مجله ی زیبایی و سلامتی

  • ۰
  • ۰

از گذشته های دور برای بالا بردن امنیت مکان هایی مانند مغازه و ... از کرکره برقی استفاده شده است. که ما در این مطلب به کرکره برقی با قیمت مناسب متین هوشمند اشاره خواهیم کرد. و تجربه نشان داده این نوع حفاظ امنیت خیلی بالایی دارند. حال کرکره های برقی یک مزیت امنیتی نسبت به کرکره برقی های سنتی دستی دارند و آن این نکته است که علاوه بر جاقفلی نصب شده بر روی درب خود موتور و گیربکس کرکره برقی نیز قفل شده و حتی اگر قفل کرکره برقی باز شود، باز نمودن این حفاظ بسیار دشوار است.

مثلاً در عکس زیر یک روف گاردن را مشاهده می نمایید که برای ایمنی و جلوگیری از ورود افراد غیر مجاز به محیط ساختمان، جلوی درب و پنجره upvc ، یک عدد کرکره برقی شفاف پلی کربنات نصب شده است. سپس جهت زیبایی بیشتر ، ریل ها و رول کرکره ضد سرقت را با پنل های طرح چوب پوشانده اند.

 

کرکره برقی با قیمت مناسب در تهران

مزیت های کرکره برقی درب ضد سرقت نسبت به حفاظ سنتی

  • به راحتی قابل شستشو است .

  • قابلیت باز و بسته دستی در صورت قطع برق را دارد .

  • باعث زیبایی بیشتر درب ورودی آپارتمان و غیره می شود .

  • دارای تنوع رنگی بسیار بالایی است .

  • از امنیت بیشتری برخوردار است و به راحتی نمی توان آن را خراب کرد .

ایمنی حفاظ کرکره برقی درب ورودی

برای بالا بردن میزان امنیت و افزایش ایمنی کرکره برقی درب ورودی ، لازم است که حتماً جاقفلی نصب شود و همچنین ریل کرکره برقی نیز، از جنس آهن باشد. توجه کردن به این دو نکته برای داشتن امنیت بیشتر، باعث آرامش و آسودگی بیشتر، برای کاربران می شود .

زیبایی کرکره برقی درب ضد سرقت

جهت زیباتر شدن کرکره برقی درب ورودی، می توانیم بر روی رول بالای ان کاور نصب نماییم. البته این کاور جزء تجهیزات معمول کرکره برقی نیست و نصب آن مستلزم پرداخت هزینه می باشد .

کرکره برقی ضد سرقت

تفاوت کرکره برقی ضد سرقت با کرکره برقی معمولی

در این نوع کرکره برقی، یک جا قفلی در چپ و راست تیغه انتهایی کرکره برقی قرار می‌گیرد. با نصب این جاقفلی و یک قفل، فقط خودتان می توانید کرکره را بالا و پایین ببرید. هنگامی که شما با ریموت کرکره برقی را پایین می آوردید. و قفل را در جا قفلی می بندید.

دیگر جریان برقی در مدار وجود نخواهد داشت. در واقع، با بستن قفل، جریان برق در مدار و موتور قطع می‌شود. با قطع برق، دیگر ریموت کار نمی‌کند. حال اگر بخواهید مجددا ریموت کرکره برقی را بالا ببرید، ابتدا، قفل کرکره برقی را باز می‌کنید.

سپس، برق در مدار فعال می‌شود. می‌توانید با ریموت کرکره را بالا ببرید. بنابراین با نصب کرکره برقی ضد سرقت، امنیت مکان چندین برابر می‌شود. به علاوه، به کرکره برقی شما نیز آسیبی وارد نمی‌شود.

قیمت کرکره برقی ضد سرقت

همانگونه که در عکس های این صفحه مشاهده می شود ، ابعاد کرکره برقی های ضد سرقت جلوی درب ، خیلی بزرگ نیست ، پس متراژ تیغه استفاده شده کم است.

با توجه به متراژ کم ، طرح و نوع تیغه زیاد در قیمت تاثیر گذار نیست و پیشنهاد می کنیم با توجه به رنگ درب و راهرو نوع تیغه و رنگ آن را انتخاب نمایید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و خرید کرکره برقی ضد سرقت با کارشناسان ما در شرکت متین هوشمند تماس بگیرید.


 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی