مجله ی زیبایی و سلامتی

  • ۰
  • ۰

این مقاله را برای افرادی که بینی استخوانی دارند و به فکر عملش هستند نوشته ایم و در خصوص عمل بینی استخوانی مطالبی گرد کرده ایم. شاید سوال های زیادی از قبیل به چه بینی هایی استخوانی میگویند؟ تفاوت بین بینی استخوانی و گوشتی در جراحی چیست؟ و غیره؛ در ذهنتان داشته باشید که هنوز پاسخی را برای سوالاتتون پیدا نکردید.

بینی چه افرادی استخوانی است؟

بینی افراد به دو نوع استخوانی و گوشتی تقسیم بندی می شود. بینی استخوانی به بینی گفته می شود که حالت غضروف زیادی زیر پوست بینی قرار گرفته است. بینی استخوانی برعکس بینی گوشتی، پوستی نازک دارد و همین موضوع باعث شده که جراحان متخصص در عمل بینی استخوانی راحت تر باشند و بتوانند نقش خوبی را ایفا کنند.

تفاوت دیگر بین بینی استخوانی و گوشتی روند عمل آن حساب می شود که نتیجه بهتری در عمل به بیمار میدهد و بینی بهتری را هدیه میدهد.

روند عمل بینی استخوانی

در روند عمل بینی استخوانی جراح باید بر روی بینی برشی ایجاد کند و به نواحی که استخون وجود دارد دسترسی پیدا کند. هنگامی که پزشک برشی را بر روی پوست ایجاد کرد، به راحتی میتواند استخوانهای اضافی را برداشته و به بینی فرم دلخواهتان را بدهد. سپس بعد از تمام شدن کارهایش کنارهای بینی را به هم نزدیک کرده و بیخه می زند.

به این نکته توجه کنید که حرف و تصمیم آخر را خود پزشک میگیرد و او میگوید که روش ( باز – بسته ) برای بینی شما گزینه بهتری است.

بهترین مدل عمل بینی استخوانی 

یکی از سوالات پرتکرار  و زیادی که در بین افرادی که تصمیم برای عمل بینی خود دارند این است که کدام مدل برای بینی های استخوانی بهتر است؟

برای اینک بتوانیم به این سوال پاسخ درستی بدهیم باید به خیلی نکات توجه کرد که در ادامه بیشتر توضیح می دهیم.

اول اینکه برای هر فردی یک مدل جراحی بینی بهترین نیست و برای هر کس براساس شرایط فردی و آناتومی که صورتش دارد تعیین می گردد. در واقع با توجه به این نکته که صورت هر انسانی فرم متفاوتی دارد مثلا یکی صورت گردی دارد یا صورتش فرم چاقی دارد و یا کشیده است که همه این ها را متخصص به شما جواب بهتری میدهد.

چقدر زمان برای عمل بینی استخوانی طول می کشد؟

اگر بخواهیم به این سوال جواب قاطع ای بدهیم به این نکته باید به مهارت متخصص و ساختار بینی و تغییراتی که در آن قرار است ایجاد شود توجه کرد. اما معمولا زمانی که برای عمل بینی گذاشت بین 1 الی 2 ساعت نیاز دارد.

نتیجه گیری

ما در این مقاله در صدد این بودیم که تمامی اطلاعاتی که باید قبل ازعمل بینی بدانید را صادقانه در اختیار شما قرار دادیم تا با نگاهی روشن در این مسیر قدم بردارید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی