مجله ی زیبایی و سلامتی

  • ۰
  • ۰

 

هدف از جراحی بینی و عمل بینی استخوانی چیست؟

جراحی بینی یا همان جراحی های بینی است که می تواند ناراحتی های بینی را اصلاح کند. برای اینکه جراحان بتوانند به نتیجه جراحی های بینی دست یابند ، باید با تمام ویژگی های بینی فرد مورد نظر شناخته شده باشند مثلا در بینی های استخوانی ممکن است قوزی بر روی بینی باشد که نیاز به عمل جراحی داشته باشد و این نمونه بیشتر بر روی بینی های استخوانی مشاهده شده است که به عمل آن عمل بینی استخوانی می گویند.

عمل بینی استخوانی نسبت به بینی گوشتی آسانتر است زیرا جراح سریعتر به قسمت استخوان و غضروف های بینی دست پیدا میکند.

 برای این مجرای بینی باید تجربه کافی داشته باشید تا بتوانید از تکنیک های خاصی برای هر بینی استفاده کنید. جراحی های زیبایی بینی برای هر فرد عواقب متفاوتی خواهد داشت و مردم نباید انتظار داشته باشند که نتایج آنها مشابه دیگران یا مشابه تصویر خاص باشد. زیرا بینی و پوست هر فرد ویژگی های منحصر به فرد خود را دارد. مانند : عمل بینی استخوانی ، عمل بینی گوشتی

عمل بینی استخوانی در بیمارستان

بینی دارای قسمتهای مختلفی است که بین بینی و پیشانی ، پشت بینی ، نوک بینی ، کلوملا و پریا پیس قابل مشاهده است.

صورت برجسته صورت مهمترین گذرگاه تنفسی است و می تواند تاثیر زیادی بر بینی و گلو داشته باشد. فرم بینی تقریباً هرمی است ، به طوری که بینی فوقانی باریک تر است و بینی پایین تر ، بینی پهن است اندام فوقانی بینی استخوانی و دو سوم پایینی آن غالباً غضروفی است.

گفته می شود که پشت بینی از نوک بینی تا پیشانی امتداد دارد که در برخی از نقاط بدن بیشتر رشد می کند و باعث اصطکاک و برجستگی می شود.

کلوملا بینی غضروف استخوانی بین دو سوراخ بینی نامیده می شود که مانند یک ستون کوچک در بینی عمل می کند.

بهترین جراح بینی تهران را چگونه پیدا کنیم؟

در هر کشوری اغلب بهترین جراح هایش در پایتخت مستقر هستند که این موضوع نشان می دهد اگر واقعا به دنبال این هستید که یک بار برای زیبایی تان پول بدهید حتما پیشنهاد میکنم به تهران سفر کنید.

بهترین جراح بینی تهران را باید از تجربه ای که در این راه دارد شناخت که از این رو میتوان به رضایت بیمارانی که به آن متخصص مراجعه کرده اند و وسایلی که در بیمارستان استفاده می کند متوجه شد.

بهترین جراح بینی در تهران

حرف های پایانی

انسان ها همیشه به دنبال این هستند که در چشم دیگران زیبا و جذاب به نظر برسند که این موضوع را زمانی می شود در خود دید که نقض های صورتمان را گرفته باشیم.

ما در این مقاله به مسائلی مانند عمل بینی استخوانی و شناخت بهترین جراح بینی تهران پرداختیم که از هزینه مجدد در عمل های زیبایی جلوگیری کنیم و بتوانیم شما را در این راه بهتر راهنمایی کنیم.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی