کنندگان تمایل به خرید انواع درب‌ های اتوماتیک دارند. با این مقاله همراه باشید از این که چه هزینه‌هایی در خصوص قیمت کرکره برقی احتمالاً برای شما ضروری و کدام یک، اختیاری و بسته به ترجیح شما است، اطلاع حاصل فرمایید.

به طور کلی می‌توان گفت که در پروژه‌های کوچک، موتور و در دیگر ابعاد، نوع تیغه‌ها اثرگذارترین عوامل می باشند.

بهترین قیمت کرکره برقی در ایران

در مبحث موتور، مهم‌ترین موضوع وزن تیغه‌ها و تناوب مورد انتظار باز و بسته شدن درب در طول شبانه‌روز است. اگر انتظار دارید کرکره‌ سبک ‌وزن شما، به دفعات محدودی در طول روز و حتی ماه مورد استفاده قرار گیرد، می‌توانید انواع موتور توبولار و سانترال را در نظر داشته باشید. به طور عمومی فروشندگان و متخصصین استفاده از موتورهای توبلار را ترجیح می‌دهند. این موتورها، صرف نظر از مدل‌های اروپایی، همگی ساخت چین بوده و حداقلی از عملکرد و کیفیت را تضمین می‌کنند. در مورد انواع اروپایی باید گفت که آن‌ها، با وجود قیمت بالا و چشمگیر، از خدمات پس از فروش پایینی برخوردار بوده که آن‌ها از میان گزینه‌های معقول خارج می‌کند.

موارد تاثیرگذار در قیمت کرکره برقی

یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار در قیمت کرکره برقی، ابعاد مکان مورد نظر می باشد. حتما پیش از این هم متوجه شده بودید که در ورودی‌های بزرگ ، معمولا به جای یک کرکره‌ی بزرگ، از ترکیبی متشکل از چند کرکره بهره می ‌برند. مهمترین دلیل در این موضوع، گذشته از دلایل فنی، همین صرفه‌جویی در هزینه‌ی نهایی قیمت کرکره برقی مورد استفاده شده است. تیغه‌ های کرکره‌هایی که در عرض و طول بالا معمولاً گران‌تر از دیگر محصولات بوده و احتملاً نیازمند استفاده از ویژگی‌هایی مانند پل‌های اضافه و یا خمیر‌های پلی‌اورتان در ساختارشان نیز می باشند. همچنین وزن بالای چنین کرکره‌ای، شما را مجبور به استفاده از موتورهای ساید بسیار قدرتمند و خاص می‌کند که به طور حتم قیمت کرکره برقی را تا حد بالایی افزایش می‌دهد.  گذشته از آن وقتی صحبت از قیمت کرکره برقی می‌کنیم نباید تنها به هزینه‌های اولیه‌ی آن توجه کنیم؛ بلکه باید به هزینه‌های استهلاک و نگهداری و تعمیرات آنان نیز عنایت داشت.

قیمت کرکره برقی در تهران

 

دیگر نوع، همان طور که در قبل نیز به آن اشاره شد، موتورهای ساید هستند که مختص درب‌های بزرگ و استفاده‌های صنعتی‌اند. به همین دلیل در اکثر موارد، پروژه‌هایی که نیازمند نصب موتور ساید می‌باشند، از دیگر نمونه‌های مشابه هزینه و تخصص بیشتری را طلب می‌کنند.

در این گونه موارد، علاوه بر موتور، تیغه‌ها نیز بر قیمت کرکره برقی به شدت تاثیر می گذارند. معمولا برای انتخاب تیغه، مانند مبحث پیشین باید به نوع نیاز بیش از ترجیحات سلیقه‌ای توجه نمود. اگر قصد حفاظت از دارایی‌های ارزشمند و خاص را دارید بهتر است از تیغه‌های پلی‌کربناتی استفاده کنید. البته نوع رول گیتر نیز در بازار عرضه می‌شود که گران‌ترین نوع تیغه است و به تازگی تولیدکنندگان داخلی به تکنولوژی ساخت آن دست پیدا کرده‌اند.

رایج‌ترین انتخاب تیغه‌ها در کل، تیغه‌های آلومینیومی هستند. عوامل اثرگذار بر قیمت کرکره برقی آلومینیومی بسیار متنوع بوده و می‌تواند از خواص متنوع فیزیکی آن‌ها از جمله ریزساختار تا نوع طراحی متأثر شود.

جمع بندی

با توجه به نکات گفته شده درباره عوامل تاثیرگذار در قیمت کرکره برقی، انتخاب کردن شرکت مطمئن امری ضروری می باشد. شرکت متین هوشمند با داشتن سال ها تجربه در زمینه تعمیر، طراحی و تولید انواع سایبان برقی، درب های اتوماتیک و کرکره برقی، همواره کار با کیفیت و رضایت مشتری را در اولویت قرار داده است.

https://blogs.cornell.edu/learning2021/k11/

  • ۰۰/۰۳/۲۲
  • th beauty

قیمت کرکره برقی

نظرات (۱)

بهترین قیمت کرکره برقی در ایران

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی