مجله ی زیبایی و سلامتی

  • ۰
  • ۰

خرید یک کرکره برقی با قیمت مناسب، از دغدغه‌های افرادی است که قصد خرید کرکره برقی دارند. امروزه انواع کرکره های برقی طراحی و تولید شده اند. این کرکره ها علاوه بر استفاده ی آسان و راحت، امنیت بالایی دارند. بعلاوه  کار کردن با آن بسیار راحت است و نیازی به تخصص و توانایی خاصی ندارد. کرکره های برقی علاوه بر امنیت بالا و محافظت از مغازه یا ساختمان شما در برابر سارقین، یک عایق قوی در برابر صدا و گرد و غبار است. همچنین از اتلاف انرِژی سرمایی و گرمایی در فصول مختلف سال جلوگیری می‌کند.

کرکره برقی با قیمت مناسب

عوامل موثر بر کرکره برقی با قیمت مناسب

مانند تمام تجهیزات دیگر، کرکره برقی با قیمت مناسب می‌تواند بسته و عوامل و اجزای تشکیل دهنده‌ی آن، مانند ابعاد، کیفیت یراق‌آلات (از جمله ریل، قوطی، شفت، صفحه پلیت، اندکپ یا یاتاق، جا قفلی)، نوع، جنس و درصد خلوص فلزات به کار رفته شده در ساختار تیفه‌ها و سایر اجزای کرکره برقی با قیمت مناسب ، نحوه اتصال تیغه‌ها به یکدیگر، برند و کشور سازنده، مشخصات فنی مانند مرکز کنترل و UPS و افزونه‌هایی مانند سنسورهای مختلف و... متغیر باشد. هرچند در این میان مهمترین عامل تعیین‌کنند‌ی کرکره برقی با قیمت مناسب عموما، ابعاد پروژه است. حتی تاثیر قیمت موتور و تیغه در قیمت کل کار نیز، در مقابل این عامل در پروژهای عادی (بین 4 تا 8 متر) می‌تواند کم‌اهمیت باشد. در ابعاد پایین‌تر موتور و در ابعاد بالاتر، نوع تیغه‌ها تعیین کننده نهایی کل قیمت کرکره برقی خواهند بود. 

موتور کرکره برقی

موتور مناسب کرکره برقی نقش مهم و کلیدی در عملکرد صحیح آن دارد، به علاوه مهمترین عامل در قیمت کرکره برقی موتور آن است  و برای خرید کرکره برقی با قیمت مناسب ابتدا باید قیمت موتور مد نظر خود را محاسبه کنیم. انواع موتور کرکره برقی و ویژگی ها، مزایا و معایب آن‌ها به شکل زیر است:

موتور ساید

قوی‌ترین نوع موتور کرکره برقی، موتور ساید است و برای کرکره برقی با وزن بالا مناسب می‌باشد. به علاوه موتور مناسب برای کرکره برقی در مکان‌هایی با تردد بالا است. همچنین در شرایط قطعی برق دارای برق اضطراری هستند. این موتورها در صورت خرابی امکان تعمیر بدون دستکاری در سایر تجهیزات کرکره برقی با قیمت مناسب را دارند و تعمیر آنها با سرعت بیشتری نسبت به موتورهای توبولار انجام می شود. این موتورها مناسب برای کرکره برقی های سنگین تا نهایتا وزن 1500 کیلوگرم هستند. موتور ساید، موتور مناسب کرکره برقی برای مغازه‌ها، سوله‌ها و پارکینگ‌هاست.

موتور توبلار

موتور توبلار توان پایین تری نسبت به موتور ساید دارد.  برای کرکره برقی با نهایتا وزن 140 کیلوگرم کاربرد دارد و برای کرکره برقی سنگین وزن مناسب نمی باشد برای کرکره‌هایی با وزن پایین استفاده می‌شود و موتور مناسب کرکره برقی برای مکان‌هایی با تردد کم است. به علاوه فضای کمتری را اشغال میکند. موتور توبلار قیمت پایین‌تری نسبت به موتور ساید دارد. در صورت خرابی موتور ساید نیاز به تعویض موتور است و امکان تعمیر آن وجود ندارد.

نوع تیغه

دیگر فاکتور موثر در خرید کرکره برقی با قیمت مناسب، نوع تیغه به کار رفته در آن است. به طور کلی قیمت کرکره برقی مغازه و یا هر کرکره برقی دیگری با تیغه آلومینیوم و فولادی به مراتب پایین تر از درب کرکره ای شفاف است. انواع تیغه مناسب برای کرکره برقی، مزایا و معایب آنها را در زیر بررسی میکنیم.

تیغه گالوانیزه

از آنجا که این تیغه از آهن گالوانیزه تولید شده است؛ مقاومت بالایی دارد. لازم به ذکر است که این تیغه وزن بالایی دارد، در نتیجه موتور مناسب کرکره برقی با این تیغه باید توان بالایی داشته باشد که این خود باعث افزایش قیمت آن می‌شود. علاوه بر آن ممکن است بعد از یک مدت صدای زیادی را تولید کند و نیاز به روغن کاری داشته باشد. عموما از این نوع تیغه ها برای استفاده در ساختمان های مسکونی و پارکینگ ها استفاده می شود.

تیغه پلی کربنات

این تیغه نیز از پلی کربنات ساخته شده است. از تیغه های شفاف یا پلی کربنات به دلیل مقاومت بالای آن معمولا در امکان امنیتی استفاده می شوند. این نوع تیغه ها ضد زنگ، ضد خش و ضد آتش سوزی هستند و در رنگ های مختلفی ساخته می شوند و در طرح های جذاب و زیبایی ارائه می شوند. به دلیل کیفیت بالا در ساخت این نوع تیغه، قیمت آن نیز از سایر انواع تیغه بالاتر می باشد. بیشتر برای استفاده از آن برای پنجره ها به کار می رود.

تیغه آلومینیومی

بهترین تیغه برای درب کرکره برقی، تیغه آلومینیومی کرکره برقی می باشد که علاوه بر سبک بودن مقاومت بالایی نیز دارد. به علاوه تیغه آلومینیومی کرکره برقی دارای قیمت بسیار مناسبی نیز می باشد.

در این مقاله به بررسی نکات مطرح برای خرید کرکره برقی با قیمت مناسب پرداختیم. در نهایت باید گفت شما باید با توجه به نیاز خود و ویژگی های مطرح شده در این مقاله بهترین و مناسب ترین گزینه را انتخاب کنید تا نتیجه بهترین کرکره برقی با قیمت مناسب باشد. 

شما می‌توانید به راحتی بهترین کرکره برقی را با بهترین قیمت با اطمینان از کیفیت آن از وب سایت کتین هوشمند به راحتی خریداری کنید.

  • ۰۰/۰۳/۲۹
  • th beauty

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی